PkingNanne, leuk zon poultje:)
hoe kan ik wisselspelers upgraden en tribunespelers? Ik zie bij spelerslijst nergens waar ik dit kan veranderen...
ik kom er wel achter dat ik de ballen weet van voetbal. Wat een skeer team
Gewoon in het scherm waar je de opstelling maakt naar de positie slepen waar je die spelers wil hebben meer niet :].
Ik heb me net ook bij de subpoule aangemeld, deze loopt beter dan die van mijn werk. Daar staat het aantal deelnemers nu op 2
Nick op Scorito = PaulvanSon
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Gewoon in het scherm waar je de opstelling maakt naar de positie slepen waar je die spelers wil hebben meer niet :].
Nou ik ben blij dat het nog proefperiode is want ik miste nog al de nodige spelers en er werden er wat op andere plek gezet dan gedacht. Kortom ik heb team gisteren nog even flink op de schop genomen en ik sluit zeker niet uit dat dit nog vaker gebeurd :].
Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
eerste speelronde was een grapje, nu heb ik een vlammend team
als enigste belg in het toernooi, doe ik het nog redelijk goed
anita wegg, Enoh terug is misschien niet eens zo heel erg. Genoeg voetballend vermogen voorin. Nog steeds een CV nodig als prioriteit.
ow damn nu post ik in het poule topic
Bump voor de mensen die het ook wel leuk lijkt om mee te doen!
We zijn 1 ronde onderweg maar de eerste 4 speeldata zijn voor spek en bonen tot de transferperiode over is (1 september). Dan begint het 'echt'
Edit:
We hebben nu 21 deelnemers
Waarom zie ik in stand dan maar 16 man, ik gok dat dit komt omdat er nog 5 mensen zijn die niks in hebben gevuld?
Verder heb ik in 1e post even de 16 nicks gezet die ik in stand kan zien zodat het makkelijk terug is te vinden wie wie is :P.
Spoiler
Dit is ook stiekem een BUMP maar ik noem het niet zo
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Waarom zie ik in stand dan maar 16 man, ik gok dat dit komt omdat er nog 5 mensen zijn die niks in hebben gevuld?Verder heb ik in 1e post even de 16 nicks gezet die ik in stand kan zien zodat het makkelijk terug is te vinden wie wie is :P.
Spoiler
Dit is ook stiekem een BUMP maar ik noem het niet zo
boefje
Ik had al wel een voorspelling ingevuld, maar me nog niet aangemeld voor deze poule, dus bij deze.
Ja zo kan het ook, eerst paar weekjes kijken hoe je het doet en als het dan niet tegenvalt je maar in subpoul inschrijven ♠_evil:.
Hahaha nee, had me vorige week vrijdag ingeschreven, maar toen werd me team niet opgeslagen en kon ik geen opstelling maken. Even een ticket aangemaakt en naderhand was het opgelost en werkte alles wel zoals het hoorde. Dit is dus de eerste week dat ik zie hoe me team het doet.
Mwah ik ben niet ontevreden met mijn 808 punten deze week ;), na vorige week die 6 goals tegen van Babos maar gekozen voor een andere keeper en dat heeft me zeker geen windeieren gelegd.
Gisteren nog wat geswapt voorin dus ik denk denk ik er wel klaar voor ben. Twijfel nog om een verdediger te wisselen maar over de rest ben ik wel tevreden. Heb er dan wel geen spelers van PSV in staan maar ja die gasten zijn ook best wel beetje duur (als je het mij als Ajacied vraagt te duur
).
568 punten om te beginnen leek me niet heel slecht, had de captain van me team zelfs gezet op speler die de minste punten haalde, dus had nog meer ingezeten. Me team nog wel flink gewijzigd, zodat ik nu een mooi gebalanceerde selectie heb. Van 14 vd 18 clubs heb ik spelers, van geen enkele club meer dan 2 spelers, ja ik ben er wel tevreden over.
Alleen voor komende week heb ik wel klein probleem omdat 4 van de 5 verdedigers in 2 wedstrijden uitkomen, waarin ik de winnaar niet durf te voorspellen en ook geen club zeker van de 0 acht.
Fijn Yoshida weg nu moet ik nieuwe speler zoeken voor 1 miljoen die ook af en toe scoort voor op bankie :O.