Logisch ja maar ook zeer irritant
Zal mijn team nog even wat bijschaven voor vrijdagavond.
Ook maar van keeper switchen, want is niet handig om een reserve-keeper in je selectie te hebben
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Dan heb je dus Boer![]()
Niet bepaald. Had een andere keeper
Ja, zo had ik dus Vermeer gekocht toen hij nog in dienst van Ajax was voor 2 miljoen, inmiddels is hij dus 3,5 miljoen, had al een reserve keeper die het goedkoopste was. Even puzzelen welke andere speler ik wil verkopen om een goede keeper te kopen en daarna weer een speler aantrekken om die te vervangen die ik verkoop
lol
Laatste reminder -> mocht je nog mee willen doen dan kun je je nog altijd inschrijven t/m vrijdag 20.00 uur.
En voor de mensen die al meedoen, je kunt ook tot dat moment je team nog wijzigen.
Nog ruim een half uur de tijd. Heb denk ik mijn team nu goed op orde, maar we zullen zien of het echt zo zal zijn
Voor de mensen die Depay hebben, die ligt er dus minimaal 6 weken uit. Zat nog te twijfelen om hem te nemen maar gelukkig niet gekocht.
Ik wel dus paar weken een probleem, verder rest van team ook niet best gedraaid dus beetje middelmatige score. Maar goed moet wel weer goedkomen paar goals maken wereld van verschil en die had ik eigenlijk geen ♠_biggrin:.
Zo te zien ben je het weekend goed begonnen, pcbeem
Bij mij komen de meeste spelers van mijn selectie pas vandaag in actie.
Ben benieuwd hoe zij het vandaag gaan doen.
Niet verkeerd idd en heb nog 7 basisspelers en 2 bankzitters tegoed dus er zit hopelijk nog wat meer in het vat.
Met nog 1 wedstrijd bezig ben ik al best tevreden over mijn score van het weekend.
Sta momenteel 4de van de 8 en begon 2 weken als laatste.
Dus zou leuk zijn dat ik deze lijn weet vast te houden.
Helaas vond Chery het nodig om een penalty te missen anders had ik wat puntjes in kunnen lopen. Nu iets verloren zelfs maar goed nog geen man overboord.
Maak me alleen wel beetje zorgen om mijn aanval met te Vrede die niet speelde en de langdurige blessure van Depay ziet dat er niet best voor me uit :f_cry:.
Schone, Depay èn Willem Janssen gelesseerd.. Nou mijn Scorito is alweer afgelopen.
GL aan iedereen die nog wel een kans maakt
Zal wel meevallen ik mis ook Depay en Labyad zo heeft iedereen wel blessuregevallen
Heb zelf ook 3 blessuregevallen, maar die zitten nu allemaal op de tribune en speel ik de funky 3/4/3 variant
Dat ging me vorige week ook goed af. Dus houd ik me eraan vast voorlopig.
Lekker aanvallend verder heb ik bijna altijd 3-4-3 staan aangezien zwaarte vaak op mijn middenveld ligt :coolface:. Maar ik vrees dat ik die ook dit jaar weer iets te zwaar daar op heb gelegd aangezien aanval met Kramer, te Vrede en Tighadouini en op bank van Weert wel beetje matigjes is
Ja te Vrede scoorde wel 1x maar ja hij speelde ook maar kort
En nu scoort mijn bankzitter ook nog moet niet gekker worden :coolface:.