Ga naar het forum
WK Kwalificatie 201...

Meldingen
Alles wissen

WK Kwalificatie 2018

216 Berichten
19 Gebruikers
3 Reacties
20.7 K Weergaven
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Morgen zien of ze tegen Frankrijk voor een verrassing kunnen zorgen.
België zal denk ik normaal wel uit winnen van Gibraltar. Anders zouden zich moeten schamen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Wat is normaal tegenwoordig in het Europese voetbal :), waar Wales een halve finale van EK haalt.....

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is waar inderdaad. Dat team is teveel afhankelijk van Bale.
Al is het qua team beter dan de mest andere landen. Aangezien ze als team spelen en niet als individualisten wat bij andere landen vaak wel zo is.

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

België won zoals verwacht heel makkelijk van Gibraltar met 0-6.
Nederland deed het volgens mij niet heel slecht door met 0-1 te verliezen. Al heb ik de wedstrijd niet gezien, maar moeten ze nu wel flink aan de bak om minimaal 2de te worden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Was zeker niet verkeerd en voor 3e wedstrijd op rij genaaid door scheids die penalty had moeten geven........

Maar ja dit puntenverlies was al wel beetje ingecalculeerd :) en niet veel aan hand in strijd voor 2e plek.

Beantwoorden
Citeren

Nou....Frankrijk uit wordt ook een verliespartij. Er zit altijd wel ergens een slecht resultaat in de andere wedstrijden, dus eerlijk gezegd denk ik dat NL eruit ligt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

En jij denkt dat Zweden 2x van Frankrijk gaat winnen dan? Nou die vielen zwaar door de mand tegen NL.

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zie ik ook niet gebeuren, maar de 2de wedstrijd tegen Zweden zal wel cruciaal worden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja die mag NL sowieso niet verliezen, maar als ik naar eerste wedstrijd kijk liggen er wel degelijk kansen tegen Zweden.

Eigenlijk had NL de uitwedstrijd moeten winnen, maar ja scheids keurde zuiver doelpunt vlak voor tijd af......

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat maakt het er inderdaad niet makkelijker op. Al kan het natuurlijk thuis weer de andere kant op slaan met de arbitrage, maar dat zal de tijd leren.

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Vandaag mag Nederland in en tegen Luxemburg laten zien wat ze waard zijn.
Al moet dat normaal geen probleem zijn om zelfs op een 'knollenveld' van hen te winnen.
België zal denk ik in eigen huis vanavond tegen Estland ook geen problemen ondervinden.

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas
Oldschool Grinder

Gelukkig heeft Zweden ook verloren van Frankrijk en lijkt het er op dat we met hen voor plek 2 spelen..
Hopelijk komen er geen uitglijders tegen Belarus en Bulgarije verderop in de kwalificatie..
Luxemburg uit mag geen probleem zijn, anders hebben we echt niks te zoeken in Rusland..

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Idd als je vanavond niet wint dan kun je er net zo goed mee stoppen en zoals ik al zei na nederlaag tegen Frankrijk -> Zweden gaat ook nog wel punten laten liggen. We hebben alles nog steeds in eigen hand zelfs voor 1e plek dus niks aan de hand!!

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Luxemburg is behoorlijk stug, dus 1-3 is wel prima. Hopen dat Zweden nog punten laat liggen tegen bijvoorbeeld Bulgarije en we Thuis van ze winnen.

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

België won ook met iets meer overtuiging met 8-1 van Estland.
Dus was een goede avond voor de lage landen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Luxemburg is behoorlijk stug, dus 1-3 is wel prima. Hopen dat Zweden nog punten laat liggen tegen bijvoorbeeld Bulgarije en we Thuis van ze winnen.

Heb het niet gezien maar het schijnt niet best te zijn geweest, maar ja punten zijn binnen en dat is het belangrijkste!!

Beantwoorden
Citeren

Ik ken NL bijna niet meer terug qua spelers. Maar goed, als ze maar presteren. Ik vond het niet zo heel slecht, eerlijk gezegd. Dit zijn gewoon rotwedstrijden en die moet je ook spelen. Uitslag is goed, drie punten.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Gewoon Doperwtje (Michael van Gerwen) inzetten en het komt allemaal goed :D

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik zie hem liever darten dan dat hij op een voetbalveld gaat spelen.
Zou me niks verbazen dat het niet goed zou komen als we de 11 beste dartspelers laten voetballen tegen welk internationaal elftal maar ook.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nee je moet het breder zien: Verstappen, Martina er bij voor beetje snelheid op de flanken _evil:

Beantwoorden
Citeren