Ga naar het forum
Giro 2017 PokerStra...

Meldingen
Alles wissen

Giro 2017 PokerStrategy Poule

53 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
6,267 Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo iedereen,

Ik heb voor de liefhebbers poule georganiseerd op Scorito voor de Giro d'Italia en wil je daar ook voor uitnodigen!

Het spel werkt eenvoudig:
- Stel een team samen van 20 renners;
- Stel iedere etappe 9 renners op;
- Kies per etappe één van je 9 opgestelde renners als kopman.

Aanmelden kan tot uiterlijk vrijdag 5 mei om 12:25 uur. Eens kijken wie het meeste verstand van wielrennen heeft!

Klik op de link hieronder om ook mee te doen!
PokerStrategy Poule

Sportieve groet,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
52 reacties
rompas
Oldschool Grinder

:f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik moet nog even team in elkaar gooien, ga weer voor plekje onderin :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Lefty85
PokerStrategist

Zoals steeds ga ik vol voor de overwinning, leuk dat je nu elke dag een andere kopman kan kiezen ook!

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Leuk dat je meedoet en we zitten al op 4 man. De inschrijving sluit vandaag al om 12.25u. Dus als je nog mee wilt doen moet je er snel bij zijn.

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het is ook bij 4 gebleven. Veel succes iedereen :gl:

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Make it 5!

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zo te zien meteen de eerste plek overgenomen. Mooi gedaan :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
rompas
Oldschool Grinder

:f_o:

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inmiddels zitten we al op 6 deelnemers met Kokkie1975 er ook bij.
Dus na vandaag zien we wie er werkelijk op de eerste plek staat en zal ik denk weer een plaatsje zakken. Gaat nog niet lekker voor mij.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Ik ben vooralsnog redelijk slordig geweest met m'n kopmankeuze. Quintana gisteren was echt een beetje dom, maar met Ewan in de sprints ook niet heel veel geluk gehad. Dat gaat me vandaag sowieso de koppositie kosten.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Zie nu dat ie zelfs 23e is geworden, tien plekken achter ploeggenoot Yates. Dan is er iets goed mis gegaan in de sprint... Zelfde geldt beetje voor Nizzolo en Modolo, zitten er ook vaker niet dan wel bij.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik sta inmiddels al weer op mijn bekende plekje maar ja ben dan ook te lui om iedere dag kritisch naar team te kijken :f_cry:.

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik sta er ook weer verkeerd bij met mijn laatste plaats en onze Engelstalige moderator rompas is ons tot nu toe te slim af :f_ugly:

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Vandaag weer slechte keus voor een kopman. Ben niet echt in staat om de koers een beetje te lezen en te zien wat er gebeurt. Jammer, maar door verkeerde rennerselectie voor de etappe en slechte kopmankeus raak ik al redelijk snel heel ver achterop. Zeker omdat rompas en ik veel dezelfde renners hebben is het lastig om nog het verschil te gaan maken...

Beantwoorden
Citeren
Lefty85
PokerStrategist

Ik heb best wel een goede ploeg maar ik maar het zit me ook echt niet mee, 2 keer gaviria als kopman komt hij er niet aan te pas. Pak ik Ewan en wint Gaviria, dan pak ik gaviria maar loopt er iets mis en heb ik geen kopman wint gaviria weer. Ik heb misschien wel de beste sprinters van onze reeks maar ik loop al zo ver achterop door verkeerde keuzes. Vandaag ook weer veel te veel sprinters genomen terwijl al mijn klassementsmannen in de punten hadden gereden.

Als ik de ploegen van de koplopers bekijk hebben die voor het gebergte ook gewoon een hele sterke ploeg dus het zal lastig worden voor mij. Ik ben wel de enige met Geraint Thomas en Formolo dus die kunnen mij misschien nog redden. Mijn wildcard Rohan Dennis eerste opgever dus dat zit ook al niet mee.

Gelukkig vandaag op Postlberger gegokt dat hij top 3 ging rijden aan 1/21 en even €210 binnengehaald dus dat is dan weer lekker. Ik heb ook wat geld op Thomas gezet om de Giro te winnen, wie weet?

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het zou me verbazen dat Thomas de Giro wint, maar we zullen zien.
Ik heb dan ook maar 8 punten gehaald gisteren :f_ugly:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik heb redelijk blok klassementsrenners dus hopelijk komt mijn tijd nog, als ik zo naar schema kijk dan zijn er veel (zware) bergritten vooral in laatste 1.5 week dus het kan nog altijd omdraaien.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Vandaag Ewan voor het eerst niet als kopman gekozen in een sprintetappe...

En vorig jaar had ik Stuyven als sprinter geselecteerd, maar toen sprintte hij nooit mee. Nu heb ik Nizollo geselecteerd, maar sprint Stuyven juist alles mee ipv Nizzolo. Heel irritant :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik heb vandaag ook draai om oren gehad met bijna 130 punten, dat betekent wel einde verhaal......

Beantwoorden
Citeren