Dat is wel handig geweest. Ik heb zelf het idee dat mijn veranderingen nauwelijks hebben geholpen om mijn team te verbeteren.
Het is maar goed dat seizoen er bijna opzit krijg met de week meer problemen met mijn team......
Dit weekend geen punten voor: Zoet, van Rhijn, Uth en daarnaast Leeuwin en Toornstra op bank omdat die laatste weken ook al niet veel spelen. Maar goed marge op wedstrijd van vanavond na in stand kunnen houden dus niks aan handje qua eindstand of er moet volgende week iets heel raars gebeuren
Dat zal niet gebeuren normaal gesproken dat jij nog 2de eindigt. Al is het natuurlijk pas zondagmiddag tegen 16.30u zeker beslist en zal er in de ranking waarschijnlijk niks meer veranderen.
Nou ik geloof veel maar 1500 punten inlopen op een team dat gemiddeld 600-800 punten haalt gaat niet gebeuren :).
Hij haalde nog wel 1.426 punten. Al deed jij het met 1.407 punten niet veel minder.
Dus een duidelijke overwinning voor jouw over het hele seizoen en gefeliciteerd daarmee
We zullen komend seizoen zien of je titel ook zult verdedigen. Dat zou een unicum zijn.
Ja, nog van harte gefeliciteerd. Goed gedaan
Ondanks dat ik mijn vrije tijd meer Cities Skylines speel dan poker, stuur volgend seizoen maar weer een uitnodiging. Altijd leuk.