Nou hij zal niet goedkoop zijn en voor dat geld kun je toch leuke middenvelder terughalen.
Niet de top maar toch wel iemand die puntje of 50-100 in week pakt.
Nou hij zal niet goedkoop zijn en voor dat geld kun je toch leuke middenvelder terughalen.
Niet de top maar toch wel iemand die puntje of 50-100 in week pakt.
Misschien wel ja, maar dat is niet anders en of ik er uiteindelijk veel beter van zou gaan presteren is ook altijd maar de vraag.
Mijn tweede seizoenshelft is echt verschrikkelijk. Maar als ik zie hoeveel geld de rest te besteden had, merk ik ook dat het lastig is om bij te kunnen benen. Een paar keer de verkeerde aanvoerder kiezen is dan ook fataal.
Voor mijn doen nie eens een slechte score gehaald dit keer. Al zal ik ik op het eind wel 10de blijven.
Tsja ik moet me ook op 3e plek gaan richten, rest staat dik 1K punten voor en daar ga ik no way bij komen.
Zeker niet als ik gewoon fouten maak door verkeerd te wisselen en Santos op bank te zetten bijv.......
Had een niet onaardig weekje en hou het zo best spannend voor p3.
Maar zoals DeKuip ook al aangaf, een keer een verkeerde aanvoerder of zoals beempje verkeerd wisselen en het kan er weer heel anders uitzien.
Hadden ze dat niet week eerder kunnen doen :coolface:.
Maar deze keer er maar goed op letten dat ik hem echt op tribune zet.......
Gisteren was Letschert nog geblesseerd, vandaag staat ie in de basis, meh... (had hem op de tribune gezet)
Had hem er vanmiddag ook uit gehaald maar vanavond weer terug gezet, maar of het veel op gaat leveren.......
Je kunt het mooi vertellen, degene die ik nu op bank heb gezet voor Letschert zou me over de 100 punten op hebben geleverd.
Niet zo positief dus........
Dat is pijnlijk. Daar had ik niet naar gekeken. Hopelijk was de rest van je weekend wel geslaagd.
Nee maar ik heb hoop op 1e plaats toch al weken opgegeven, maar als ik mag kiezen tussen titel Ajax of Topcoach winnen dan is keuze makkelijk :P. Ik ga nu strijd maar aan met kokkie en DeKuip voor 3e plek dat is het max haalbare........