Oorspronkelijk gepost door Wolfske
Oorspronkelijk gepost door ElDenisius
Oorspronkelijk gepost door Hicyy
Dat de betere spelers niet staan te springen om de newbies te helpen is maar logisch, maar denk dat er atm op MTT-gebied niet geklaagd mag worden.. Kijk maar naar hj-forum waar zelfs de big bosses like bay en samwise toch regelmatig posten. En daarbij is cristaline als vaste judge toch wel een mooie aanwinst daar, dus lijkt me niet dat er kan geklaagd worden over het aantal 'moeder teresas'.zeker niet er zijn genoeg vid's te bekijken en enorm veel te lezen en steeds is er een coaching te zien.
de vids en coaching zijn imo nochthans wel een probleem
werkgroep:
- 3bet
- wolfske
- Lanfear
- Checkraise
- fietsman
- PCBeem
Oorspronkelijk gepost door KillBZ
Wat een boel onzin en geklaag staat hier in zeg, kijk eerst effe naar jezelf.
Als een aantal staffleden het begrijpen en heel veel users het begrijpen moet er toch iets van kloppen ? Het is alleen nu de kunst om er constructief mee om te gaan springen en de kritiek als werkpunten te zien en niet zozeer als kritiek die niet omgebogen kan worden ..
Ik heb intussen de tijd genomen om de hele blog te doorlezen. Jammer genoeg wijzen er veel mensen recht voor hen uit (i.p.v. eens naar zichzelf te kijken).
Persoonlijk had ik het probleem van een verzwakkende community ook waargenomen. Daarom heb ik zelf actie ondernomen door hand Judge te worden en een blog te starten. Of het helpt? Dat weet ik niet, maar ik kan wel zeggen dat ik actief probeer mee te helpen om de negatieve spiraal (en sfeer) die er heerst om te keren.
Er zal misschien weinig gehoor aan gegeven worden maar als alle mensen die nu reeds in dit topic gepost hebben, en dus ook duidelijk hun affiniteit t.o.v. Pokerstrategy hiermee benadrukken, eens allemaal zelf de komende week (of langer mag zeker ook), één iets proberen te doen (zelf) om de community weer aangenamer te maken. Dan kunnen we met zen allen de sleur doorbreken en het Utopia creëren waarover iedereen hier spreekt.
Wanneer start de werkgroep ? Met veel plezier
!
Persoonlijk denk ik dat iedereen mag blij zijn met wat ze hier GRATIS verkrijgen ! Echt knap van de mensen die er zich voor inzetten.
Ik zeg niet dat je bepaalde dingen niet kan verbeteren of aanpassen. Valt natuurlijk zoals ik al een paar keer gezegd heb wat jullie doelstelling is.
Is de doelstelling mensen leren pokeren dan zijn jullie er zeker ingeslaagd.
Is het de bedoeling een goede groep er van te maken dan is er nog werk aan de winkel.
Kmoet nog een maand naar Arlon voor militaire opleiding daarna ga ik een paar plannen doorsturen, die mss zullen helpen voor in de toekomst. Projecten waar ik zelf en anderen mee wil helpen.
Maar ik blijf erbij iedereen zou moeten dankbaar zijn met wat ze hier GRATIS verkrijgen en om naar silver of gold status te gaan moet je echt niet veel doen, ik denk zelf niet goed kunnen spelen ... .
Vandaag had ik nog eens de eer om naar Donbartos zijn vid's te kijken, een goed voorbeeld dat er prachtige vid's beschikbaar zijn.
de werkgroep is gecreeerd maar voorlopig zeggen we er nog niets in zodat er nog mensen kunnen instappen. Morgen gaan we officieel van start. Ik hoop tbh op nog op zijn minst 1 mod erbij.
Wel fijn dat Rene en Pcbeem er al inzitten
Oorspronkelijk gepost door cristaline
Ik heb intussen de tijd genomen om de hele blog te doorlezen. Jammer genoeg wijzen er veel mensen recht voor hen uit (i.p.v. eens naar zichzelf te kijken).Persoonlijk had ik het probleem van een verzwakkende community ook waargenomen. Daarom heb ik zelf actie ondernomen door hand Judge te worden en een blog te starten. Of het helpt? Dat weet ik niet, maar ik kan wel zeggen dat ik actief probeer mee te helpen om de negatieve spiraal (en sfeer) die er heerst om te keren.
Er zal misschien weinig gehoor aan gegeven worden maar als alle mensen die nu reeds in dit topic gepost hebben, en dus ook duidelijk hun affiniteit t.o.v. Pokerstrategy hiermee benadrukken, eens allemaal zelf de komende week (of langer mag zeker ook), één iets proberen te doen (zelf) om de community weer aangenamer te maken. Dan kunnen we met zen allen de sleur doorbreken en het Utopia creëren waarover iedereen hier spreekt.
Hoe zie je dit dan ? Wat moet ik bv bij brengen over poker ? Niets want ben zelf nog aan het leren.
Kan enkel suggesties geven voor het forum beter te maken of slechter hoe je het zelf ziet natuurlijk.
Denk vooral dat veel mensen zelf alles doen en opzoeken dat ze het niet willen delen.
Jij steekt 2 jaar in leren bv en geeft dan alles prijs aan iemand die geen moeite heeft gedaan.
Zou hier graag toch wat videos en topics willen zien over bepaalde termen van poker.
Hoe je u eigen reviewt bv , op wat moet je letten ? Zijn dingen dat velen mee sukkelen.
Vragen staan vrij , als niemand erop reageerd haken ze natuurlijk af. Gaan ze op zoek en komen ze op ander forum waar er wel hulp geboden wordt.
Zitten hier wel behulpzame mensen , zijn altijd de zelfde die reageren
Oorspronkelijk gepost door Wolfske
Oorspronkelijk gepost door KillBZ
Wat een boel onzin en geklaag staat hier in zeg, kijk eerst effe naar jezelf.Als een aantal staffleden het begrijpen en heel veel users het begrijpen moet er toch iets van kloppen ? Het is alleen nu de kunst om er constructief mee om te gaan springen en de kritiek als werkpunten te zien en niet zozeer als kritiek die niet omgebogen kan worden ..
Pokerstrategy is een bedrijf en geen kleutercrash, het gaat niet om gezelligheid, het gaat om geld. Op het moment dat mensen zichzelf tracken als ze beginnen met pokeren, is de taak volbracht.
Basic coaching is genoeg, wat heeft pokerstrategy als bedrijf aan kwaliteit. Een bedrijf als DC die maandelijks hun members laat betalen werkt met kwaliteit omdat men anders geen geld binnen krijgt.
Daarnaast staan er in de OP veel dingen waar iedereen over klaagt maar niemand wat aan wil doen, want dat kost hem zelf teveel moeite.
Volgensmij zitten wij al in een werkgroep killBZ dus weet niet wat je nu allemaal aan het zeggen bent
Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
Volgensmij zitten wij al in een werkgroep killBZ dus weet niet wat je nu allemaal aan het zeggen bent![]()
Hopes it works out ! Maar het begint met dit en dat blablabla is niet goed en pokerstrategy is kut, en dan ga je pas actie ondernemen. Dat is verkeerd om gedacht.
Overigens was ik op pagina 2 al gestopt met lezen omdat de moed me al de schoenen zakte;)
Nee dat zie je dus helemaal verkeerd.. Dit is juist om aan te tonen dat het gewoon niet chill is nu, en steeds minder word... En wij juist willen dat er veranderingen komen om het forum er weer enigzins erbovenop te krijgen. En daar wil ik me best voor inzetten als er meer mensen bereid zijn dit te doen.
Je weet zelf dondersgoed dat er de laatste jaren heel veel is gezeikt maar een behoorlijke percentage van die groep mensen die het allemaal kut en blabla vindt niks zelf heeft gedaan. Mooi dat die groep er is gekomen en ik hoop ook oprecht dat het nut gaat hebben.
Volgensmij ben ik ook gewoon handjudge geweest, dus heb ik zeker wel wat gedaan. Wel heb ik flink veel wezen zeiken, maar dat is niet zozeer hoe kut het forum wel niet was dat was meer tegen bepaalde personen, daar heb je dus gelijk in. Ben nu al geruime tijd rustig op dit forum en heb met niemand problemen. Ook kun je niet in je eentje een forum veranderen en is het gewoon goed dat er zn topic zoals dit is waar iedereen weet hoe mensen erover denken en wie er bereid zijn om dingen te veranderen.
Wanneer start de werkgroep ? Met veel plezier!
Persoonlijk denk ik dat iedereen mag blij zijn met wat ze hier GRATIS verkrijgen ! Echt knap van de mensen die er zich voor inzetten.
Ik zeg niet dat je bepaalde dingen niet kan verbeteren of aanpassen. Valt natuurlijk zoals ik al een paar keer gezegd heb wat jullie doelstelling is.Is de doelstelling mensen leren pokeren dan zijn jullie er zeker ingeslaagd.
Is het de bedoeling een goede groep er van te maken dan is er nog werk aan de winkel.Kmoet nog een maand naar Arlon voor militaire opleiding daarna ga ik een paar plannen doorsturen, die mss zullen helpen voor in de toekomst. Projecten waar ik zelf en anderen mee wil helpen.
Maar ik blijf erbij iedereen zou moeten dankbaar zijn met wat ze hier GRATIS verkrijgen en om naar silver of gold status te gaan moet je echt niet veel doen, ik denk zelf niet goed kunnen spelen ... .
Vandaag had ik nog eens de eer om naar Donbartos zijn vid's te kijken, een goed voorbeeld dat er prachtige vid's beschikbaar zijn.
Hoe kom je erbij dat alles GRATIS is?
JIJ IK EN IEDEREEN DIE LID IS VAN PS BETAALD DOORMIDDEL VAN TRACKED SPELEN!
Dus het is niet GRATIS!!!!!
Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
Oorspronkelijk gepost door RemyAlleenOpDeWereld
Deze gaat zo hard dat ik het niet kan bijhouden met lezen![]()
Maar wel goed dat hier over gepraat wordt.
Dit was vroeger zeker een forum waar je elke dag ff inlogde (meestal meteen als je wakker werd met een bak koffie) om alleen al te kijken hoe het anderen verging en het zeker een stuk warmer aanvoelde.
Het zal dan wel nooit meer zo worden als het toen was, maar het verschil moet ook niet groter worden.
Yoo remy! Hier dit is weer zn voorbeeld van iemand die vroeger veel postte en nu niks meer, en dat vind ik toch jammer!
He 3bet!
Vind het zelf ook wel een beetje spijtig achteraf, maar had het idee dat ik mijn MTT spel toendertijd niet verder kon ontwikkelen doordat, je gold+ moest zijn voor redelijke video's of zelfs om een hand te posten van een bepaalde stake in MTT's (zie dat deze restrictie nu gelukkig weg is), zodoende ben ik op wat andere engelstalige fora gaan kijken.
Normaal zou ik zeggen voeg mij ook toe aan de werkgroep, maar ik zal eerst weer eens wat actiever worden!
Oorspronkelijk gepost door ReckaH
Ik zeg niet dat je bepaalde dingen niet kan verbeteren of aanpassen. Valt natuurlijk zoals ik al een paar keer gezegd heb wat jullie doelstelling is.Is de doelstelling mensen leren pokeren dan zijn jullie er zeker ingeslaagd.
Is het de bedoeling een goede groep er van te maken dan is er nog werk aan de winkel.Kmoet nog een maand naar Arlon voor militaire opleiding daarna ga ik een paar plannen doorsturen, die mss zullen helpen voor in de toekomst. Projecten waar ik zelf en anderen mee wil helpen.
En mensen die niet tracked spelen?
Ik speel tracked en het kost me evenveel als dat ik niet tracked zou spelen. Dat pokersite x een % minder verdiend en hierdoor pokerstrategy een % meer verdiend. Zal me niks kosten.
Oorspronkelijk gepost door Hicyy
En mensen die niet tracked spelen?
Die kunnen dus ook geen of minder content zien.........
Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Ik speel tracked en het kost me evenveel als dat ik niet tracked zou spelen. Dat pokersite x een % minder verdiend en hierdoor pokerstrategy een % meer verdiend. Zal me niks kosten.
![]()
Maar daarom betaal je er wel voor.
De pokerroom betaalt er voor, niet de spelers. Het is niet zo dat je als je via een affiliate speelt meer rake betaalt, noch als PokerStrateeg, noch als je je via een willekeurige banner aanmeldt.
Maar laten we het topic niet helemaal derailen