Ga naar het forum
Eredivisie Voetbal ...

Meldingen
Alles wissen

Eredivisie Voetbal Poule 2011-2012

89 Berichten
21 Gebruikers
0 Reacties
12 K Weergaven
mvd1978

Naar aanleiding van de F1 poule, de Tour-poule en de net opgezette Belgische Jupiler poule is hier dan de Eredivise Poule:

Dit is van dezelfde makers als de F1 poule. Het spel werkt net zoals de Toto. Een 1 voor winst van de thuisclub, een 2 voor winst van de uitploeg en een 3 voor een gelijkspel.

Volg deze link om je (GRATIS) in te schrijven:

http://www.eredivisiepoultje.nl/

De naam van de Subpoule is Pokerstrategy.com (vooralsnog is er geen wachtwoord nodig). Mocht je mee doen, en je nickname die je hier op het forum gebruikt is totaal anders dan wat je daar in vult, gelieve te vermelden in dit topic zodat ik je kan accepteren.

Veel succes allemaal.

Kick off Nederlandse Eredivisie = 5 augustus!!!

Topwedstrijden
De eerste kraker van het nieuwe seizoen staat gepland voor zondag 18 september wanneer PSV het in Eindhoven opneemt tegen Ajax. De data van de andere (al dan niet traditionele) toppers zijn: Ajax-Feyenoord (23 oktober), FC Twente-PSV (29 oktober), Feyenoord-PSV (4 december), Feyenoord-Ajax (29 januari 2012), PSV-Feyenoord (26 februari 2012), PSV-FC Twente (4 maart 2012), Ajax-PSV (25 maart 2012) en FC Twente-Ajax (29 april 2012, 32ste speelronde).

Beantwoorden
Citeren
88 reacties
taifoen

Ik heb een account aangemaakt (StuAFCA).
Ik zie wel dat je moet betalen om je voorspellingen te verbergen, jammer (al is het maar 1,30 eu).

Waar kan ik me inschrijven in die subpool :facepalm:?

Beantwoorden
Citeren
mvd1978

Dat betalen voor verbergen moet je niet doen. Dat is hetzelfde in die F1 poule. Als je gewoon elke week alert bent kan je op het laatst nog dingen wijzigen. Als je voor staat dan hebben anderen niets aan jouw voorspelling gelijk te maken ook. Dan kunnen ze niet veel winnen die week. Succes dit jaar en bedankt voor je aanmelding _grin: Altijd leuk zulke dingen, toch?

edit: Waar je subpoule zit? Of ergens linksboven of anders rechts. Kan ook op een andere plaats zitten maar weet niet meer precies waar omdat ik deze nu zelf host en mijn instellingen daarom iets anders zijn.

Edit 2 : "Mijn subpoule" klikken

Beantwoorden
Citeren
taifoen

Ah ik weet wat ik fout deed, ik maakte mijn account aan zonder subpool in te vullen (overheen gelezen bij de registratie).
Het account opnieuw aangemaakt en zit nu in de pool :D

Zeker leuk dit soort dingen!

Beantwoorden
Citeren
mvd1978

Je bent geaccepteerd :)

Wist ook niet dat dat al tijdens de registratie moest. Bij deze dus voor de volgende die wil joinen. Vul gelijk Pokerstrategy.com bij aanmelding als poule.

Beantwoorden
Citeren
taifoen

Oorspronkelijk gepost door mvd1978
Je bent geaccepteerd :)

Wist ook niet dat dat al tijdens de registratie moest. Bij deze dus voor de volgende die wil joinen. Vul gelijk Pokerstrategy.com bij aanmelding als poule.

Kan zijn dat het niet hoeft, maar ik heb het niet zo 1, 2, 3 kunnen vinden (kan door mijn onkunde komen :D).

Beantwoorden
Citeren

ingeschreven

Beantwoorden
Citeren
mvd1978

Succes Mart :f_grin:

Beantwoorden
Citeren

Ingeschreven, leuk idee!

Beantwoorden
Citeren

Ingeschreven, ik ben al tijden klaar voor het eerste seizoen :D

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984

Ingeschreven.

Beantwoorden
Citeren
mvd1978

Ok, we zitten nu op 7 spelers. Bij deze gelijk een bump voor ochtendmensen.

Beantwoorden
Citeren

Ingeschreven

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Ik doe ook mee :).

Check ff het prikbord allemaal :D.

Oro

Beantwoorden
Citeren
crazyguy

ik doe ook mee. lijkt me weer leuk!!

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975

ik doe ook mee

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

aangemeld! Leuk initiatief _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
cazzz

ingeschreven

Beantwoorden
Citeren

Auch dabei :)

Beantwoorden
Citeren
mvd1978

Iedereen is erin. Tot op heden 14 deelnemers.

Nog mensen die nog niet ingeschreven zijn of het topic nog niet gezien hebben en wél mee willen doen?

Mocht je op vakantie gaan....je kan meerdere weken van te voren alles al invullen. Dat is weer het voordeel van een toto-achtige voorspellingen i.p.v. elke week spelers kopen en verkopen. Lastig 3 weken van te voren in te schatten dat iemand zijn been breekt _grin:

Succes allemaal!

Beantwoorden
Citeren