Gisteren viel weer wat tegen. Al viel het nog mee, want de schade had veel meer kunnen zijn. Hopelijk weet hij de schade vandaag ook te beperken en kan hij morgen in de tijdrit van morgen toeslaan.
Als hij het gat binnen de minuut (of misschien zelfs 1,5 minuut) weet te houden dan is ie zeker niet kansloos. Etappe van vandaag lijkt op papier minder zwaar maar goed veel zal afhangen van de vorm van de dag.
Quintana en Nibali leken gisteren ook niet al te sterk maar goed ze pakte wel tijd op Dumoulin.
wordt spannend, Dumoulin moet morgen een topdag hebben, om de giro te winnen:f_drink:
2 seconden per km je zou zeggen dat het kan voor de nummer 2 op Olympische spelen die toen niet 100% fit was.
Maar ja wat is nog normaal na 3 weken fietsen......
Mooie overwinning van rompas in het spel:

Al heeft Tom Dumoulin geschiedenis geschreven door als eerste Nederlander de Giro te winnen.
Het was dus inderdaad te doen :f_love:.
Zelf zowaar 4e geworden en dus 2 man achter me gehouden, het moet niet gekker worden. Zoals ik er nu op terug kijk waren mijn sprinters te zwak. Maar ja kijk dusdanig vaak dat Gaviria me bijvoorbeeld al niks zei.......
Ach care veel leuker dat Dumoulin de ronde heeft gewonnen!!
Komend jaar gaat Tom Dumoulin weer aan de Giro meedoen.
Dat kan een leuke strijd worden met Froome als hij door het gedoe met zijn astmaproduct wel mag meedoen.
Beetje jammer dat je nu voor scorito wielren poules €2,99 moet betalen om mee te doen.
Ook al kun je tot de ronde begint gratis meedoen, maar dat weerhoudt me om een poule te starten voor dit jaar.
Dat is ook beetje reden dat ik Scorito nu links laat liggen al is een WK poule dan wel weer gratis. Vind dit persoonlijk niet een goed systeem voor een site met sportpoules, dan liever wat reclame maar goed ik ga niet over hun strategie......
Enne dat gratis proberen tot aan start volg ik al helemaal niet, wat is daar dan de lol aan?
Dat is waar. Misschien voor het WK maar weer eens wat proberen.
Zo zullen er denk ik wel veel leden stoppen met spelen nu het geld kost.