Ja, 3 mensen die 8 x goud voorspeld hebben..
Ik denk nu ook dat het vaker goud wordt na die verrassende dag gisteren
Ja er zitten er wat bij waar weinige rekening mee hadden gehouden :).
Maar ja die 8 gaat wel overtroffen worden en dus komen die 5 punten wel mijn kant op, mag ook wel want op rest scoor ik bar weinig.
Nog paar goede kanshebbers op Goud in de vorm van Schippers, hockey zowel mannen al vrouwen, Bouwmeester, BMX, lange afstand zwemmen mannen, baanwielrennen, Zonderland etc etc.......
8 Goud is al binnen dus die punten heb ik zowaar :), maar er mogen er zeker meer komen!!
Was leuke middag gisteren maar de avond gaf weer beetje vervelende kater na Zonderland, hockey en beachvolley :f_frown:.....
Gelukkig nog Zilveren plak gepakt door Buchli wat avond weer beetje goed maakte.
Beetje jammer inderdaad, maar nu de hockeyheren bij de Belgen en dus Tom Boon de finale heeft gehaald is hij zeker van een medaille en is vraag 6 bij de Belgen gespeeld en staat iedereen daar gelijk momenteel.
Bij vraag 2 van NL kan bij iedereen die minder dan 8 heeft ingevuld 0 punten worden ingevuld.
Verder is bij vraag 6 het hoogst haalbare aantal medailles 3 dus kan iedereen met een aantal van 4 of hoger een nul op het rekest krijgen ( incluis mezelf :f_eek:)
Oftewel FrustU wint deze vraag met 5 of 10 punten..
Inderdaad. Ik heb de stand bijgewerkt bij iedereen en nu afwachten of Schippers met de 200m en estafetteploeg een medaille zal winnen. Zo heeft iedereen die 8 goud heeft ingevuld ook minimaal 5 punten. Bedankt voor het meedenken KingKlaas:f_thumbsup:
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Beetje jammer inderdaad, maar nu de hockeyheren bij de Belgen en dus Tom Boon de finale heeft gehaald is hij zeker van een medaille en is vraag 6 bij de Belgen gespeeld en staat iedereen daar gelijk momenteel.
Hij is pas zeker van de medaille als hij om zijn nek hangt he
Ja ik vond het ook jammer dat Vos geen medaille pakte, zo ken ik er nog meer :).
We hebben het even in een Excelsheet gegooid, kijkt wat makkelijker.

Behalve dat ik gisteren zag dat het Dafne is ipv Daphne maar ja kleinigheidje hou je toch :).
Er duiken nu ineens beelden op dat Jamaica in baan van NL liep en daarmee flink werd gehinderd.
Weet niet wat een jury daarmee kan maar het lijkt me een kansje, dus 100% zeker is het niet
De spanning zit bij vraag 2 en 3..Voor mijn poule zou het op dit moment gunstig zijn als Nouchka de finale verliest:f_eek:
Bij vraag 4 lijkt me 10 of meer bronzen medailles geen mogelijkheid meer..
5 of 10 punten voor Robbie of FrustU op die vraag waarschijnlijk..
10x brons wordt lastig met op dit moment 4x brons: volley kan brons worden net als handbal maar ja nog 4x brons kan denk ik niet meer.....
Als ik lijstje goed heb de komen volgende nog in actie
taekwondo vrouw die net 1e ronde won
triatlete
mountainbike
marathon
maar ja daar komen niet 4 medailles uit :f_frown:.
Heb je mij voor goud zeker niet meegenomen ... onderdeel zwammen na avondje vakantie ...
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Heb je mij voor goud zeker niet meegenomen ... onderdeel zwammen na avondje vakantie ...
Jammer dat het geen olympische sport is, maar morgen weten we wie er gewonnen heeft.
Hier hebben jullie de eindstand van de voorspelwedstrijd:

Eindstand
Nederland
1. KingKlaas
2. Kokkie1975 and pcbeem (moderator)
3. FrustU and Robbie825
5. Pannekoekk86
Belgie
1. BioStarzz
2. deskcompmedion
3. RocknRollAd and schelleXL
De winnaars zullen de status upgrades voor een maand waarschijnlijk vandaag ontvangen.
Gefeliciteerd iedereen