Nice results x).
Mijn voorkeur gaat naar maandagavond uit, ook al kan ik maar om de 14 dagen de coaching bijwonen wegens mijn werkschema.
Anderzijds lijkt het me interessant als de coaching opgenomen wordt en deze een week ofzo ergens online te bekijken is.
Zo kan iedereen een beetje 'zijn' moment kiezen om te kijken en vaak zijn er besprekingen die nuttig zijn om nog eens een 2de keer te bekijken.
Hopelijk krijg je dit verwezenlijkt!
Misschien morgen al want ik ga er niet kunnen bij zijn en blijkbaar ga je Nick zijn MTT reviewen, die had ik graag meegemaakt...
Voor de rest doe zo voort, je coachings en vids zijn super!!!
Thanks kweetet.
Als Nick er vanavond bij is zal ik inderdaad zijn MTT reviewen. Ik zal kijken of het mogelijk is om de coachings op te nemen en in de video-sectie te plaatsen. Kan ze sowieso opnemen en eventueel op verzoek via skype sturen, maar erg handig is dat niet. Zal Melvin/René even aan de jas trekken van de week.
De coaching van vanavond gaat gewoon volgens plan door. Melvin zit momenteel in Nederland (i.v.m. Forumbattle en Diamond Event) vandaar dat ik hem nog niet te pakken heb gehad m.b.t. dit topic. Kom hem als het goed is volgende week bij het Diamond Event tegen dus zal dan ook wel even dit topic bespreken en de mogelijkheden van coachings om de week inplannen, opnemen, etc.
Resultaten van de stemming staan op 18-19, lol. Dus echt een duidelijk beeld van maandag/dinsdag is er nog niet
Maandag lijkt mij leuk. Maar ja, tel je een stem mee van iemand die nog geen coaching gevolgd heeft bij jou?
Mij maakt het weinig uit, vergeet ze toch wel
Volgens Nick moet je poker wetenschappelijk benaderen, daarom de volgende grafiek:

Conclusie: Ik stem voor maandag, want dan poker ik die avond minder en maak ik minder verlies
Conclusie 2: Pokeren met een brak hoofd op zondag is -EV.
Oorspronkelijk gepost door TheErwin
Mij maakt het weinig uit, vergeet ze toch wel![]()
Volgens Nick moet je poker wetenschappelijk benaderen, daarom de volgende grafiek:
Conclusie: Ik stem voor maandag, want dan poker ik die avond minder en maak ik minder verlies
![]()
Conclusie 2: Pokeren met een brak hoofd op zondag is -EV.
Lol, dat wetenschappelijk benaderen is wel bij iedereen blijven hangen he
Briljante post van je, ik zal zaterdag maar niet bij je aan tafel gaan zitten.
Haha, hij had het al vaker gezegd en toen las ik dit en dacht ik opeens aan die grafiek
En blijf zaterdag maar ver van mij vandaan idd