Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] WK Zuid-Afrika

171 Berichten
49 Gebruikers
0 Reacties
9,883 Weergaven
elrio
PokerStrategist

De scheidsrechters zijn niet goed bezig!

Leg het maar uit Blatter!

marcelhermus
Oldschool Grinder

hij heeft wel wat hij wou passie op het veld.

volgende stap is imo ledematen op het veld.

Het staat nu weer kiet toch? Eén doelpunt is wel goed gemaakt maar niet meegeteld en één doelpunt werd juist wel meegeteld terwijl het buitenspel was.

Nee alle gekheid op een stokje: geef iemand een oortje of klein schermpje zodat de scheids bij twijfel een hulplijn heeft. Dit zou dan ten koste gaan van de emoties die bij het spel horen. Wat is nou belangrijker, dat het spel eerlijk verloopt of dat er emoties zijn en de spelers en supporters mogelijk uit hun vel springen? Bovendien vind ik het argument onzinnig. Er verdwijnen misschien wat emoties uit het spel als het eerlijker wordt, maar het zijn juist de haatdragende en gefrustreerde emoties die dan verdwijnen en de normale emoties blijven over.

Voetbal is net als poker, soms run je onder EV :D

marcelhermus
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Voetbal is net als poker, soms run je onder EV :D

best wel dit ja.

je moet het echt over de lange termijn bekijken 1966 tot 2010 das een redelijke sample denk ik.

elrio
PokerStrategist

Veel geluk tegen de Brazilianen! Jullie zullen het zeker nodig hebben om een kans te maken! :f_cool:

LiquidCity Topicstarter
LiquidCity
PokerStrategist

Nederland is kwalitatief echt niet minder.

elrio
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90

Had ik wel verwacht .... _biggrin:
Jezelf moed en een kans om te winnen aaneenpraten moet je altijd doen! Wij Belgen zijn daar ook heel goed in :D

emergya
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door elrio

Jezelf moed en een kans om te winnen aaneenpraten moet je altijd doen! Wij Belgen zijn daar ook heel goed in :D

alleen levert het bij ons geen resultaten op :f_confused:

macomacoNL
PokerStrategist

Wanneer was ook al weer de laatste keer dat belgie zich uberhaupt geplaatst had voor een EK/WK? :rolleyes:

Lamapalooza
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door macomacoNL

Wanneer was ook al weer de laatste keer dat belgie zich uberhaupt geplaatst had voor een EK/WK? :rolleyes:

WK 2002? In achtste finales onterecht verloren van Brazilië door afgekeurd doelpunt? Dat zal het zijn denk ik :).

LiquidCity Topicstarter
LiquidCity
PokerStrategist

Ik ben gewoon realistisch hoor. Brazilië is zo goed niet. Niet zo slecht als J. Derksen en V.d Gijp beweren, maar Spanje, Argentinië en Duitsland zijn sterker dan Brazilië (en Nederland).

marcelhermus
Oldschool Grinder

Veel geluk tegen de Brazilianen! Jullie zullen het zeker nodig hebben om een kans te maken! :f_cool:

vind het een beetje onzin om dit te zeggen.

lijkt me op dit moment gewoon een klassieke coinflip.

final table lijkt me daarna zeker heel dichtbij.

elrio
PokerStrategist

Ik ben gewoon realistisch hoor. Brazilië is zo goed niet. Niet zo slecht als J. Derksen en V.d Gijp beweren, maar Spanje, Argentinië en Duitsland zijn sterker dan Brazilië (en Nederland).

Argentinië is toch ook zo goed niet als Spanje en Duitsland ze! Spanje en Duitsland zijn gewoon top voor mij op dit WK!

elrio
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door marcelhermus

vind het een beetje onzin om dit te zeggen.

lijkt me op dit moment gewoon een klassieke coinflip.

final table lijkt me daarna zeker heel dichtbij.

Als Nederland wint tegen Brazilië dan halen ze inderdaad wel de finale! Begrijp me niet verkeerd allemaal, ik hoop dat ze het halen tegen Brazilië, al schat ik zelf de Brazilianen dat beetje hoger in dan Nederland. Hopen alvast dat jullie niet achterkomen want volgens mij is dat tegen Brazilië dodelijk!

Duitsland is echt niet zo goed mensen. Die hebben nog geen echte tegenstand gehad. Ik moet het nog maar zien tegen Argentinië.
Die verdediging is echt brandhout en op het middenveld gaan ze echt in de problemen komen tegen de Argentijnen. Tel daarbij een paar slagers achterin op en Argentinië wint gewoon van de Duitsers.
Overigens heeft Nederland op elke positie een betere speler dan de Duitsers. Helaas spelen wij tegen Brazilië en worden we keihard eruit gecounterd.

HUP DIEGO!

Gast, de Argentijnen hebben Demichelis centraal achterin en Romero op goal. Daar komen die Duitsers echt wel door.

Oorspronkelijk gepost door Alecos89
Gast, de Argentijnen hebben Demichelis centraal achterin en Romero op goal. Daar komen die Duitsers echt wel door.

Dezelfde Demichelis waar iedereen in de CL ook wel langs dacht te komen? Die is juist op z'n top als het om grote wedstrijden gaat. De foutjes die hij nu gemaakt heeft zijn allemaal concentratie foutjes. Die heeft hij nu niet meer, nu het WK pas echt begint.
Het gaat er ook om hoe het team speelt. Zolang Demichelis niet te veel ruimte in zijn rug heeft is het gewoon een prima verdediger. Lekker die Duitsers laten komen en bij een balbezit er vliegensvlug uit komen. Krijgt Messi ook eindelijk de ruimte om te dribbelen.

elrio
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Duitsland is echt niet zo goed mensen. Die hebben nog geen echte tegenstand gehad. Ik moet het nog maar zien tegen Argentinië.
Die verdediging is echt brandhout en op het middenveld gaan ze echt in de problemen komen tegen de Argentijnen. Tel daarbij een paar slagers achterin op en Argentinië wint gewoon van de Duitsers.
Overigens heeft Nederland op elke positie een betere speler dan de Duitsers. Helaas spelen wij tegen Brazilië en worden we keihard eruit gecounterd.

HUP DIEGO!

Nederland heeft ook nog geen tegenstand gehad. :f_cool:

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ

Oorspronkelijk gepost door Alecos89

Dezelfde Demichelis waar iedereen in de CL ook wel langs dacht te komen? Die is juist op z'n top als het om grote wedstrijden gaat. De foutjes die hij nu gemaakt heeft zijn allemaal concentratie foutjes. Die heeft hij nu niet meer, nu het WK pas echt begint.
Het gaat er ook om hoe het team speelt. Zolang Demichelis niet te veel ruimte in zijn rug heeft is het gewoon een prima verdediger. Lekker die Duitsers laten komen en bij een balbezit er vliegensvlug uit komen. Krijgt Messi ook eindelijk de ruimte om te dribbelen.

Dat hij traag als dikke stront is en een draaicirkel heeft van een vrachtwagen is gewoon een feit. Of hij die concentratiefouten nou maakt of niet.