Ga naar het forum
Eredivisie Topcoach...

Meldingen
Alles wissen

Eredivisie Topcoach poule 2015-2016

243 Berichten
9 Gebruikers
1 Reacties
16.4 K Weergaven
kokkie1975
PokerStrategist

Ik heb ondanks dat ik Santos in de basis had staan :facepalm: ,en met Wuytens de schlemiel van de week ook in mijn team had, de schade redelijk kunnen beperken dankzij Haller die het als captain uitstekend deed :truestory:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan is ht denk ik knapper dat je toch nog zo'n score van 1.217 weet te halen.
Daar kom ik niet eens in de buurt. Al zit er voor mij alleen maar een 10de plaats in.

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

pffff hele slechte ronde voor mij :f_ugly:

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door kokkie1975
pffff hele slechte ronde voor mij :f_ugly:

Een bankzitter als aanvoerder is ook niet heel handig denk ik :)

Ach, nu sta ik ineens weer derde, volgende week kan het weer helemaal anders zijn.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het zwalkt bij mij ook iedere week weer tussen ok, goed en prima maar helaas te weinig prima's er bij........

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik had juist een top weekend, maar ik zal er op lange termijn weinig mee opschieten ga ik vanuit.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Right, ik ben alweer kansloos deze ronde. Beetje lucky, al had ie er toen al wel al 2 in liggen natuurlijk...

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Jansen op valreep in winterstop er nog in gezet, maar goed die 3e plek kan me gestolen worden; zolang Ajax maar de punten pakt _evil:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

De strijd om plek 1 is nog best intressant. Al vind ik het knap dat ik momenteel zelfs 9de sta, maar de zondagswedstrijden moeten nog komen.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Doelpunt van Foor wordt weer niet meegeteld bij mij. Beetje gek, was laatst met een assist ook al het geval.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is inderdaad vreemd. Ik sta zelf weer 10de en daar zal denk ik weinig verandering in komen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Doelpunt van Foor wordt weer niet meegeteld bij mij. Beetje gek, was laatst met een assist ook al het geval.

Kan kloppen want scheids gaf hem ook aan Santos, bij Studio Sport werd hij volgens titel aan Foor gegeven maar die raakte bal niet als laatste...... Zie ook interview met Santos dat tevens in uitzending zat :)

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Right, fair enough (heb samenvattingen niet gezien)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Strijd om 1e plek was niet al te spannend maar Lucian0 komt laatste weken sterk opzetten, gat nog maar 300 punten!!

Verder blijft strijd om 3e plek ook redelijk spannend tussen Kuip / kokkie / en ik zei de gek.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

En ik strijd nog voor plek 9 voor wat het waard is. We zullen het de komende 2 wedstrijden wel zien, maar altijd leuk dat er nog wat strijd is voor plek 1.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Vandaag de laatste loodjes. Ik ben benieuwd of er nog wat zal veranderen voor plek 1, maar ik denk dat MintberryC gewoon gaat winnen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Mijn team staat er klaar voor, maar goed ik vind het belangrijker wie er vandaag kampioen wordt. Van mijn part wordt ik 5e zolang titel maar naar Ajax gaat _evil:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

De eindstand van de poule:

Dus weinig verrassingen en MinberryC gefeliciteerd met de eerste plek :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gratz Mintberry, ik heb de bijbehorende upgrade aangevraagd maar gene die dit moet doen is nu niet online. Ik probeer het in de gaten te houden maar mocht het niet goed gaan; trek dan even aan de bel!!

EDIT: en inmiddels is upgrade rond dus vergeet deze post maar behalve het gratz gedeelte :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren