Spanje gaat er over heen walsen Gerv
Epic wedstrijd lol
Zweten voor de centjes maar toch 2 doelpunten verschil
Gerv 3 liter vocht kwijt?:D
Pfff mijn emotie tijdens de match kan je uitdrukken met de 40 smilies die PokerStrategy Forum heeft. Krankzinnig ja.
Zo heej. Die mathijsen stond een partijtje te bakken zeg, niet normaal. Liep weg van duels, hief buitenspel op, liep totaal verkeerd, liet mensen voor zijn man komen... tijd voor douglas?
Vond Pieters ook niet veel. Aanvallers speelden eigenlijk voorbeeldig.
Gratz @ de bettorz.
Ach het was niet best achterin maar puntjes zijn binnen. Wedstrijd snel vergeten, achterin scherper en EK is wel binnen. 4 potjes uit ZWE en FIN en nog thuis Moldavië en San Marino. Beste nummer 2 lijkt me al binnen met 2x winst en dat moet toch wel lukken in die thuiswedstrijden ♠_evil:.
Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
Zo heej. Die mathijsen stond een partijtje te bakken zeg, niet normaal. Liep weg van duels, hief buitenspel op, liep totaal verkeerd, liet mensen voor zijn man komen... tijd voor douglas?Vond Pieters ook niet veel. Aanvallers speelden eigenlijk voorbeeldig.
Gratz @ de bettorz.
Lolled @ hele verdediging gister tbh.
Van der wiel is dit hele jaar al onder de maat.
Mathijsen ook drama.
Pieters eigenlijk nog erger, ga eens echt dekken feller een duel in handen op de rug
Nederland moet het gewoon hebben van middenveld/aanval.
Kopstoot douglas maybe optie.
Affelay trouwens om van te genieten gister.
de verdediging was inderdaad weer om te huilen gister.
ik vond sneider ook bar slecht spelen. echt niks lukte, bijna geen enkele pas kwam aan en ook acties die gewoon nergens op slaan.
je ziet dan gelijk dat het ook op het middenveld moeilijk wordt om de goede bal naar de aanvallers te geven. en er ook geen aansluiting is als de aanvaller de bal vanuit een lange pas aangespeelt krijgen.
maar gelukkig toch nog gewonnen door twee mooie doelpunten van kuijt.
In het stadion was de wedstrijd echt leuk om te zien! Was mijn eerste nederlands elftal wedstrijd, dus ben nogsteeds enthousiast haha.
Wat jullie idd zeiden was dat Pieters enorm zwak verdedigde en dat Sneijder totaal niet meeverdedigde. De goals kwamen vooral door het aanvallende spel. Vd Wiel die de hele tijd rechtsbuiten stond en Emanuelson die hetzelfde deed in de 2e helft..
Al met al was het wel genieten;p!
Oorspronkelijk gepost door Arjon
Onze keeper was wel in vorm.
Ik kon een gniffel niet onderdrukken