Nog meer people hier die Ajax - VVV in Amsterdam gaan kijken? Zit er best wel sterk aan te denken om het oosten te verlaten, 2uur te treinen voor een grandioos feest vanavond
Heb het geprobeerd maar tegen de tijd dat ik met mijn "normale" clubkaart mocht kopen was het al uitverkocht........ ♠_frown:
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Oorspronkelijk gepost door rrrood
Oorspronkelijk gepost door tweelingen
loting voor feijenoord is superzwaar omdat ze geen europese punten hebben behaald. Daarom zou AZ, PSV of Twente veel beter 2e kunnen wordenmet loting moet je altijd geluk hebben, maar in de kwalificatieronde spelen dan de Europese nrs 2 tegen elkaar voor kwalificatie en dat wordt verder random geloot. Pas bij de groepsindeling wordt gekeken naar coefficient.
1e voorronde is volgens mij nog wel redelijk random maar de 2e al niet meer en dan kom je al gegarandeerd tegen een nr. 4 uit Spanje, Italië, Engeland of teams uit die orde en dat is volgens mij al geen "vrije" loting meer.
Man man man..
Ik heb de eerste 20min echt genoten van fc twente, ik had de tijd van mn leven in de grolsch veste!
Helaas is het uitgelopen op een zware teleurstelling maar het is niet anders.
We mogen onze helden nog wat vaker zien spelen in de play offs!
Als we winnen gaan we los en als we verliezen zijn we trots!
Ps: Ajax supporters gefeliciteerd!
Oorspronkelijk gepost door Thormtos91
Oorspronkelijk gepost door rrrood
Oorspronkelijk gepost door tweelingen
loting voor feijenoord is superzwaar omdat ze geen europese punten hebben behaald. Daarom zou AZ, PSV of Twente veel beter 2e kunnen wordenmet loting moet je altijd geluk hebben, maar in de kwalificatieronde spelen dan de Europese nrs 2 tegen elkaar voor kwalificatie en dat wordt verder random geloot. Pas bij de groepsindeling wordt gekeken naar coefficient.
1e voorronde is volgens mij nog wel redelijk random maar de 2e al niet meer en dan kom je al gegarandeerd tegen een nr. 4 uit Spanje, Italië, Engeland of teams uit die orde en dat is volgens mij al geen "vrije" loting meer.
Dank:)
Nou Feyenoord moet het nog 15 minuten volhouden en dan gaat Heereveen de loper toch wel uitgooien???
Pfff duidelijk afgesproken die wedstrijd, eerst voor de vorm Heereveen nog voor laten komen en dan alsnog verliezen.
Maar het is ze gegund in Rotterdam, ik gun het zo iig meer dan in Eindhoven en dat zegt toch wel heel wat ♠_evil:.
En als Twente via play-offs betere EL plaats haalt zijn er dadelijk nog 2 clubs uit Rotterdam actief in Europa ook nog. Zou wel erg vreemd zijn voor Excelsior eerst degraderen en dan via fair play cup alsnog Europa in..........
iig is het nog spanned (legit) in de Premier League
Spurs faalt tegen AVFC & City wint tegen Newcastle, Gunners ♥
Pfff duidelijk afgesproken die wedstrijd, eerst voor de vorm Heereveen nog voor laten komen en dan alsnog verliezen.Maar het is ze gegund in Rotterdam, ik gun het zo iig meer dan in Eindhoven en dat zegt toch wel heel wat ♠_evil:.
En als Twente via play-offs betere EL plaats haalt zijn er dadelijk nog 2 clubs uit Rotterdam actief in Europa ook nog. Zou wel erg vreemd zijn voor Excelsior eerst degraderen en dan via fair play cup alsnog Europa in..........
Tja, het was niet echt een vermakelijke wedstrijd, dat ben ik wel met je eens. Heereveen kwam verdiend op voorsprong (zeker als je het spelbeeld in de eerste helft bekijkt) maar feyenoord begon daarna toch stukken beter te voetballen. Toen het 1-1 werd leek Heereveen al wel wat gebroken, toen het 1-2 werd was de wedstrijd wel gespeeld. Wel een prachtige 1-3 van Manu nog
Om eerlijk te zijn hoop ik dat Vitesse de play-offs wint. Vitesse zie ik verder komen in Europa dan met alle respect NEC en RKC. RKC heeft dit seizoen wel leuke wedstrijden, maar ik vind Europa nog iets te vroeg voor ze. Als ze dit volgend jaar weer kunnen opbrengen zie ik ze wel structureel middenmoot gaan voetballen.
Als Vitesse de play-offs wint dan kan Twente ook nog Europa in, via de fair-play. Ik heb niks tegen excelsior maar ik hoop echt niet dat excelsior Europa ingaat, dat zou echt zonden zijn voor de coefficientenlijst. Het lijkt me wel een reeël scenario, vorig jaar mocht bijvoorbeeld Birmingham ook Europa in nadat ze waren gedegradeerd. Volgens mij kwam dit doordat ze de carling cup hadden gewonnen.
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Huistra ontslagen bij FC Groningen!Daar drink ik op vanavond
![]()
al komt guardiola daar, die hebben echt zon waardeloze selectie dat linkerrijtje er niet inzit
Oorspronkelijk gepost door Gerv
iig is het nog spanned (legit) in de Premier LeagueSpurs faalt tegen AVFC & City wint tegen Newcastle, Gunners ♥
Superspannend? Met laatste match city tegen QPR?
Done deal imo.
Oorspronkelijk gepost door Plompoker
Pfff duidelijk afgesproken die wedstrijd, eerst voor de vorm Heereveen nog voor laten komen en dan alsnog verliezen.Maar het is ze gegund in Rotterdam, ik gun het zo iig meer dan in Eindhoven en dat zegt toch wel heel wat ♠_evil:.
Tja, het was niet echt een vermakelijke wedstrijd, dat ben ik wel met je eens. Heereveen kwam verdiend op voorsprong (zeker als je het spelbeeld in de eerste helft bekijkt) maar feyenoord begon daarna toch stukken beter te voetballen. Toen het 1-1 werd leek Heereveen al wel wat gebroken, toen het 1-2 werd was de wedstrijd wel gespeeld. Wel een prachtige 1-3 van Manu nog
![]()
Om eerlijk te zijn hoop ik dat Vitesse de play-offs wint. Vitesse zie ik verder komen in Europa dan met alle respect NEC en RKC. RKC heeft dit seizoen wel leuke wedstrijden, maar ik vind Europa nog iets te vroeg voor ze. Als ze dit volgend jaar weer kunnen opbrengen zie ik ze wel structureel middenmoot gaan voetballen.
Als Vitesse de play-offs wint dan kan Twente ook nog Europa in, via de fair-play. Ik heb niks tegen excelsior maar ik hoop echt niet dat excelsior Europa ingaat, dat zou echt zonden zijn voor de coefficientenlijst. Het lijkt me wel een reeël scenario, vorig jaar mocht bijvoorbeeld Birmingham ook Europa in nadat ze waren gedegradeerd. Volgens mij kwam dit doordat ze de carling cup hadden gewonnen.
Van de ambities van Vitesse komt nog niets terecht iig.
Van Bommel gaat weg uit Milaan en zal volgend jaar weer in Eindhoven spelen.
Goed nieuws voor PSV denk ik?
Nieuwe seizoen, nieuwe kansen!
Place your bets: Wie wordt er dit jaar kampioen? Wie gaat het onderin moeilijk hebben?
Iets dichterbij op de agenda:
Zal Feyenoord zich plaatsen voor de Champions League?
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Nieuwe seizoen, nieuwe kansen!Place your bets: Wie wordt er dit jaar kampioen? Wie gaat het onderin moeilijk hebben?
Iets dichterbij op de agenda:
Zal Feyenoord zich plaatsen voor de Champions League?
Goede uitgangspositie en de eerste helft tegen Kiev vielen ze mij niks tegen. Dus het is mogelijk. Denk wel dat Feyenoord moeite krijgt met de volle agenda en de selectie om het resultaat van de eredivisie van vorig jaar te evenaren.
Tadic verwacht ik veel van en Ajax viel tegen. Twente meh, dus ik denk dat PSV de beste papieren heeft.
En Willem II degradeert.
PSV kampioen, onderin weet ik niet en Feyenoord gaat zich denk ik niet plaatsen, al zou het mooi zijn als het ze wel lukt.