Ola
Toch maar besloten om een blog te maken.
Heb er heel lang over nagedacht vooral door de rotte appels hier en daar op het forum maar uiteindelijk bedacht dat ik me niet door hen moet laten tegenhouden. Stelletje pestbakken.
Ik zal mezelf even voorstellen ik ben Frank 32 jaar uit Amsterdam en op internet heb ik veel geld verloren met poker onder de namen Darqsharq, Darqmuse en nog wat. In amerika zeggen ze als je op je bek gaat dat je daarna meer ervaren bent. Dan ben ik volgens hun termen wel heeeel ervaren inmiddels dus ik dacht laten we het nou maar goed doen dan volgens de regels kijken hoe dat uitpakt.
Een aantal weken geleden ben ik gigantisch de fout in gegaan door veel geld te storten en gelijk een hoge limiet te spelen. Daardoor ben ik zo'n 1100 dollar in een week tijd verloren. Ongeveer de helft aan tournaments/sitngo en die andere helft aan cash games.
Nu ga ik mezelf weer klein maken en opbouwen vanaf het begin. Mijn verleden verteld dat ik goed ben in opbouwen en het gevoel van waarde verlies zodra ik hoger ga spelen en een maandsalaris in een week verdien maar ik speelde nooit volgens BRM en vaak alles of niets LAG mentaliteit die het mentaal een stuk zwaarder maken dan nodig is. Nu ga ik dat veranderen.
Mijn grootste problemen zijn:
:club:Zelfbeheersing
Discipline
:club:BRM
:club:Tilt Factor
:club:Bijgelovig
:club:Wiet roken altijd.
:club:Wil graag LAG spelen
:club:Te lang achter elkaar spelen
Mijn sterke punten zijn:
:club:Aangeboren technisch inzicht
:club:Niet snel verveeld raken
:club:Strijdlustig
:club:Gemotiveerd
:club:Veel vrije tijd
Mijn doel:
:club:Leren van meer ervaren spelers hier.
:club:Van 6man (zoom) NL2 naar NL200 met een BRM van 40 voor cash games en een BRM van 100 voor tournaments.
NL5 --> $32,50 > $400
NL10 --> $400 > $640
NL16 --> $640 > $1000
NL25 --> $1000 > $2000
NL50 --> $2000 > $4000
NL100 --> $4000 > $8000
NL200 --> $8000
:club:Artikelen lezen, huiswerk maken, videos kijken leren hoe ik moet leren etc.
:club:Een solide speler worden en op de lange termijn geld verdienen met poker
:club:Graphs posten uit poker tracker 4 die ik heb gekocht omaha + holdem voor high stakes ook.
:club:Pas weer beginnen met guaranteed tournaments spelen als de buyin ongeveer 1% van mijn bankroll is.
:club:Mentaal en fysiek fit blijven door naar sportschool te gaan en uit te gaan.
Bankroll:
Storting gedaan van 25 euro. Zie de graph hieronder van 13/12/2012 tot vandaag 18/12/2012

PS: ff snel opgezet zal het later uitwerken het is alweer ochtend.. Oh ja en ik ben een nachtmens trouwens
Als je tips hebt voor dingen die ontbreken hoor ik het graag..