Ga naar het forum
Eredivisie Topcoach...

Meldingen
Alles wissen

Eredivisie Topcoach poule 2014-2015

170 Berichten
6 Gebruikers
4 Reacties
32.7 K Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik ben (nogmaals) uit op wraak en heb dus een eredivisie poule opgezet op zelfde site als vorig jaar namelijk Scorito Topcoach.

Meld je aan via deze link en stel je team samen:
http://www.scorito.com/topcoach1415/ps-nl-be

In het kort de regels:
1) Je krijgt een fictief budget van € 57 miljoen.
2) Van dit budget kun je 18 spelers kopen uit de Eredivisie.
3) Per speelronde stel je 11 basisspelers op, 4 wisselspelers en 3 spelers verwijs je naar de tribune.
4) Met je basiselftal en je wisselspelers kun je iedere speelronde punten verdienen op basis van de werkelijke prestaties van deze spelers in de Eredivisie (het scoren van doelpunten, het geven van assists, het tegenhouden van een strafschop etc.).

Het spel begint op 8 augustus met 4 speelrondes zijn proefrondes, de beste van deze 4 proefrondes tellen deze keer mee voor je totaalscore. Het echte spel begint 12 september om 20.00 uur. Voor deze tijd kun je nog tranfers doorvoeren, na 12 september kan dat pas weer in de winterstop.

Als je nu een andere naam gebruikt op Scorito.com dan je nickname op PS, gelieve dit door te geven zodat ik je kan toevoegen.

PokerStrategy stelt om het nog wat leuker te maken ook 2x een statusupgrade ter beschikking voor degene die in winterstop bovenaan staat en degene die het uiteindelijke spel wint.

Huidige deelnemers (Scorito nick / PS nick):
- harrydakraam = harrydakraam
- kokkie1975 = kokkie1975
- mintberryc = MintberryC
- mvd1978 = mvd1978
- pcbeem = pcbeem
- Pokerbaas88 = Pokerbaas88
- SDK1987 = SDK1987
- simonsays020 = simonsays020

(8 deelnemers)

Beantwoorden
Citeren
169 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik doe ook weer gezellig mee ;)
Al heb ik momenteel wat problemen om mijn team in te vullen, maar dat zal denk ik aan gewerkt worden door scorito.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik heb uurtje terug mijn team gewoon in kunnen vullen dus zal wel iets tijdelijks zijn :]

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inmiddels werkt alles weer prima en heb mijn voorlopige selectie ingevuld :f_biggrin:
Nu nog 2 weken wachten en dan begint de competitie weer.

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Ah ja, hopen dat het beter gaat dan mijn WK gedoe. Ik doe graag mee, vul het in de week voor het begint wel in. Eerst maar kijken wie er nog vertrekken of komen. Ben ook benieuwd naar woensdag, Feyenoord-Besiktas. De Vrij is weer bij de selectie, hopenlijk staat hij woensdag dan ook gewoon op het veld. Mocht hij naar Man U gaan dan is dat geen probleem want die spelen toch niet in Europa.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Pff er zijn wel relatief weinig Roda spelers beschikbaar voor mn team :f_cry:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Je zult het idd met oud spelers moeten doen, ach en je mag tegenwoordig toch maar 4 spelers van 1 team opstellen dus ja _evil:

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Inn

Voorlopig even snel een team in elkaar geflanst, zal binnenkort is kijken of ik wat decents kan samenstellen :)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Inmiddels 5 deelnemers dus gaat goede kant op, maar keep them coming die inschrijvingen :)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

BUMP.

Ik heb nog wat prijzen los weten te weken: zowel degene die in winterstop als op einde van competitie bovenaan staan zullen een statusupgrade voor een maand krijgen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Inmiddels hebben we 8 deelnemers, mocht je nog mee wil doen je hebt nog t/m vrijdag om je in te schrijven voor de eerste proefronde.

Laat kan ook nog maar ja dan mis je wel kansen om je team nog wat te fine tunen :coolface:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ene martijnw1 heeft zich aangemeld, graag even melden wie dit is kan er zo namelijk even geen nick bij bedenken _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Vanavond gaat het beginnen. Aangezien de eerste rondes nog proef zijn kan je altijd nog later aanmelden of invullen maar je kan tot vanavond 20:00 je team invullen/wijzigen. Top 3 is al erg spannend :f_love:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad. Misschien dat ik nu een keer win, maar ben meestal beter in wedstrijden voorspellen dan de juiste spelers in mijn selectie te stoppen ;)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Naja ik heb iig een tijdje bovenaan gestaan _evil:.

Verder team nog wat aangepast door wat blessures, nu kan je nog vrij wisselen dus maar even per week kijken wie kan spelen. Aanval ben ik nog niet helemaal tevreden over maar goed daar heb ik nu even gokje genomen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Mocht je nog vanaf het begin mee willen doen dan heb je nog een uurtje of 4 :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Niet geheel ontevreden over 1e ronde veel van mijn spelers hebben het ok gedaan of vielen iig op. Alleen aanval valt wat tegen dus daar maar wat een knutselen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Jij hebt inderdaad goed gepresteerd. Zal zelf ook nog moeten sleutelen om mee te doen voor de prijzen, nadat de oefenrondes voorbij zijn.
Al doen wij natuurlijk voor spek en bonen mee voor de status-upgrade :coolface:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

De eer is al genoeg voor me _evil:

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Dit is misschien nog wel wat voor sommige. Heb hem zelf net ingevuld
http://fantasyfootball.dailymail.co.uk/select-team/

Je kan gedurende het jaar kans maken op een paar keer 1000 Pond en als je aan het einde van het seizoen bovenaan staat krijg je 10,000 Pond

Met 100 miljoen moet je een team samenstellen, deelname is gratis. Ik zie dat je zelfs twee teams mag hebben om je kansen te vergroten.

Ik heb daar ook een sub-league gemaakt POKERSTRATEGY met pin-nummer 8003259

Meer info:
http://fantasyfootball.dailymail.co.uk/faqs/

Edit: Premier League begint morgen
Prijzen:

Spoiler

£60,000 MAIN PRIZE!
There’s £60,000 to be won this year in Mail Online FREE Fantasy Football and there's a whole range of different ways you can get your hands on a share of it!

From the impressive sums available for our overall winners, to weeekly opportunities to win £1000* there's something to keep you interested throughout the season:

Main League Winner
£10,000 (highest overall points scoring team)

Main League 2nd
£5,000 (2nd highest overall points scoring team)

Main League 3rd
£2,000 (3rd highest overall points scoring team)

Manager of the Week
38 x £1,000* (Highest score in each of the 38 weeks)

Chairman's Award
£5,000 (get 10 or more teams in your league to enter the draw on the opening day of the season)

*A Manager may win a weekly prize on more than one occasion during the season, regardless of the number of teams entered.

Beantwoorden
Citeren