Community Event:
Farmarchist
yoshiwa
Goedemiddag
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
haha bike en stephan die regels moeten verzinnen.![]()
je moet ons niet onderschatten
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
haha bike en stephan die regels moeten verzinnen.![]()
onze voorzitter had het heel erg druk. Maar een van dezer dagen worden verslagen verzameld en samengelegd
Ik zie deze thread net pas, dus vandaar mijn late reaktie.
Er worden redelijk wat suggesties gedaan voor verbetering hier.
Maar voor mij komt het er op neer dat de basis, waar deze site voor bedoeld is, eerst maar weer eens goed neergezet moet worden.
1 van de eerste dingen die hier geroepen wordt is dat je je handen moet posten.
Maar als je dan handen post en een maand later heeft er nog geen handjudge naar gekeken, dan zit er iets structureel fout.
Oorspronkelijk gepost door Knien12
Ik zie deze thread net pas, dus vandaar mijn late reaktie.Er worden redelijk wat suggesties gedaan voor verbetering hier.
Maar voor mij komt het er op neer dat de basis, waar deze site voor bedoeld is, eerst maar weer eens goed neergezet moet worden.1 van de eerste dingen die hier geroepen wordt is dat je je handen moet posten.
Maar als je dan handen post en een maand later heeft er nog geen handjudge naar gekeken, dan zit er iets structureel fout.
volledig akkoord.
Ik ben ook achter de schermen bezig dat te fixen , en probeer ook zelf al wat commentaar te voorzien , de wachttijden nu zijn inderdaad onaanvaardbaar.
(Dit in tegenstelling tot de laatste tijd , de responstijden zijn een hele tijd heel goed geweest)
Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
Ja zit alleen maar vis op de Nederlandse PS.
Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
Ja zit alleen maar vis op de Nederlandse PS.
das geen nieuws
-community event komt nieuws deze week online
-verschillende ideeen van het community groepje zijn opgepikt , sommige dingen zullen worden toegevoegd aan de CRU, de promo gerelateerde voorstellen worden apart bekeken maar zullen er in de toekomst zeker enkele van langskomen.
-richtlijnen voor het forum is wat moeilijker om in feiten te concretiseren gezien dat meer gaat over implementeren van de mods uit.
Late reactie omdat ik nooit meer op PS zit...
Goed dat jullie bezig zijn met nieuwe ideëen om PS.nl weer wat meer spraakmakend te maken. Ik kan niet meepraten over de laatste tijd maar ik heb hier jaren op het forum met groot plezier meegeluld over van alles en nog wat en het heeft mij zeker geholpen in de ontwikkeling als pokerspeler. Ik ben jullie daar als site enorm dankbaar voor.
Mocht ik nog steeds poker spelen zou ik nog zeker op Pokerstrategy rondstruinen en jullie verblijden met mijn spam. Ik hoop dan ook dat de site nog een lang leven beschoren is en de veranderingen een positieve invloed hebben. Veel succes in ieder geval!
Ps: Als jullie nog een reporter nodig hebben voor de mcop 2013 dan bied ik mij hierbij aan, kan ik toch nog mn steentje bijdragen;) Woon 5 min van het HC en kan waarschijnlijk alle dagen wel even langsgaan.
Ik herinner me de VIP Days in Venlo nog wel toen we met (~15-20 man i remember aan een toernooi meededen, en daarna in het hotel nog even verder pokerden) dat was toen ontzettend leuk, iedereen wilde dat graag nog eens herhalen maar is volgens mij nooit meer gebeurd.
Na 2012 ben ik steeds minder actief geworden omdat ik poker minder leuk vond worden (en lastiger) en andere prioriteiten had/heb. Blijkbaar is de aanwas niet meer zo groot als eerdere jaren. Denk imo niet dat PS echt veel te verwijten valt. Denk dat veel spelers minder actief zijn geworden doordat ze minder winnen (of verliezen) dan vroeger, of gewoon andere prioriteiten (werk?) hebben en er zullen vast ook nog wel andere redenen zijn.
Wat ik zelf wel heb hoe langer je op het forum zit hoe vaker je dezelfde dingen tegenkomt. Waardoor er minder interesse/discussie voor strategie of andere dingen is (imo).
Vind het jammer dat het forum minder actief is geworden met dit topic tot gevolg (met name voor de vrijwilligers en mensen betrokken bij PS die er zoveel tijd insteken of hebben gestoken).
Oorspronkelijk gepost door Gildo0
bump
-Community event was nice , al was het wel opvallend dat het overgrote deel van de aanwezigen 'oude bekenden' waren, en weinig van de mensen die om ingrijpen vroegen waren aanwezig
-We hebben reeds een paar maanden Botm (vorige maand was er zo weinig interesse vanuit de leden dat we hem niet uitreikten , wat wel alweer jammer is van de moeite die erin gestoken wordt).
-Heel binnenkort (volgende week) komt er een tweede communitywijd event (op het forum) aan dat toch weer enkele weken zal duren.
- In general hebben we nog wat ideen achter de hand om regelmatig promo's te kunnen doen die mensen rewarden die actief dingen doen met de community
-Op vlak van moderaten hebben we beslist veel minder posts te editten. Eigenlijk editten we alleen nog op expliciete vraag , of als er echt iets niet kan. Verder laten we gewoon staan wat iemand zei, en geven we een warning/ban aan de persoon in kwestie maar kan iedereen voorderest wel nog zien wat er gebeurde.
Even over blog van de maand. Je hebt gewoon te weinig actieve blogs. Als je dan ook nog per maand 3 blogs nomineert, dan ben je er snel doorheen. Als je dan ook de eerste keer de zaak niet correct afhandelt ( geen inzicht in het tot stand komen van de uitslag ) dan werkt dat ook nog tegen je.
Verder is de invloed van de nieuwe eigenaar te groot. Wij zijn de community en wij bepalen samen wat er gebeurt ( zoals de laatste tijd weinig ). Voorlopig zitten we met een Fin als baas en is Ipoker king. Dat zijn geen verbeteringen.
Verder stoot je ook door de veranderingen spelers af die een meerwaarde hebben voor het forum ( handjudgings ). Wat ik dan persoonlijk vooral storend vind is dat mensen die op pokergebied niks toevoegen wel een status upgrade krijgen. Imo een regelrechte belediging tov de judges bijv.