Ireen Wust zilver en Margot Boer weer bronze.
Hong Zhang was een maatje te groot.
Toch wel een jammerlijk einde van de carrière van de Russische kunstrijder Jevgeni Ploesjtsjenko:
Ploesjtsjenko stopt na blessure.
Plakkie erbij op shorttrack brons voor Sjinkie Knegt :pokerface:, helaas kon ter Mors het net niet ♠_frown:.
Toch een mooi resultaat van Sjinkie Knegt.
Ben benieuwd hoe de 1.500M bij de langebaan schaatsers gaat aflopen.
Dat kan ook een leuke wedstrijd worden.
2de plaats voor Koen Verweij. Hij komt 3 duizendsten te kort voor goud op de 1.500m.
Dat is zooooo zuur voelt denk ik als verliezen met quads A van royal op river in de HU van WSOP ME ♠_frown:
♠_frown:
Inderdaad. Al was hij gisteravond wel bij studio sportwinter en dat is ook best knap om daar je verhaal te doen na zo'n mentale dreun.
Vandaag is het aan de dames om op de 1.500m medailles te halen.
Als ik Erben Wennemars moet geloven worden de Nederlandse dames 1 t/m 4 vandaag.
Echte sporters mentaliteit ♠_thumbsup:
Knapper prestatie zilver......
En de allereerste medaille voor speedskating,
We worden er steeds beter in top!!!!!
Speedskating hebben we er al een stuk of 99
Je bedoelt shorttrack zeker. Of ben je een pool? Die hadden wel hun eerste lange baan schaatsen medaille. Dat maakt voor mij eigenlijk wel een hoop goed. Ook wel een mooi verhaal namelijk.
Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
Speedskating hebben we er al een stuk of 99![]()
Je bedoelt shorttrack zeker.
Dit
Jorien ter Mors heeft de lat gezet op 1.53,51.
Dat zie ik alleen Wust nog verbeteren.
1.44,09 voor Wust en komt duidelijk te kort voor goud.
Dus zal ze denk ik zilver halen.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Complete sweap; 1 t/m 4![]()
Mooie race inderdaad en een prachtig resultaat. Inmiddels ook de eerste positie overgenomen op de medaille-rankings. Althans, op sommige rankings. Andere kijken meer naar het totaal aantal medailles dan de kleuren.
17 medailles al dus 20 moet eitje worden.
Wordt nog lastige keuze om bij dames de team pursuit samen te stellen, heerlijk zo een luze probleem
Oorspronkelijk gepost door mvd1978
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Complete sweap; 1 t/m 4![]()
Mooie race inderdaad en een prachtig resultaat. Inmiddels ook de eerste positie overgenomen op de medaille-rankings. Althans, op sommige rankings. Andere kijken meer naar het totaal aantal medailles dan de kleuren.
in welke ranking is NL eerste dan?
Totaal aantal medailles maar ja dat is niet de officiële ranking voor zover ik weet