Leuk !
I'm in..
Nick Wazzza16
Nou ik had beloofd dat als we boven de 10 man kwamen er meer prijzen zouden volgen.
Dit is de huidige verdeling:
1e plek: PokerStrategy.com t-shirt + 1 maand status +2
2e plek: 1 maand status +2
3e plek: 1 maand status +1
(alleen Bronze+ leden hebben recht op upgrade en deze gaat niet verder dan de diamond status)
Vandaag is de laatste kans om voorspellingen te doen voor de groepsfase dus niet vergeten in te vullen als je meedoet!
Ik ben er helemaal klaar voor en mochten jullie zin hebben kunnen jullie ook nog aan de Engelse EURO 2016 PREDICTION GAME promotie meedoen.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ik ben er helemaal klaar voor en mochten jullie zin hebben kunnen jullie ook nog aan de Engelse EURO 2016 PREDICTION GAME promotie meedoen.
Dankje
Oorspronkelijk gepost door Biostarzz
Vandaag is de laatste kans om voorspellingen te doen voor de groepsfase dus niet vergeten in te vullen als je meedoet!![]()
Iedereen in onze pool heeft hem ingevuld dus dat zal dan alleen gaan om aanpassen en je weet van ruilen komt huilen :f_p:.
Heb trouwens weer een "onbekende" in de pool -> meisjeshebbenookverstandvanvoetbal
Wil deze persoon zich melden?
Zowaar alle resultaten nog goed en 2x hele uitslag goed, maar ja ik start in 1 ronde wel vaker goed om dan in knock out fase het te verkloten......
Nogmaals het verzoek aan "goedgezien" en "meisjeshebbenookverstandvanvoetbal" om zich te melden; heb namelijk vermoeden dat jullie geen lid zijn van deze site? Mochten jullie je niet voor het einde van het weekend melden dan verwijder ik jullie uit de pool.
Mochten jullie je melden en alsnog gewoon lid zijn dan heb ik niks gezegd........
Vandaag komt alweer een einde aan de 2de wedstrijden in de groepsfase.
Tot nu toe scoorde ik een stuk minder, maar er is nog altijd een lange weg te gaan.
Ik ben aardig weggezakt sinds de 3de groepsronde is begonnen.
Hopelijk zijn me voorspellingen van de laatste 4 groepswedstrijden wat beter.
Ik krabbel juist weer wat richting 1e plek, maar ja alles kan nog gebeuren.
Merk wel dat je zo gat kunt dichten als je even goede flow hebt.
Iedereen krijgt nu (veel) punten binnen wanneer je de 1e en 2e plek in de groep precies goed hebt, dus er worden veel punten verdeeld tijdens deze laatste speelrondes in elke poule.
Volgens mij worden er tijdens de KO fase nog meer punten verdeeld als je bijv. goed voorspeld wie er in de finale komen (en wie deze wint natuurlijk)
Ja maar dat is toch logisch, iedere gek kan incidenteel een wedstrijd goed hebben :).
Hoe verder je komt hoe meer kennis (en ook wat geluk soms ) je nodig hebt en zo wordt deze beloond.
HON - POR is trouwens gekkenhuis met 3 goals in 10 minuten :f_o:.