Het topic is nog altijd open, er kunnen nog altijd nieuwe foto's worden geplaatst
Show us who you are!
Het topic is nog altijd open, er kunnen nog altijd nieuwe foto's worden geplaatst
Show us who you are!
Oorspronkelijk gepost door Roodbaars1986
nou vooruit dan maarbij deze toch een betere als die leipe die ik eerst had geupload:
Nice one Hugo!
Je lijkt op iemand die vroeger bij mij werkte, een erg coole dude en volgens mij ben jij dat ook!
hmmm, loop hier nu toch ook weeral een tijdje rond dus wordt wel eens tijd om men smoelwerk hier ook maar eens te placeren...
Om jullie al voor te zijn: Yes, I was drunk!

Nox
Oorspronkelijk gepost door HannesNL
Middelste ben ik, LEKKERRRRRRr nat van de zweet
![]()
![]()
Hehe, ziet er wel even wat anders uit dan die foto van je gala ofzo, of wat was dat
Oorspronkelijk gepost door j0rnn
hoe drop ik hier een foto?
Met een pony!
Seriously now, uploaden op www.tinypic.com en dan de code copypasten die tussen die tags staat
@ Ray
Me like your comment, dank je wel voor het leuke compliment.
Weet het zelf niet of ik coole dude ben maar just being me, en das toch het beste..
Je hebt trouwens nieuwe PS mail.
Oorspronkelijk gepost door Roodbaars1986
@ RayMe like your comment, dank je wel voor het leuke compliment.
![]()
Weet het zelf niet of ik coole dude ben maar just being me, en das toch het beste..Je hebt trouwens nieuwe PS mail.
No problem dude en je hebt gelijk, en je hebt mail terug.
Dit is gewoon te eng Onno, volgens mij heb jij mijn zoontje op de SEH gehad in de wijk.
Ik ben toch zeker Sinterklaas wel!
Nee, we zijn niet te boeken. Al die pieten zijn gay.

Oorspronkelijk gepost door EPR54
Dit is gewoon te eng Onno, volgens mij heb jij mijn zoontje op de SEH gehad in de wijk.
Is dat zo? Hebben we het wel een keer privé over m8.
OK?