Ga naar het forum
Hup, Holland, Hup -...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hup, Holland, Hup - Congratulations!

96 Berichten
42 Gebruikers
0 Reacties
12.5 K Weergaven
Yoghi
BlackMember

Toni niet gezien, Del Piero was wel goed ja

elrio
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Toni niet gezien, Del Piero was wel goed ja

Vond je dan Del Piero zo goed? Hij kwam natuurlijk wel in als italie in volle aanvalslust was terwijl Toni er op stond van het begin en de italianen speelden zeer verdedigend zeker de eerste helf. Is maar in de tweede helft dat ze begonnen aan te vallen. Is het dan niet logisch dat een Frisse invaller in volle aanvallen er beter uitkomt dan een Toni die daar 3/4 van de match stond in zijn eentje?

Yoghi
BlackMember

Hij had zich wel in 3 minuten al meer laten zien dan Toni daarvoor, dus vind ik dat hij het goed deed in vergelijking met Toni.

elrio
PokerStrategist

Hij had zich wel in 3 minuten al meer laten zien dan Toni daarvoor, dus vind ik dat hij het goed deed in vergelijking met Toni.

Ja maar nog eens hoe kan je iets bewijzen als je ploeg verdedigend speelt en jij de enige spits bent. Del piero kwam er in toen italie in volle aanval zat en met meerdere aanvallende mensen speelde. Inderdaad toonde del piero meer. Hij mocht en kon ook meer tonen.

Toni heeft toch 2 goede kansen gehad

Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
Euhm, komaan jullie overdrijven toch echt. Het gaat echt niet zomaar gepikt worden dat een speler even voor de lol over de lijn gaat om iemand buiten spel te zetten... Ik vind dit echt een goeie en noodzakelijke regel. Trouwens als ze iemand even van het veld dragen zeggen ze ook telkens: ze spelen nu met 10 man.

als die expres over de lijn zou gaan is het spelbederf en geel (nog steeds volgens Jeurissen)

Yoghi
BlackMember

Van wat ik heb gehoord stond hij gewoon naast de lijn?

Van wat ik heb gehoord stond hij gewoon naast de lijn?

klopt niet, dat heb je verkeerd gehoord :D

Yoghi
BlackMember

Dan moet ie zich niet aanstellen en maar recht gaan staan :D

Het was een Italiaan, wat had je dan verwacht?

elrio
PokerStrategist

btw

Wilhelmus (Of hoe schrijf je het) aan het einde van de match was behoorlijk indrukwekkend :D

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
Het was een Italiaan, wat had je dan verwacht?

:D

Yoghi
BlackMember

Eigenlijk is dat Wilhelmus echt een kutvolkslied. Volkslied van bv. Italie is veel levendiger en beter.

ok, de Nederlanders kunnen dan wel niet pokeren, maar hun voetbal is toch absolute wereldklasse

Nederland wordt kampioen

Neoken
PokerStrategist

Proficiat aan Nederland, maar ik zou toch (weer) niet te vroeg juichen. Bij elk groot toernooi wordt er na een sterke match van de daken geropen dat ze kampioen worden, maar wanneer was de laatste keer dat ze de finale haalden?

KAMPIOENEHHHH!!!!!!

Yoghi
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Neoken
Proficiat aan Nederland, maar ik zou toch (weer) niet te vroeg juichen. Bij elk groot toernooi wordt er na een sterke match van de daken geropen dat ze kampioen worden, maar wanneer was de laatste keer dat ze de finale haalden?

1988

LurkerBelow
PokerStrategist

Nee. niet te vroeg juchen, nederland heeft belabbert gespeeld in de kwalificatie wedstrijden EN de oefenwedstrijden, maar zoals ze gister speelden worden ze Europees Kampioen... (moeten ze wel hetzelfe niveau aanhouden)

Ja, dit was een heel goed duel, nederland 'just owned' Italië

Nee dit wil niet zeggen dat we in de volgende ronde zitten, maar we zijn goed op weg

Nee, de eerste goal was GEEN buitenspel.

Ja, het wilhelmus is het domste volkslied dat er ooit verzonnen is....
"ben ik van duitse bloed"????????
"de koning van spanje heb ik altijd geëerd??????"

HALLO ik ben nederlander........ degene die dit heeft verzonnen.......
Doodschoppen (alhoewel ie allang niet meer leeft)

Oorspronkelijk gepost door LurkerBelow
Nee. niet te vroeg juchen, nederland heeft belabbert gespeeld in de kwalificatie wedstrijden EN de oefenwedstrijden, maar zoals ze gister speelden worden ze Europees Kampioen... (moeten ze wel hetzelfe niveau aanhouden)

Ja, dit was een heel goed duel, nederland 'just owned' Italië

Nee dit wil niet zeggen dat we in de volgende ronde zitten, maar we zijn goed op weg

Nee, de eerste goal was GEEN buitenspel.

Tilt!?!?!?!? :P

HoofdVogel
Oldschool Grinder

:tongue: :tongue:

heb het nederlandse lied nog niet echt goed beluisterd maar die tekst is wel een beetje raar :D