Ga naar het forum
***De toekomst van ...

Meldingen
Alles wissen

***De toekomst van Pokerstrategy.nl***

221 Berichten
80 Gebruikers
0 Reacties
29.7 K Weergaven
Orodin
PokerStrategist

Stop mij ook maar bij de werkgroep, guys :) Help graag mee! :)

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
Volgensmij ben ik ook gewoon handjudge geweest, dus heb ik zeker wel wat gedaan.

No offense tegen handjudges, want dat is best pittig werk, maar het is niet hetgene doen waar het in deze discussie over gaat. Forumsfeer en het organiseren van activiteiten en dingen om iedereen involved te krijgen heeft daar namelijk niks mee te maken.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Oorspronkelijk gepost door Lunatic1900
De sfeer is gewoon heel erg veranderd vergeleken met een ongeveer 1 tot 3 jaar geleden. Denk dat dat de grootste reden is voor veel mensen hier om minder actief te worden in de discussies.

Dit vind ik wel een interessante maar door het helemaal niet meer te doen wordt het er zeker niet beter op :]. Er zijn nu meerdere die het aangeven als die nu allemaal hun schouders er onder zetten maakt dat denk ik al flink verschil.

Daar heb je gelijk in, ligt natuurlijk niet alleen aan de sfeer maar ook aan de mensen zelf (inclusief mijzelf).

Misschien open ik nog wel een Blog, ben er zelf nog niet echt uit. Persoonlijk kijk ik laatste tijd meer naar de engelse Blogs/forums.

Wil best mee werken in de werkgroep als er nog plaats is. Aantal hier hebben mijn Skype ook wel :)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

heb er aantal toegevoegd, werkgroep is vrij groot dus we zitten zo goed als vol

Beantwoorden
Citeren
Samwise90
PokerStrategist

Dit gaat hem worden!!!

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76
PokerStrategist

Zo, heb ik ff wat forum actie gemist vandaag..
Vond het de laatste tijd al zo rustig in de blogs.. en ik maar denken dat het vakantietijd was :D

Als eerste , veel succes met de werkgroep, hopelijk komt er wat positiefs uit.
Mijn mening..

aantal persoonlijke ervaringen. Ik loop al vanaf 2008 hier rond.

1. De manier van communiceren is de afgelopen jaren enorm veranderd. Veel gejaagder, korter en krachtiger. We willen niks missen en alles volgen. We vliegen van hot naar her, en we bouwen niks op. (relationele sfeer) We melken elkaar uit, en als we er genoeg van hebben gooien we de ''tijdelijke vriendschap" weer overboord. Ik doe het zelf ook heb ik gemerkt, mede vanwege persoonlijke ervaringen met allerlei fora en websites waarin ik ontzettend actief ben geweest en je eigenlijk wordt leeggezogen. Daar wordt je moe van, dus wordt je vertrouwen in ander mensen ook minder, en wordt het telkens meer een ikke en de rest kan stikke mentaliteit. Dat heeft dus niks met PS te maken, maar met onszelf.

2. Ik vond de toernooi laatst die PS organiseerde fantastisch. Die heb ik echt een poos gemist. Dat is een blijvertje. Toch zou ik graag ieder weekend een toernooitje willen zien met lage buyin voor NL leden. Die hadden we voorheen ook, en dat werkt heel erg bindend met andere leden.

3. De attitude van een aantal mensen op het fora (ik noem geen namen) is beneden peil. Ik begrijp dat er onderwerpen worden gepost die je niet aanspreken, of dat er mensen zijn die je niet liggen, maar moeten we dan elkaar onnodig provoceren? Als we er moeite mee hebben dat er onzin wordt gepost, dan moet je vragen of PS er mee kan instemmen om dat soort hoofdonderwerpen niet in het forum op te nemen. Daarnaast vind ik wel dat als een onderwerp je niet aanspreekt, blijf er dan gewoon van weg en bemoei je er niet mee.

4. Het geven van duimpjes aan een blog moet niet meer kunnen. Dit heeft geen toegevoegde waarde en kan voor mensen echt denigrerend werken. Ik had bijvoorbeeld 3 duimpjes op mijn blog. Toch voelden mensen zich genoodzaakt aan te geven mijn blog niet leuk te vinden. Nou en? Moet dat dan kenbaar worden gemaakt? Kom dan gewoon niet in mijn blog zou ik dan zeggen. De enige blogs die veel duimpjes krijgen zijn van de hogere stakes spelers, die elkaar allemaal de duim in de 'piep' steken :D. Goed bedoeld, uiteraard, maar het duimpjes systeem vind ik echt waardeloos.

5. Ik heb wel degelijk ervaren van verschillende mensen dat er actief gecoached wordt, dank u Farma, Divvie en anderen die met regelmaat mijn blog en handjudge posts hebben bekeken en hebben gereageerd op handen die ik gespeeld heb. Dit zijn enkele van de zeer actieve mensen die ook daadwerkelijk erg behulpzaam zijn geweest. En niet alleen bij mij maar ook bij anderen, ondanks dat ik zelf een erg trage leerling ben.

6. Het punten systeem om vid's en artikelen vind ik goed. Ik heb dat in de afgelopen jaren nooit een probleem gevonden. Als ook de live coachings, die zijn er voldoende. Tenminste op mijn niveau. Toch denk ik wel dat je op gegeven moment moet gaan opschonen, om kwaliteitsbehoud van je data.

Nou ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Veel succes!

groet,

Jonkie76

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door DeKuip

Volgensmij ben ik ook gewoon handjudge geweest, dus heb ik zeker wel wat gedaan.

No offense tegen handjudges, want dat is best pittig werk, maar het is niet hetgene doen waar het in deze discussie over gaat. Forumsfeer en het organiseren van activiteiten en dingen om iedereen involved te krijgen heeft daar namelijk niks mee te maken.

Heb je ook gelijk in, maar doelde er meer op dat ik ook vrijwillig iets gedaan heb voor het forum;p en niet alleen maar de boel loop af te zeiken :D

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Een werkgroep invoeren en op Skype bespreken om een forum gezellig te maken. Dat gaat denk ik niet echt werken ;)

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Jawel, daar worden punten besproken en uitgewerkt die dan op dit forum komen ;)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Werkgroep:
- Beertie
- Fietsman
- Orodin
- Lunatic
- Lanfeat
- Kidd0
- Checkraise
- Pcbeem
- Samni
- 3bet
-Wolfske

Als er nog een groep ondervertegenwoordigd is hoor ik het graag :) of als er iemand nog zeker in moet

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door mvd1978
Een werkgroep invoeren en op Skype bespreken om een forum gezellig te maken. Dat gaat denk ik niet echt werken ;)

Waarom niet, kan je dit aub eens onderbouwen ?
Uiteindelijke doel is een visie tekst over verschillende punten dat we eventueel kunnen laten 'ondertekenen' zoals hier de bedoeling was.

Op die manier gaan we constructief te werk en gaan we uit van ideeën die uit community komen zodat ze ook hopelijk zo goed mogelijk aangepast zijn aan de algemene visie van de community.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
Werkgroep:
- Beertie
- Fietsman
- Orodin
- Lunatic
- Lanfeat
- Kidd0
- Checkraise
- Pcbeem
- Samni
- 3bet
-Wolfske

Als er nog een groep ondervertegenwoordigd is hoor ik het graag :) of als er iemand nog zeker in moet

Ik weet niet ik welk opzicht ik kan helpen, maar loop nu hier ook ondertussen een jaartje rond en weet ondertussen wel wat ik makkelijk en niet makkelijk terug vind in de strategie artikelen en vids en waar er nog gebrek aan is en velen (waaronder ik zelf) heel veel gebruik van kunnen maken.

Dus als het kan zou ik wel mee in de groep willen zitten om alles een beetje mee te volgen en over het onderdeel dat ik hierboven vermeld heb een beetje mee te helpen.

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Werkgroep:
- Beertie
- Fietsman
- Orodin
- Lunatic
- Lanfeat
- Kidd0
- Checkraise
- Pcbeem
- Samni
- 3bet
-Wolfske

Waar zijn de vertegenwoordigers van de cashgamers die in de openingspost genoemd zijn?

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Michel kom je hier om aan te vallen? .. Zoals ik al gezegd heb zijn er hier heel veel mensen het mee eens, en hebben die mensen wel het lef om het te zeggen... Die coaches en judges doen ook gewoon hun ding voor pokerstrategy he! Het is geen verplichting om mee te helpen, maar je mening geven mag altijd!

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

btw ik was ook bij het aanstellen van dit verhaal, en zit dus al bij de werkgroep dat is iig al 1.. varune is gewoon mod en coach dus die zal ook al genoeg doen en farma is ook actief genoeg

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door michel2311

Werkgroep:
- Beertie
- Fietsman
- Orodin
- Lunatic
- Lanfeat
- Kidd0
- Checkraise
- Pcbeem
- Samni
- 3bet
-Wolfske

Waar zijn de vertegenwoordigers van de cashgamers die in de openingspost genoemd zijn?

Cashgamers zijn welkom .. ze mogen zich zeker opgeven...
Kzal anders farma wel vragen dat is toch een cashgamer ?

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Waarom voel je je zo snel aangevallen? Ik reageer alleen maar op de vraag of er nog een groep ondervertegenwoordigd is.....en volgens mij zit er niemand in die cashgames speelt.

Verder vind ik het een goed idee om een werkgroep te starten. Het is dat de mods al ruim vertegenwoordigd zijn........ ;) Misschien wel een idee om straks ergens een tread te maken waar jullie iedereen op de hoogte houden van de vorderingen die jullie maken.

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

btw ik was ook bij het aanstellen van dit verhaal, en zit dus al bij de werkgroep dat is iig al 1.. varune is gewoon mod en coach dus die zal ook al genoeg doen en farma is ook actief genoeg

Sorry dacht dat jij ook mtt's speelde.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Werkgroep:
- Beertie
- Fietsman
- Orodin
- Lunatic
- Lanfeat
- Kidd0
- Checkraise
- Pcbeem
- Samni
- 3bet
-Wolfske
- Farma
- Yoshiwa

We gaan morgen structuur bepalen en eventueel al wat puntjes bespreken. Goed dat Rene er bij is, dan kunnen we ook mogelijkheden naar hogerhand nagaan. Er zitten ook zowel voor- en tegenstanders van de tekst in de groep dus hopelijk voelt iedereen zich wat vertegenwoordigd .. het is toch niet alsof we echt iets beslissen .. we willen gewoon een mening neerschrijven en die moet uiteraard gesteund worden door jullie én beleid als we daar niet in slagen mislukt alles

Edit: ik was yoshiwa vergeten te zeggen :P

Beantwoorden
Citeren
Tonaldinho11
PokerStrategist

Regel gelijk een $50 last longer voor de $1r 3x turbo ipv die laffe last longers altijd.
Dan ga ik insta in stakingsmode!

Beantwoorden
Citeren