Ga naar het forum
Olympische voorspel...

Meldingen
Alles wissen

Olympische voorspelwedstrijd

74 Berichten
13 Gebruikers
1 Reacties
10.1 K Weergaven
FrustU
PokerStrategist

Anna van der Breggen dus. Niemand vraag 1 goed iig. houdt het nog lekker spannend zo

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja idd, ik had iig het onderdeel goed maar ja parcours was te zwaar voor Vos :f_p: ; misschien toch iets meer me daar in moeten verdiepen :f_cool:. Maar was weer mooie wedstrijd om te zien met beetje zelfde wendingen als gisteren bij de mannen; moest wel even slikken bij die crash van van Vleuten die gooide daarmee echt zeker goud weg met goede minuut voorsprong en lastigste deel van afdaling reeds gedaan.

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dus kun je nu nog maximaal 5 punten voor vraag 1 halen en gelukkig gaat het met Van Vleuten naar omstandigheden goed met haar.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hoezo 5 punten?

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas
Oldschool Grinder

Ja, dat kan volgens mij ook niet..
Vraag 1 en 5 is alles ( 10 punten) of niets..
En vraag 5 zal trouwens geen verschillen maken :f_wink:

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Naar mijn inziens kun je best voor deze vragen 5 punten geven:

Voor elk goed antwoord krijg je 10 punten en mocht niemand het goed hebben dan krijgt degene die het meest dichtbij zit 5 punten.

Aangezien het best kan als dat als er een 2de medaille valt dat je dan het dichtst bij het goede antwoord zit lijkt mij. Dat zou bijvoorbeeld ook kunnen zijn als de VS 2de zou worden in het medaillespiegel en niemand heeft de 1ste plek goed geraden

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Lastig verhaal, wat zie je bij zulke vragen als dichts bij? Ik zou ook gewoon zeggen alles of niet :).

Maar eh in de systematiek die je tot op heden gebruikt kan Vos nog steeds 2e medaille pakken, maar goed doet er imo niet veel toe.

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Degene die nu als eerste een medaille wint dat voorspelt is door 1 van jullie zit er dan het dichtst bij, maar het zal vast arbitrair zijn. Misschien dat Marianne Vos nog op de baan meedoet. Al weet ik dat niet zeker.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja maar als we zo doorgaan kan dit uiteindelijk bijv. de 10 medaille worden en dat is nu niet bepaald in de buurt :).

Ik zou zeggen iedereen heeft op deze vraag 0 punten aangezien niemand de 1e en nu zelfs 2e medaille niet goed had.

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is prima. Dan telt vraag 1 helemaal niet mee voor het klassement.
Aangezien er nu van beide landen geen goede antwoorden tussen zitten en er al 3(B) en 4 (NL) medailles vergeven zijn.

Al zijn de antwoorden van 'Tim Wellens' van RocknRollAd en 'Marianne Vos' van pcbeem arbitrair, maar hij heeft geen medaille gewonnen en of wielrennen een teamsport is ook wat lastig te zeggen. Aangezien de aandacht alleen voor de winnaar is.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Niks arbitrairs aan; de vraag is wie de eerste medaille zou winnen en niet wie mee heeft geholpen aan winnen van medaille :).

Was meer geintje van mij dat ik iig de goede wedstrijd had maar ja dat is imo geen punten waard.

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

RocknRollAd had zijn post aangepast. Dus denk ik dat hij het wel serieus meende, maar ik kan er naast zitten natuurlijk en anders post hij hier vast nog wel als hij er niet mee eens is.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Kan zijn maar ja aangezien de vraag niet is in welke sport maar specifiek wie de medaille zou winnen lijkt me conclusie duidelijk.

Verder heb ik Wellens ook bar weinig zien doen.......

Beantwoorden
Citeren
Pannekoekk86
PokerStrategist

hoppa ik stel voor dat ik toch nog punten krijg voor vraag 1.... :f_drink: :f_biggrin:

Dorrian heeft zijn goud al binnen voor de medal race.... :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

1 probleem het is niet bepaald de eerste medaille :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
Pannekoekk86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
1 probleem het is niet bepaald de eerste medaille :f_cool:.

i know.... maar was meer voor de grap bedoeld....:f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Had ik ook wel beetje door, beetje SDK stangen is altijd leuk :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Pannekoekk86
Dorrian heeft zijn goud al binnen voor de medal race.... :f_thumbsup:

Hij zal eerst wel moeten finishen in de medal race. Anders heeft hij helemaal niks :f_wink:

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Op dit moment 3 Belgen met 5 punten doordat België nu al minimaal 2 gouden medailles heeft gewonnen en zij daarvoor bij vraag 2 5 punten krijgen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou met mijn voorspelling voor Goud kom ik nu aardig in buurt misschien is mijn 8 zelfs te laag maar zoals het er nu naar uitziet is mijn voorspelling Zilver en Brons met beiden 10 weer wat optimistisch maar ja als een paar van die 10 Goud worden klaag ik ook niet :).

Beantwoorden
Citeren