Nee, had te maken met de groepjes waar iedereen in binnen kwam. Hij miste op een fractie de aansluiting met het groepje voor hem en dan krijg je direct het verschil tussen de nummers 1 van beide groepen aan je broek.
Dat verklaart het. Al is het wel wat apart.
Knap dat Bert-Jan Lindeman gisteren de etappe won.
Ben benieuwd of er meer Nederlands succes zal worden behaald.
Inderdaad knap, zette net anderhalve minuut te laat mijn tv aan
Mijn team doet het niet al te best, paar sterke renners niet geselecteerd en van froome had ik nog wel iets meer verwacht...
Dat zeker. Al was het maar de vraag hoe fit hij aan de Vuelta zou deelnemen na de Tour.
Vandaag weer een leuke heuveletappe en daar kan weer van alles gebeuren.
Weer grote ketser gemaakt door paar dagen terug in heuveletappe een sprint team te kiezen en ja verder deugt mijn team net niet.
Van Garderen, Bouhanni, D. Martin en Boeckmans zijn weer 4 sterke renners die gesneuveld zijn vandaag. Sagan kennelijk door auto van de organisatie aangereden, wond op z'n been zag er ook niet lekker uit...
Vandaag zal flink wat teams door elkaar schudden...
Stomme valpartijen. Weer 2 coureurs verloren in mijne ploegje (nu al 4) .(Hopelijk alles goed met hun) En dan nog Sagan aangereden
.
Hij zorgt wel steeds voor entertainment, zelfs als hij valt :).
Vind voorlopig het wel maar een tamme vuelta qua aanvalswerk van de grote. Die Spanjaarden kijken enkel naar elkaar. Lijkt mij ideaal voor Froome en Quintana. Die zullen in de laatste week sterker worden, denk ik.
PS Ahja, ik (en men vrouw) vullen laatste 4 dagen slechts mogelijke ploeg in( we gaan het toch ni goed doen in scorito, hadden we chaves moeten hebben), zodat we ni opgescheept zitten met die dvd, dus als je 4-7 staat, geef de moed niet op, je kan nog die dvd winnen.
pfff heb ik is een etappe winnaar in m'n team zitten stel ik hem niet op
hoef hem verder sowieso niet op te stellen aangezien hij niet meer opstapt. De zoveelste uitvaller.
Morgen aankomst berg op.............tijd voor de grote jongens om zich te laten zien imo.
Ja ben ook 2 man kwijt wat totaal voor mij ook al op 4 uitvallers brengt, gaat lekker na net weekje rijden......
Maar zowaar een keer hoogste score van de dag dat is al heel wat voor mij!!
Inderdaad en de manier waarop hij eruit is gegaan is ook dubieus door een aanrijding met een motor van de organisatie. Hopelijk hersteld iedereen weer volledig na de bijltjesdag van gisteren. Dat is bij Kris Boeckmans nog maar de vraag. Aangezien hij in kunstmatige coma wordt gehouden.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Lees net dat Sagan ook niet meer opstapt dat kan er ook nog wel bij hoor![]()
Zeg dat wel, miserie . Mottige motaar. Vandaag wel mooi van dumoulin, niet verwacht dat hij dit zou kunnen. Misschien kandidaat podium? Zeker met de tijdrit, ma afwachten hoe hij de Pyreneeën verteerd
Ik denk zelf dat de Pyreneeën te zwaar zullen zijn voor Dumoulin of alle favorieten moeten niet in vorm zijn wil hij kans hebben op een podiumplaats.
Zowaar weer goede score, kom langzaam op gang van mij mag Dumoulin nog wel ff zo doorgaan ff snel schema bekeken en paar dagen moeten er zeker inzitten met minuut voorsprong lijkt me.
We zullen zien. Morgen heeft hij in ieder geval de leiderstrui nog na de rustdag vandaag.
Al heb ik hem wel een paar keer niet in mijn selectie gedaan de afgelopen etappes
Mijn klassementsrenners zijn flink door het ijs gezakt... De Tour en Vuelta achter elkaar rijden is too much.
De mijne hebben zich goed gehouden..........had alleen de verkeerde kopman opgesteld
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Mijn klassementsrenners zijn flink door het ijs gezakt... De Tour en Vuelta achter elkaar rijden is too much.
Bij mij een vergelijkbare situatie. Ben benieuwd hoe Dumoulin het zal blijven doen. Het zou fantastisch voor hem zijn als hij het podium kan halen. Al zijn er nog veel bergetappes te gaan en dat gaat hem nog wel wat tijd kosten.