Ga naar het forum
Calling stations

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Calling stations

65 Berichten
26 Gebruikers
0 Reacties
7,824 Weergaven
beukie1

Oorspronkelijk gepost door Peterzzz
Welke tip zou je beginnende pokerspelers willen meegeven?: BRM, en werk zeker in t begin hard aan je spel/ga discussies aan over je eigen spel.

Oja, Rogier ik pak ff een zin uit je eigen thread... Naar mijn idee doe ik dit en dan zeik je toch mensen af? moet je toch eens uitleggen. :f_biggrin: Ik probeer mijn spel zeer zeker onder de loep te nemen dus heb je mag altijd commentaar geven of coachen als je dat wil natuurlijk

Hoi Peterzzz,
Niet om het een of ander, maar Rogier heeft dit niet geplaatst.
Zoals ik het lees was het Twisted1984 die een link naar PTR heeft geplaatst, dus die zou je dan gratis moeten coachen.
Ik heb nog wel een vraagje Peterzzz
Ik heb de indruk dat je net als ik een beginnende speler bent, maar hoe ben je dan platinum geworden?
Trouwens wel met respect dat weer wel van mijn kant.
Groet beukie1

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mijn excuses to Rogier, had het niet zo snel gelezen... maar twisted is dus de boosdoener.... dan geldt het dus voor hem wat op pagina 3 staat!!!!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door beukie1

Oorspronkelijk gepost door Peterzzz
Welke tip zou je beginnende pokerspelers willen meegeven?: BRM, en werk zeker in t begin hard aan je spel/ga discussies aan over je eigen spel.

Oja, Rogier ik pak ff een zin uit je eigen thread... Naar mijn idee doe ik dit en dan zeik je toch mensen af? moet je toch eens uitleggen. :f_biggrin: Ik probeer mijn spel zeer zeker onder de loep te nemen dus heb je mag altijd commentaar geven of coachen als je dat wil natuurlijk

Hoi Peterzzz,
Niet om het een of ander, maar Rogier heeft dit niet geplaatst.
Zoals ik het lees was het Twisted1984 die een link naar PTR heeft geplaatst, dus die zou je dan gratis moeten coachen.
Ik heb nog wel een vraagje Peterzzz
Ik heb de indruk dat je net als ik een beginnende speler bent, maar hoe ben je dan platinum geworden?
Trouwens wel met respect dat weer wel van mijn kant.
Groet beukie1

Goedeavond Beukie,

Dat krijg je als je 550 in de plus staat en dan weer 50 en dan weer 500... Oftewel enorme downswing en upswing... daarom ben ik maar een topic gaan openen om zo weer veel meer te leren van het spelletje dat poker heet.

Ik ben er achter dat ik teveelde callde, dit heb ik grotendeels uit mijn spel gehaald. Toen merkte ik dat meer moest (re)raisen, alleen liep ik tegen het feit dat er dus veel CALLING STATIONS zijn.....

De reden dat ik platinum ben heeft te maken met veel spelen en veel down/up swings heb, en jij? speel je allang...

Twisted1984

Pff Rogier, gemenerd.

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Peterzzz,

Goed om te zien dat je aan je spel wilt werken en open staat voor commentaar en advies en daar zelf zelf een thread voor opent.

Als je te grote swings hebt zou het een goed idee zijn om even op een iets lagere limiet te gaan spelen en daar flink aan je spel te werken.

Ga daarbij steeds je eigen spel analyseren en post handen op het handbeoordelingsforum. Door over de handen te discussiëren leer je nadenken waarom je bepaalde beslissingen maakt en kom je misschien op andere ideeën.

Onze CM Leo is onlangs begonnen aan een nieuwe project, waar je denk ik zeker iets aan hebt als je hard aan je spel wilt werken.
Volg zeker zijn blog regelmatig!

Hierin begint hij, voor hij veel gaat spelen, eerst grondig het spel te analyseren, in het begin vooral aan de hand van de serie Crushing NL50 (een serie die ik je zeer zeker ook zou aanraden als je die nog niet gezien hebt! _biggrin: )

Zo beetje veel in een keer, maar hopelijk wat tips waarmee je weer iets vooruit kunt!