Je kan in elke flow zitten die je wil, we hebben op dit moment niet genoeg talent in de selectie om te winnen van landen als Frankrijk tenzij die ver onder hun kunnen spelen.
Het is en blijft in grote lijnen dezelfde selectie als die in 2014 halve finale WK haalde, op een Kuyt na en je maakt me niet wijs dat die zo belangrijk was......
Gisteren heeft Oranje toch voor een stuntje gezorgd tegen Engeland met 1-2 en dat had ik niet verwacht.
Komende dinsdag beginnen de kwalificaties voor België en Nederland.
België zal normaal gesproken makkelijk winnen, maar voor het Nederlands elftal is de wedstrijd tegen Zweden al meteen cruciaal in de strijd voor de 2de plek.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
België heeft op papier volgens mij een vrij makkelijke loting. Al zijn Bosnië Herzegovina en Griekenland niet te onderschatten tegenstanders.
Hahaha, nou, je hebt gelijk gekregen
Dat is zeker waar. Al zou het wel jammer zijn als het WK ook niet gehaald zal worden, maar de kans is wel behoorlijk aanwezig dat het gebeurd als ze zo blijven spelen.
Met de matige buitenspelers kan je beter het middenveld versterken en 4-4-2 gaan spelen.
Komt goed, meer kwaliteit dan Zweden in ieder geval. Tegen Frankrijk zal het lastig worden, al hebben die ook geen wereldploeg. Begin eens met fatsoenlijk verdedigen, dan kun je al een heel eind komen, weten we nog van het WK. We hebben de statistieken wel mee: de laatste nederlaag in een WK-kwalificatiewedstrijd dateert van 2001(!!).
Hoop dat je gelijk hebt, laatste verlies EK kwalificatie was denk ik ook tijd terug.......
We zullen het vanavond zien en resultaten vanuit het verleden zijn natuurlijk geen garantie voor de toekomst.
Op zich had er meer in gezeten voor het Nederlands elftal. Al is er met de 1-1 weinig aan d hand.
België was duidelijk met 0-3 beter op basis van de uitslag in Cyprus.
Viel me niks tegen, balen van tegendoelpunt en op einde nog bestolen van zege door scheids.
Heb er al iets meer vertrouwen in nu, Zweden wat toch zeker concurrent is op papier viel me iig zwaar tegen.
Maar ja uit gelijk spelen bij een concurrent is niet verkeerd, alles ligt nog open ♠_evil:.
Alleen maakt 1 zwaluw nog geen nazomer..
Tot nu hebben ze aangetoond erg makkelijk door een ondergrens te duiken en ook een enorme slechte wedstrijd op de mat te kunnen leggen. Zoiets kan ongeïnspireerd thuis tegen Wit-Rusland zomaar weer gebeuren.
Maar de wedstrijd tegen Zweden was niet slecht en het is erg jammer dat het maar 1 punt heeft opgeleverd
Zweden viel me ook zwaar tegen..
Dat is zeker waar. Hopelijk blijft de ondergrens van het team de komende jaren op vakantie.
Vandaag komen zowel België als Nederland weer in actie. Zou mooi zijn als ze beide hun thuiswedstrijd weten te winnen.
Deze wedstrijd moet gewonnen worden door NL, als ze hier punten laten liggen blijf je in de achtervolging en dat is nooit goed......
Toch duidelijke overwinningen voor België en Nederland. Had dat op voorhand niet verwacht.
Ja begin zowaar weer iets vertrouwen te krijgen in NL, nu maar hopen dat dat volgende week door Frankrijk grond in wordt gestampt......