Ga naar het forum
Speel mee met onze ...

Meldingen
Alles wissen

Speel mee met onze EK-poule 2016

73 Berichten
9 Gebruikers
3 Reacties
7,673 Weergaven
Wazzza16
PokerStrategist

Damnnnnnnnnnn !!!!

Had Ijsland-oostenrijk op 1-1 :why:

En portugal is nu ook nog 3e damnnn kost ook punten :pcuser:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik vond het niet erg, had IJsland laten winnen en 2e in poule en dat heeft me sloot met punten opgeleverd!!

Maar ja zo heeft iedereen zijn gelukjes en pechmomenten, ik had bijv. IJsland van Hongarije laten winnen die ook in laatste minuut gelijk maakte.......

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Nou, de weg naar de finale ligt he-le-maal open voor onze lieve zuiderbuurtjes....Spanje, Frankrijk, Duitsland allemaal aan de andere kant, Halve finale tegen Portugal of Kroatië wordt natuurlijk wel een lastige wedstrijd, maar als België zijn draai vindt in dit toernooi moet dat met hun kwaliteit absoluut mogelijk zijn.

Verder is het natuurlijk hopen dat Ierland achter elkaar even Frankrijk, daarna Engeland en daarna Spanje/Duitsland aan de kant schuift om in de finale tegen België te mogen aantreden, maar toch acht ik die kans vrij klein :D

Eindelijk is die klotepouleronde afgelopen en begint het EK echt!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad. Al denk ik zelf dat Portugal door Kroatie uitgeschakeld gaat worden en zal Belgie denk ik als ze zover komen tegen hen in de halve finale komen, maar we zullen het zien.

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Inderdaad. Al denk ik zelf dat Portugal door Kroatie uitgeschakeld gaat worden en zal Belgie denk ik als ze zover komen tegen hen in de halve finale komen, maar we zullen het zien.

Ja ik vind Kroatië ook sterker dan Portugal dit EK tot nu toe. Portugal is gewoon afhankelijk van Ronaldo, speelt hij goed, dan maken ze een kans, speelt hij slecht, dan hebben ze op z'n zachtst gezegd een stuk minder kans.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Kroatië is voor iedere tegenstander een vervelende ploeg die zomaar eens finale of meer kan halen; hebben paar zeer leuke spelers en is een hecht team dat nooit opgeeft.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik gok zelf op een finaleplaats voor hen tegen Duitsland, maar we zullen het de komende tijd wel zien.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Vergeet je knock-out poule niet voor 15.00u vandaag in te vullen.
Anders zul je veel punten mislopen. Veel succes iedereen voor het 2de gedeelte :gl:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Iedereen heeft het netjes ingevuld, maar ik vond het weer nodig om Griezman te vervangen voor Payet gisteren.......

Al wel 1 van mijn halve finalisten kwijt met Kroatië maar daar hebben meerdere last van

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is wel een tegenvaller. Dus nu maar hopen dat Duitsland kampioen wordt om nog flink te kunnen scoren.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tsja van ruilen komt huilen, weet ook wel dat ik het niet had moeten doen maar ja wie weet scoort ie volgende ronde wel weer. Gelukkig had rest hem ook niet dus hou ik het gaatje van 100 punten mooi in stand!!

Vanavond belangrijke wedstrijd met ITA - SPA die is echt heel verschillend ingevuld door iedereen dus daar gaan klappen vallen. Al kan schade dan weer meevallen als Duitsland de winnaar daarvan er in volgende ronde uit gooit :P

Mijn finale BEL - DUI is iig zeker goed mogelijk als ik de kwartfinales tot op heden naast elkaar leg.

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Polen, Ijsland en Wales in de kwartfinale van een EK

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Best verrassend inderdaad. Al zijn ze alle 3 wel terecht door vind ik.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou terecht is groot woord, zeker Polen heeft wel wat mazzel gehad aangezien Zwitserland grote delen wedstrijd beter was.

IJsland gedaan wat het kon maar damn wat was Engeland zwak.......

Gevoelig tikje gehad in poule gisteren maar goed ik heb nog 3 van mijn 4 halve finalisten in toernooi zitten en ook nog mijn 2 finalisten; dat kan ook niet iedereen meer zeggen _evil:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is zeker waar. De verschillen zijn dit jaar klein en dan is het lastig om dit goed te voorspellen, maar de KO fase is nog lang.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou ja wat is lang, 7 wedstrijden en dan zit toernooi er al weer op maar ja daar valt nog genoeg te scoren; puntje of 1500 zit er nog wel in het vat :P.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is zo, maar het kan natuurlijk wel alle kanten nog op.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

België vliegt er helaas op zijn zijn Nederlands uit, maar wel verdiend Wales geen topploeg maar heel goed ingespeeld op de zwakte van België aan de linkerkant van verdediging.

Nou voor mij is na de uitschakeling van België nog maar 1 kant op goed namelijk Duitsland moet toernooi winnen. Als die er later vandaag uit knallen is de poule voor mij afgelopen _frown:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zou voor mij ook vervelend zijn als Duitsland zou verliezen.
Dan heb ik hooguit 1 halve finalist goed.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het was net aan maar ik doe na overwinning van Duitsland nog mee voor hoofdprijs, het moet niet gekker worden een Nederlander die bijna van bank valt omdat Duitsland wint _evil:.

Beantwoorden
Citeren