Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

StrategyPoints

24 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
2,723 Weergaven
Varune
Elite Grinder

Dat heb je snel gedaan dan in 1 dag.

No way dat je het ook allemaal goed hebt kunnen verwerken in zo'n korte tijd, of je bent een superhuman :coolface:

Beantwoorden
Citeren

Daar zou je gelijk in kunnen hebben, ik ben misschien wat overenthousiast.

Ik begreep alle onderwerpen wel, maar ik denk dat je volledig gelijk hebt, want tussen informatie begrijpen en die informatie hebben verwerkt en die informatie ook nog eens kunnen toepassen aan de tafels zit veel tijd natuurlijk.

Ik heb vooral moeite met de push/fold-fase. Op de ICM Trainer haal ik een percentage van 82% (weet niet of dit goed is, het klinkt niet slecht), de Light was ik vrij snel doorheen.

Ik hoop dat ik het een beetje heb begrepen, het zijn sowieso begrijpelijke, goede artikelen/filmpjes.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Cuper94,

Super om te zien dat je je direct op alle content gestort hebt _cool:
Wel is het inderdaad zoals Varune aangeeft dat het wel heel snel is en dat je daardoor de fijne kneepjes misschien wat over het hoofd ziet.

De punten van de storting zouden inderdaad over een paar dagen binnen moeten zijn. Het duurt even voor de deze info van de rooms krijgen namelijk.

Wat ik je zeker ook kan aanraden is om gebruik te maken van de handbeoordelingen. Post je eigen handjes en/of disucssieer mee met de handen die anderen posten, dit is zeker heel leerzaam!

Je vind het handbeoordelingsforum voor Sit&Go hier:
https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/board.php?boardid=1577

Veel plezier in de community alvast!

Beantwoorden
Citeren

Ja daar heb je gelijk in, ik zal de content wel blijven herlezen, zodat het in mijn hoofd zit. En ik heb al twee handen gepost en dit helpt inderdaad heel erg.

Beantwoorden
Citeren