Ga naar het forum
Eredivisie Topcoach...

Meldingen
Alles wissen

Eredivisie Topcoach poule 2013

164 Berichten
19 Gebruikers
0 Reacties
25.6 K Weergaven
mvd1978
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ik had zelfde met ADO - Vitesse; punten worden gewoon bijgeteld als wedstrijd is gespeeld. Dus misschien staat het voor weekscore leuker als je ze op bank zet maar dit trekt later dus weer bij als de wedstrijd gespeeld wordt :coolface:.

Dat had ik ook, alleen stel, ik zet nu mijn spits eruit, de bankzitter erin, en op maandag weer mijn spits erin (niet dat het gebeurd maar stel deze woensdag spelen ze het 'over'). Dan kan ik zowel dit weekend als v/d week scoren.

Maar 't zal wel niet zo werken. En je de spelers voor deze wedstrijd geselecteerd moet hebben.

Bij die vorige afgelasting waar jij het over had heb ik net als jou alles laten staan.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Je kunt de basis van die week niet meer aanpassen dus dat werkt niet. Ze houden de wedstrijd in deze week en daarvoor is deadline al verstreken dus leuk trucje maar werkt niet _evil:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Met nog 1 wedstrijd te gaan dit weekend sta ik voorlopig eerste in het klassement. Al duurt het seizoen nog lang. Ik een stuk beter gestart dan in de proefperiode.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

3 spelers in de min, 4 niet gespeeld (waarvan 2 aanvallers dat wel nog kunnen) had me na de proefronde er wel iets meer van voorgesteld en echt veel heb ik niet meer veranderd sinds toen _frown:.

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
3 spelers in de min, 4 niet gespeeld (waarvan 2 aanvallers dat wel nog kunnen) had me na de proefronde er wel iets meer van voorgesteld en echt veel heb ik niet meer veranderd sinds toen _frown:.

know the feeling....................... heb t gevoel ook behoorlijk onder EV te runnen _cool:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

ach gewoon long term kijken he :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Vandaag begint de nieuwe speelronde en het zal mij benieuwen hoe het dit weekend afloopt.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Weer niet tevreden maar ja heb uitpuilende ziekenboeg waaronder keeper wat me dus ook punten kost. Verder 2 goede aanvallers maar rest is bagger of zit veel op bank. Dus als dat niet gaat draaien kan ik het wel vergeten.

Waarom moest die Verbeek Johansson ook op bank zetten laatste proefronde anders had ik hem nog gewoon in team gehad :rage:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Jammer pcbeem.

Heb zelf weer redelijk gescoord. Alleen deden 2 pokerstrategy leden het een stuk beter en sta ik nu 3de in het algemeen klassement, maar we hebben nog ruim 2 maanden tot het eind van het jaar.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Wat jammer heb nog altijd 200 punten meer dan jou :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Je hebt zeker naar het weekklassement gekeken en niet naar het totaalklassement, want in totaal heb ik bijna 400 punten voorsprong ;)

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Je hebt zeker naar het weekklassement gekeken en niet naar het totaalklassement, want in totaal heb ik bijna 400 punten voorsprong ;)

Je staat er goed voor. Maar ondanks dat ik zelf ook een Feyenoord aanhanger ben, dit kan je misschien na een tijdje weer de kop kosten omdat je er 4 in je team hebt.

Zelf baal ik deze week alleen van Botteghin die ik op de bank heb gezet vanwege een blessure. Had er vrijdag nog op gezocht of hij weer kon spelen maar niets te vinden. Spelers van Groningen die van PSV won had veel puntjes op kunnen leveren.

Veel succes allemaal nog de komende weken :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad en jij ook succes met het spelletje.
Natuurlijk kunnen die Feyenoord spelers mij de kop kosten, maar dat is het niet anders en ik speel vooral mee voor de lol.
Al is winnen best leuk natuurlijk ;)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987

Nog 2 van zulke weken en ik ben je voorbij _evil:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad, maar we zullen zien hoe het gaat lopen.
Voor hetzelfde geld heb ik komende week weer een top-weekend met mijn team en loop jij averij op ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Nu sta ik na een knotsgekke weekend weer eerste, terwijl mijn aanvoerder me flink wat strafpunten opleverde.
Zal me niks verbazen dat het volgend weekend weer anders uitziet.

Beantwoorden
Citeren

lol moet je de nr 1 van deze week z'n opstelling zien

Beantwoorden
Citeren
Mivaro92
Oldschool Grinder

Ja bij scorito kan het net zo lopen als de mickey mouse competitie van nederland. Niet normaal, 2 punten verschil tussen nrs 1 en 8. Alle toppers die dit weekend keihard falen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ietjepietje
lol moet je de nr 1 van deze week z'n opstelling zien

Inderdaad. Daar had hij zelfs meer rendement kunnen halen als hij bijvoorbeeld Zoet en Maher op de tribune had gezet.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tsja laat een NAC fan ook een keertje plezier hebben _evil:.

Verder zelfs nog plekje gestegen ondanks rode kaart van mijn aanvoerder.

Dat wordt denk ik volgende week met 2 aanvallers spelen want mijn bankzitter / tribuneklant spelen nauwelijks............

Beantwoorden
Citeren