http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9653643.stm
Als iemand nog een (Nederlandse) embedded link heeft, plaats hem dan even hierzodat we het direct op het forum kunnen volgen
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9653643.stm
Als iemand nog een (Nederlandse) embedded link heeft, plaats hem dan even hierzodat we het direct op het forum kunnen volgen
Ben nu ook aan t kijken.
Wat spreekt die presentatrice gebrekkig engels zeg, kan er amper wat van verstaan.
Hopelijk komt NL in een zwakke poule.
Wil de belgen ook succes wensen met de loting
Oorspronkelijk gepost door luca02
Ben nu ook aan t kijken.
Wat spreekt die presentatrice gebrekkig engels zeg, kan er amper wat van verstaan.Hopelijk komt NL in een zwakke poule.
Wil de belgen ook succes wensen met de loting
![]()
Die Oostblok vrouwen hebben ook een andere specialiteit
Wow, wat een groep voor Nederland.
Denemarken, Portugal en Duitsland...dat wordt nog bikkelen.
Oorspronkelijk gepost door darko163
Wow, wat een groep voor Nederland.Denemarken, Portugal en Duitsland...dat wordt nog bikkelen.
OMG...gelukkig niet nog Frankrijk erbij ♠_cool:
Denk dat Denemarken niet veel moet onderdoen voor Frankrijk. Ze hebben het de Portugezen in de kwalifitactie ook best lastig gemaakt.
Oorspronkelijk gepost door darko163
Denk dat Denemarken niet veel moet onderdoen voor Frankrijk. Ze hebben het de Portugezen in de kwalifitactie ook best lastig gemaakt.
Klopt wel als je kijkt naar wat ze de laatste jaren hebben gedaan en naar de teams.
Alleen is Frankrijk een grotere naam.
Heb het even een nachtje laten bezinken, het is lastig maar ik zie 1 voordeel. Als we de 1e twee wedstrijden winnen kun je Duitsland een oor aan naaien door Portugal te laten winnen ;).
Lastige loting maar ik denk dat Portugal niet zo sterk is als veel mensen nu roepen. Wel wat aardige spelers maar geen team kortom elf individualisten (en misschien wel 12 want Ronaldo heeft ego voor 2 of meer, mot die gast niet
). Als je de posities naast elkaar legt is NL niet zwakker en eerder stukkie sterker vooral als het gaat om het zijn een van een team. Resultaten van Portugal zijn laatste toernooien niet bepaald goed (vaak 2e ronde er uit) en dat heeft een reden :].
Denemarken paar leuke spelers die we hier wel kennen. Dat is denk ik juist hun zwakte want als wij ze kennen spelen ze vaak lang in Eredivisie en echt goed ben je dan ook niet (of nog niet). Kortom NL is gewoon beter klaar!!
En DUI moeten we het maar niet over hebben, ben vooral benieuwd hoe ze het tegen elkaar doen met fitte selecties en als het er echt om gaat.
volgens de heren van het nederlands elftal,moet dit ons ek worden toch?
Meteen pittige wedstrijden maar laatste ek,hebben we italie en frankrijk afgedroogd,we can do this....................................i hope
Moet wel lukken, als je het EK wil winnen moet je van alle landen kunnen winnen, toch?
Je moet uiteindelijk toch van iedereen winnen om het hele toernooi te winnen dus een groep des doods is alleen maar leuker/beter. Gelijk vette wedstrijden in de groep i.p.v. Nederland-Griekenland ofzo.
Ja zo is het, als je Europees Kampioen wil worden moet je gewoon van iedereen kunnen winnen. Ben blij dat we sowieso een paar mooie wedstrijden hebben! Heb er zin in
!
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Heb het even een nachtje laten bezinken, het is lastig maar ik zie 1 voordeel. Als we de 1e twee wedstrijden winnen kun je Duitsland een oor aan naaien door Portugal te laten winnen ;).Lastige loting maar ik denk dat Portugal niet zo sterk is als veel mensen nu roepen. Wel wat aardige spelers maar geen team kortom elf individualisten (en misschien wel 12 want Ronaldo heeft ego voor 2 of meer, mot die gast niet :rage:). Als je de posities naast elkaar legt is NL niet zwakker en eerder stukkie sterker vooral als het gaat om het zijn een van een team. Resultaten van Portugal zijn laatste toernooien niet bepaald goed (vaak 2e ronde er uit) en dat heeft een reden :].
Denemarken paar leuke spelers die we hier wel kennen. Dat is denk ik juist hun zwakte want als wij ze kennen spelen ze vaak lang in Eredivisie en echt goed ben je dan ook niet (of nog niet). Kortom NL is gewoon beter klaar!!
En DUI moeten we het maar niet over hebben, ben vooral benieuwd hoe ze het tegen elkaar doen met fitte selecties en als het er echt om gaat.
Goede analyse, ben het helemaal met je eens!