Goed als jullie niet willen lezen, dan niet..
Je brengt het alsof Demichelis een topverdediger is. Hij is in mijn ogen wel een goede verdediger, maar echt niet van topniveau, daar is hij gewoon niet constant genoeg voor.
Als jullie allemaal vinden dat Nederland gaat winnen of dat het een gewone coinflip is, plaats dan lekker wat bets? 2.45 vs 1.55, goede deal dan lijkt me. Mja, ik denk dan ook dat ze het erg moeilijk zullen hebben. Brazilie speelt best wel degelijk en erg efficiënt.
Oorspronkelijk gepost door Joenaes
Als jullie allemaal vinden dat Nederland gaat winnen of dat het een gewone coinflip is, plaats dan lekker wat bets? 2.45 vs 1.55, goede deal dan lijkt me. Mja, ik denk dan ook dat ze het erg moeilijk zullen hebben. Brazilie speelt best wel degelijk en erg efficiënt.
ik heb t met 1 vs 2 (dus 50 om 100 te winnen), maar neem er niet meer actie op gezien ik denk dat dat relatief realistische odds zijn.
mijn voorspellingen:
nld>bra (ONE TIME PLEASE 1-0). deze voorspelling is waarschijnlijk beetje biased gezien ik nederlander ben
uru>gha(2-0)
arg>ger (1-0 oid, beide teams spelen redelijk
spa>par (2-0 met spanje geen minuut in gevaar)
Oorspronkelijk gepost door Rogier
ik heb t met 1 vs 2 (dus 50 om 100 te winnen), maar neem er niet meer actie op gezien ik denk dat dat relatief realistische odds zijn.mijn voorspellingen:
nld>bra (ONE TIME PLEASE 1-0). deze voorspelling is waarschijnlijk beetje biased gezien ik nederlander ben
uru>gha(2-0)
spa>par (2-0 met spanje geen minuut in gevaar)
en dan NL - Sp
en Arg- Uru
?
ik gok hetzelfde alleen spanje 3-1 ofzo maar NL verliest van Sp met 0-2
Arg wint met 2-0
Sp - Arg , dont know
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Oorspronkelijk gepost door Rogier
ik heb t met 1 vs 2 (dus 50 om 100 te winnen), maar neem er niet meer actie op gezien ik denk dat dat relatief realistische odds zijn.mijn voorspellingen:
uru>gha(2-0)
spa>par (2-0 met spanje geen minuut in gevaar)en dan NL - Sp
en Arg- Uru?
ik gok hetzelfde alleen spanje 3-1 ofzo maar NL verliest van Sp met 0-2
Arg wint met 2-0Sp - Arg , dont know
even volgen bitte
nl uru is volgende mogelijke wedstrijd.
Wut? die spelen die Argentijnen zoek.. Dus hoop dat ik wat sarcasme in deze uitspraak bespeur
Oorspronkelijk gepost door Jayrikh
Wut? die spelen die Argentijnen zoek.. Dus hoop dat ik wat sarcasme in deze uitspraak bespeur![]()
Ik herhaal alleen wat KeesAZ in deze thread vermelde! ♠_biggrin: ♠_biggrin:
Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Duitsland is echt niet zo goed mensen. Die hebben nog geen echte tegenstand gehad. Ik moet het nog maar zien tegen Argentinië.
Die verdediging is echt brandhout en op het middenveld gaan ze echt in de problemen komen tegen de Argentijnen. Tel daarbij een paar slagers achterin op en Argentinië wint gewoon van de Duitsers.
Overigens heeft Nederland op elke positie een betere speler dan de Duitsers. Helaas spelen wij tegen Brazilië en worden we keihard eruit gecounterd.HUP DIEGO!
Dit dus