Ga naar het forum
Eredivisie Topcoach...

Meldingen
Alles wissen

Eredivisie Topcoach poule 2014-2015

170 Berichten
6 Gebruikers
4 Reacties
32.7 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik zal mijn spitsen even wat extra aansporen om dat te voorkomen :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ben benieuwd of dat goed voor je uit zal pakken.
Mijn spitsen mogen ook wel weer eens wat presteren.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Beetje jammer dat er in laatste minuten van Utrecht - AZ nog de 5-2 en 6-2 vielen dat heeft me bijna 50 punten gekost.....

Maar goed loop weer 250 punten uit dus wat dat betreft mag ik niet klagen. Ik aas alleen nog op een top 1000 plekje in de totaalstand en dan zijn dat dure punten.......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is jammer voor je. Al scoor je met 1.172 punten behoorlijk hoog. Zo'n score zou ik wel goed kunnen gebruiken om nog kans te maken op een hogere plek in het klassement. Nu kan ik alleen maar naar beneden gaan. Al zal dat denk ik ook niet gebeuren. Dus zal waarschijnlijk 5de eindigen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gaten zijn aan forse kant inderdaad alleen plek 3 en 4 zitten redelijk dicht op elkaar maar tussen andere plekken zit min. 1000 punten.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

De verschillen worden denk ik nu alleen maar groter, maar het zou wel leuk zijn als het kleiner zou worden voor de spanning.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Geen hele goede ronde maar ach 60 punten laten liggen kan ik wel hebben, nog steeds 1000 punten voor met nog maar 7 rondes te gaan. In dit geval mocht ik blij zijn dat de Jong het lastig vond om penalty raak te schieten :P.

Wle beetje magere scores van mijn spitsen zowel Uth als Kramer scoren nauwelijks maar ja andere ook niet dus ja echt pijn doet het niet.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik heb zelfs strafpunten voor Kramer gekregen dit weekend:f_rolleyes:
Dat is ook weer niet de bedoeling, maar ik zal mijn 5de plek toch niet meer verlaten denk ik.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Normaal gesproken van het weekend de boel wel in het slot gegooid nu 1500 punten voor met nog 6 speelrondes te gaan. Zeg nooit nooit maar bijna 300 punten per speelronde ga ik niet verliezen......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zou wel raar moeten lopen inderdaad. Zo zal er denk ik helemaal weinig meer veranderen als ik zo naar de stand kijk. De verschillen zijn behoorlijk groot.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Beetje raar dat Padt verliespunten dit weekend opleverde. Terwijl zijn eigen doelpunt behoorlijke pech was en verder fantastisch keepte. Al zal het voor de puntenverschillen niet veel uitmaken.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Vreesde flinke tik tijdens wedstrijd van PSV maar goed Depay scoorde nog ff 2x en dat heeft me fiks geholpen. Uiteindelijk verlies ik "maar" puntje of 150 en dat had veel meer kunnen zijn. Nu kom ik ronde alsnog goed door en nog dik 1300 punten voor met nog 5 speelrondes; lijkt Eredivisie zelf wel daar lijkt ook alles op slot te zitten qua posities :f_grin:

Zat wel ineens met probleempje op middenveld, maar goed we zullen wel weer zien volgende week.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad. Al is met name de strijd om plek 16 in de eredivisie nog spannend.
In het spel zal er als er niks geks gebeurd weinig meer veranderen en dat is eigenlijk wel saai.

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Gefeliciteerd PSV fans!!! Jullie verdienen het. @PCBeem, nog een beetje kunnen inlopen op je maar gefeliciteerd met je klassementwinst :)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Geen beste ronde idd althans als ik het vergelijk met jou, maar normaal gesproken moet bijna 1100 punten met nog 3 rondes genoeg zijn. Probleem bij mijn team is dat Uth en Kramer even niet meer doen wat ze net na winterstop wel deden en die punten maken nu bijv. het verschil.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Je weet het natuurlijk nooit, maar normaal is het wel gespeeld.
Al is de strijd om plek 3 nog best spannend in het spel en de rest lijkt wel beslist.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Kramer was afgelopen weekend weer beslissend en met 2 rondes te gaan lijkt me het sterk dat mvd1978 de 1.402 punten achterstand op jouw nog zal inhalen nu jouw spitsen het net weer weten te vinden.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Wel ineens wat spelers op bank (van Rhijn / Zoet) maar goed nog ruim genoeg om uit te lopen.

Zoals ik van de week al zei als spitsen doen wat ze moet doen heb ik gewoon meer dan prima team zelfs randje top 1000 totaalstand.

Verder heb ik 1 speelronde net voor winterstop 700 punten verloren dus zeg nooit nooit maar lijkt me wel stug dat dit nu 2x achter elkaar gebeurd zeker aangezien ik sindsdien vooral mijn aanval versterkt heb.

Maar heb voor lol eens zitten kijken naar team nummer 1 van totaalstand, hoe heeft ie die spelers ooit bij elkaar gekregen? Als je het mij vraagt past dat nooit binnen budget maar goed kan aan mij liggen......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Blijkbaar had hij voor de winterstop heel veel spelers die in waarde zijn gestegen.
Zo had jij daar meer profijt van dan ik als ik het een beetje gevolgd heb.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

In winterstop vooral mijn bank wat op kunnen waarderen, in basiself alleen Uth er bij geschoven.

Maar vooral van bank wel redelijk wat profijt gehad aangezien ik regelmatig wissels nodig had :P.

Beantwoorden
Citeren