Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ik heb het verder niet gezien maar ik denk dat wat mensen volgende week één keeper kwijt gaan zijn.........
Welke keeper doel je op, vermeer?
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ik heb het verder niet gezien maar ik denk dat wat mensen volgende week één keeper kwijt gaan zijn.........
Welke keeper doel je op, vermeer?
Die idd, krediet zal wel op beginnen te raken; bij mij is het iig al op. Hij brengt onrust in verdediging en dat moet je niet hebben als je toch al lastig scoort :facepalm:.
We zullen zien of Frank de Boer Vermeer werkelijk niet meer gaat opstellen, want dat is natuurlijk nog lang niet zeker.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
We zullen zien of Frank de Boer Vermeer werkelijk niet meer gaat opstellen, want dat is natuurlijk nog lang niet zeker.
Ik denk niet dat hij Cillissen op zal stellen. Hij heeft Fischer wegens matige prestaties toen wel op de bank gezet maar voor een keeper ligt het denk ik toch anders als je hem na een dag als gisteren passeert.
Begin van het seizoen wist hij al hoe Vermeer soms schitterend kan keepen maar af en toe ook domme foutjes maakt. Desondanks koos hij voor Vermeer.
Het is alleen geen af en toe dit jaar, iedere wedstrijd laat ie wel een bal los.....
Dat is zo. Hij is eigenlijk vrij wisselvallig met presteren. Hij heeft vaak de meest lastige ballen wel en de wat 'eenvoudige' ballen gaat hij regelmatig de fout in en dat kan je op het hoogste niveau niet gebruiken. Al maakt iedereen wel eens een fout natuurlijk
Nu maakt de o zo solide verdediging
het hem ook niet echt makkelijk.
als de boer al met de gedachte rondliep om hem te wisselen , had die dat beter tegen Barca al kunnen doen. Zou hem nu gewoon ( zeker voor de beker)laten staan. Mocht die daar weer in lopen grabbelen dan is keus makkelijk gemaakt en gaan we de rest van het seizoen verder met cillissen.
Morgen staat Cillissen er, beker is namelijk voor hem en als ie het dan goed doet verbaasd het me niks als ie lekker blijft staan. Alhoewel normaal gesproken kun je het tegen Volendam niet laten zien.
No offence en hopelijk kan dit later niet tegen me gebruikt worden...........
We zullen zien of Cillissen wat de doen krijgt tegen Volendam, maar voor hetzelfde geld gaat hij een keer in de fout en dan liggen de kaarten weer heel anders
De kogel is door de kerk en Jasper Cillessen is voorlopig eerste keeper bij Ajax. Vermeer is basisplaats Ajax kwijt
Maar goed dat ik Vermeer op tijd uit mijn team heb geknikkerd, want je kon er op wachten dat het ging gebeuren ♠_cool:
Eindelijk een keer een score zoals ik ze uit de proefperiode gewend ben, scheelt natuurlijk veel als je aanvoerder 3x scoort en een assist maakt maar goed ook rest van team heeft aardige gescoord. Beetje balen dat het deze week weer een schiettent was op meeste velden en dat er meer spelers goed hebben gescoord maar goed je kunt niet alles hebben :coolface:.
Baal alleen nog ervan dat ik na proefperiode wat mensen heb gewisseld waaronder Johansson (AZ) en Buys (NAC) die hadden me nu ze weer spelen op lange termijn meer opgeleverd maar goed ik moet het hier maar mee doen en hopelijk iedere week wat plekjes omhoog kruipen in het klassement.
Voor dit weekend zal het antwoord te laat komen maar kon het ook niet op bij de helpfunctie van Scorito vinden:
Nu is ADO - Heerenveen dit weekend van de baan. Dus zou je beter een bankzitten inzetten ipv een Heerenveen-speler. Of toch niet? Moet je gewoon die Heerenveen-speler laten staan omdat hij anders niet in de basis staat als de wedstrijd gespeeld wordt?
Ik had zelfde met ADO - Vitesse; punten worden gewoon bijgeteld als wedstrijd is gespeeld. Dus misschien staat het voor weekscore leuker als je ze op bank zet maar dit trekt later dus weer bij als de wedstrijd gespeeld wordt :coolface:.
Ik heb leuk voorbeeld Holla zou voor deze wedstrijd geschorst zijn maar wie weet wanneer hij wordt gespeeld, misschien wel na volgende wedstrijd en dan zou hij wel weer mogen spelen. Maja dat is koffiedik kijken en heb hem dus maar gewoon op tribune gezet.
Moest btw veel wisselen deze week met Zoet en Moisander in lappenmand ♠_frown: