Ga naar het forum
Het grote Eredivisi...

Meldingen
Alles wissen

Het grote Eredivisie topic!

3,340 Berichten
145 Gebruikers
18 Reacties
185.9 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen het zien. Eerst zien of Feyenoord de beker gaat winnen morgen.
Dat zou voor de club een opsteker zijn na toch weer een matig seizoen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Wel beetje belachelijk dat ze die finale er beetje tussendoor proppen, waarom nou niet gewoon na seizoen dus over 2 weken?

Cambuur lijkt iig lekker genaaid door overwinningen van de Graafschap over Utrecht (kan het niet hardmaken maar of ze die zonder finale ook hadden gewonnen vraag ik me af.....).

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is inderdaad wel vreemd. Het zou kunnen dat SC Cambuur hier de dupe van werd, maar het is niet anders. Vandaag hopelijk een spannende wedstrijd met Feyenoord als winnaar.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Feyenoord heeft in ieder geval gewonnen. Al waren er helaas ook weer hooligans actief die de wedstrijd verstierde.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Daar moet je ook helemaal geen aandacht aan besteden.......

Nu weer verder in competitie :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is waar. Vandaag maar zien naar de huldiging op TV en daarna zien de komende 2 competitiewedstrijden wie van de 2 uiteindelijk kampioen zal worden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Als Ajax gewoon doet wat het moet doen en Cambuur zich na een evt. achterstand niet laat afslachten (waar ik wel beetje voor vrees) dan zou je zeggen Ajax. Zeker aangezien PSV in laatste wedstrijd nog naar Zwolle moet. Daar win je sowieso niet al te makkelijk en ze zijn ook veel in strijd voor een play off ticket dus daar zie ik PSV niet ruim winnen (als ze al winnen _evil: ).

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Volgende week weten we al meer en het maakt mij niet uit welke van de 2 kampioen gaat worden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Volgende week weten we alles :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Volgende week zondag inderdaad :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Vandaag weer eens naar een uitwedstrijd geweest van de FC :f_cool: Heerenveen verslaan is toch altijd leuk, mooie sfeer in het uitvak :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Cambuur ligt er uit maar hebben wel gestreden voor wat ze waard waren en doordat Ajax in laatste 10 minuten Twente over de knie legde blijft gat zelfde.

Nog een wedstrijd en paar plekken zijn pas zeker, al mag Ajax dit niet meer weggeven tegen een ploeg die in competitie al klaar is.....

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is waar. Nu zal het waarschijnlijk wel weer een tijdje duren voor ze terug in de eredivisie zijn, maar de tijd zal het leren.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Kan snel gaan als ze selectie op peil weten te houden maar ja dat is vaak lastig.

NEC en Roda kwamen vorig jaar na jaartje ook weer terug maar dit jaar hebben NAC / Dordrecht / Go Ahead het niet makkelijk gehad. Al kunnen ze via nacompetitie nog wel terugkomen natuurlijk.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

De tijd zal het leren. Het zal afwachten worden of de selectie in grote lijnen bij elkaar zal blijven, zodat ze komend seizoen om promotie zullen strijden. Aangezien RKC bijvoorbeeld sinds de degradatie niks meer voorstelt. Al is dat een extreem voorbeeld.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Leuke ontknoping gistermiddag met de 1-1 gelijkspel van Ajax en de overwinning van PSV ziet de eindstand er zo uit:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik vond er niks aan na 90 minuten behalve dat het gedurende die tijd spannend was.......

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Heerlijke middag was het vond ik pcbeem. Mooi weer, spanning en een prachtige ontknoping:f_thumbsup::f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder
Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

Dit zijn de lekkerste :)

Beantwoorden
Citeren