Misschien dat mijn blok klassementsrenners nu eindelijk gaat presteren, maar het zal lastig worden om een rol van betekenis te spelen.
Bah, sanchez toch maar niet geselecteerd voor vandaag, maar rompas natuurlijk wel. Ik zit er helaas elke etappe naast, dit is einde verhaal
Dat is inderdaad jammer. Al kun je nog altijd winnen. Aangezien de verschillen nog behoorlijk klein zijn en we nog niet eens halverwege zijn.
Shit, de regels niet goed gelezen. Anders had ik Geschke nooit geselecteerd, want ik dacht dat hij ook punten zou krijgen als dumoulin zou winnen. Geen enorme ramp, maar wel zonde
het is wel leuk dat Tom Dumoulin het tot nu toe goed doet.
Zou mooi zijn als hij ook zou winnen, maar we zijn pas halverwege.
Veel zal afhangen van volgende week, als hij dat beetje goed doorkomt dan staat niks hem in de weg. Zelfs met achterstand is hij nog niet kansloos aangezien laatste rit een lange tijdrit is en daar kan ie op menig klassementsrenner nog veel goedmaken.
Oef, rompas en ik vandaag hetzelfde team, behalve dat hij Stuyven heeft ipv Ewan. Maar Ewan 82e vandaag had ik niet aan zien komen. Maar zo loopt ie elke etappe weer wat uit.
Het lijkt in ieder geval tussen jullie 2 te gaan momenteel, maar 1 slechte dag kan alles natuurlijk weer veranderen.
Vandaag weer hetzelfde verhaal als gisteren. Vrees dat het lastig wordt het gat te dichten.
Als het zo doorgaat haal ik de helft van de punten dan de rest. Volgens mij doe ik toch structureel iets verkeerds.
Ok, nu is het wel echt klaar. Mijn klassementsrenners zakken door het ijs en die van rompas duidelijk niet.
Dat is jammer. Al ben ik blij dat Tom Dumoulin het zo goed doet momenteel met gisteren een mooie overwinning.
Ja dat is zeker mooi. Heb alleen de etappes van gisteren en vandaag niet kunnen zien. Lijkt erop dat ik daarmee de twee interessantste gemist heb...
Vandaag ook weer gegokt en verloren. Had verwacht dat groepje aanvallers de ruimte zou krijgen, maar m'n kopman Costa ook op grote achterstand binnen gekomen (is daar iets gebeurd?)
Ik heb het zelf niet gevolgd, maar volgend mij was het een vrij snelle etappe voor iedereen als ik het artikel Jungels wint etappe, roze trui Dumoulin niet in gevaar goed lees. Vandaag kunnen ze even bijkomen.
Van het weekend ook niet veel gezien, hij moet als je het mij vraagt nog paar dagen overleven en mag zelf een (kleine) offday hebben met bijna 3 minuten voorsprong.
Zaterdag natuurlijk nog een tijdrit en daar rijdt hij normaal gesproken iedereen op een hoop dus dat is leuke extra marge.
Vanaf nu t/m zondag alleen maar zware etappes. Dus we zullen het allemaal zien. Het zal in ieder geval spannend worden.
Nou de off day is geweest en zo zie je meer nooit wachten op je concurrenten en hopen dat zij hetzelfde voor jou doen......
Dat was inderdaad jammer. Hopelijk is hij nu herstelt van zijn maag- en darmproblemen.
Anders wordt het een hele lijdensweg.
Heb het niet gezien maar denk dat hij nog wel redelijk ok de berg op kwam, voor zover als ik het mee heb gekregen heeft vooral de pauze hem opgebroken. Ze zeggen dat hij herstelt is en dan is het kwestie van 4 dagen goed doorkomen. Met tijdrit op laatste dag is een achterstandje nog niet eens erg.