Ga naar het forum
WK Kwalificatie 201...

Meldingen
Alles wissen

WK Kwalificatie 2018

216 Berichten
19 Gebruikers
3 Reacties
20.7 K Weergaven

En Zee in de spits voor het coole afmaakwerk!

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zal wel verbetering opleveren. Al weet ik niet of Verstappen zonder racewagen ook zo snel is.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hij speelt af en toe wel eens mee met team van F1 coureurs voor goede doel maar hij moet het niet echt van zijn talent hebben volgens mij.

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat dacht ik ook. Dus za hij ook geen versterking zijn voor het Nederlands elftal.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou of ze er minder van worden weet ik ook niet _love:.

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Daar zullen we waarschijnlijk nooit achter komen, omdat ze nooit opgesteld zullen worden :f_rolleyes:

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Vandaag mag Belgie thuis tegen Griekenland en Nederland in Bulgarije laten zien of ze dichter bij kwalificatie kunnen komen. Voor beide landen zijn het belangrijke wedstrijden.

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

België viel dan denk ik nog mee, maar Nederland was echt dramatisch gisteravond.
Gelukkig heb ik de wedstrijden niet gezien.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Het was echt in en in triest. Hoop op betere tijden is er ook niet wat mij betreft.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

_cry: _frown: _cry: _frown: _cry: _frown:

Meer heb ik niet over te zeggen en Blind wegwezen het is genoeg geweest nu. Eerst risico nemen met de Ligt en hem dan fijn in rust wisselen. Sorry maar je maakt mij niet wijs dat er geen ervaren verdedigers beschikbaar waren. Je kunt keertje slecht spelen en het is ook niet bepaald beste team in jaren maar dan nog mag je wel van de nummer 71 van wereld of zo winnen......

Hmm heb ik toch nog veel gezegd _cool:

Beantwoorden
Citeren

Ach, het NL-team is nog altijd beter dan mijn pokerkunsten. Het kan nog altijd slechter en ongelukkiger. Niks aan het handje dus.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dat vond KNVB dus niet, Blind is ontslagen; vraag niet snel om trainer te ontslaan maar hij maakte rare keuzes.....

Benieuwd wie hem op gaat volgen, als ik zo snel kijk is Frank de Boer wel goede optie!!

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen het inderdaad zien. Ben wel benieuwd, maar we zullen het rond juni waarschijnlijk weten en hij zal een flinke kluif krijgen om het teams alsnog te laten presteren om het WK te halen.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

ik wil het gerust doen! ben er zeker van dat het niet slechter zou zijn :)

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
ik wil het gerust doen! ben er zeker van dat het niet slechter zou zijn :)

Beter dan iemand van de straat plukken

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Misschien is een voetbal-MGT wel een optie? Ik vote voor mij als bondscoach!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Werk het concept ff uit en stuur het naar de KNVB, ze kunnen wel een systeem gebruiken daaro........

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Niet geschoten is altijd mis, maar zonder ervaring als voetbalcoach lijkt me de kans van slagen nihil.

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Gisteravond won Nederland, zoals verwacht eenvoudig van Luxemburg en door de nederlaag van Frankrijk zullen ze ook echt alle 4 resterende wedstrijden moeten winnen om zich te kwalificeren. Als ze op 31 augustus verliezen van Frankrijk is de kans groot dat Zweden dan ook op 6 punten voorsprong zal komen met dan 3 wedstrijden te gaan.

België staat er na de overwinning op Estland fantastisch voor en kan in de komende 2 wedstrijden zich zo goed als kwalificeren.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het is inderdaad heel simpel, we moeten alles winnen en dan zijn we ook geplaatst. Bij alles minder wordt het rekenen en hopen op......

Beantwoorden
Citeren