Oeoeh...David wordt even neergezet als "klusjesman"...
:D. Hij hangt fotokadertjes op, ontstopt de toiletten...haha (sorry David, ik weet wat je allemaal doet, daarom vond ik "klusjesman" wel flink tekort doen aan je functie...ik weet dat het niet slecht bedoeld is hoor Yoshiwa
)
Tja, ik heb Rene al aangeboden om in Gibraltar zijn persoonlijke koffie-bitch te worden, maar dat wilde hij niet...
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Hulp nodig?Iets in de evenementenhoek dan hè.
![]()
Blows event part II klinkt wel goed
Hoe gaat het met die groep op skype? Zie net dat 3bet de threadbumper van de dag is
haha, daar is niks over besproken... deed ik uitmezelf en natuurlijk ook wel in de hoop dat er van die 20man 1/2 bijzitten die weer wat actief gaan updaten (toch wel leuk voor het forum) maar ben gewoon zelf ook benieuwd en help wel een aantal mensen gezien die nog steeds veel pokeren etc dus wie weet
Oorspronkelijk gepost door Hicyy
Hoe gaat het met die groep op skype?
We hebben de grote groep verdeeld in kleinere groepjes die vervolgens dieper op bepaalde onderwerpen ingaan. Intern hebben we weekje gekregen om dit op te pakken dus hopelijk volgt er begin volgende week maar nieuws.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Oorspronkelijk gepost door Hicyy
Hoe gaat het met die groep op skype?We hebben de grote groep verdeeld in kleinere groepjes die vervolgens dieper op bepaalde onderwerpen ingaan. Intern hebben we weekje gekregen om dit op te pakken dus hopelijk volgt er begin volgende week maar nieuws.
Zitten er ook non-fishsticks in de groepjes
Dit zijn de groepjes, tsja of dat non-fishsticks zijn laat ik aan jou over
We hebben zo juist de volgende groepen gemaakt:
Activiteiten:
beertie1
Wolfske
samni
Sfeer/Forum:
CheckRaise1990
pcbeem
Lunatic1900
Regels:
Kidd0Beatrix
Varune
3BetMe4Free
onmybike
Community Event:
Farmarchist
yoshiwa
Goedemiddag
Later komt waarschijnlijk nog een groepje content die zeker uit non-fishsticks bestaat ♠_evil:
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
haha bike en stephan die regels moeten verzinnen.![]()
Ironie, pure ironie