Ga naar het forum
Is pokerstars rigge...

Meldingen
Alles wissen

Is pokerstars rigged :p ?

83 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
20.8 K Weergaven

Wat ik mij dus afvroeg, enige tijd al.
Nu pokerstars goedgekeurd is door de belgische kansspelcommisie (of zoits) betekend dat dan dat de software 100% random is en veilig is om te spelen?
Of, betekend dat gewoon helemaal niets en zegt dat niets over de software?

Beantwoorden
Citeren
82 reacties
Roachor
PokerStrategist

Nou, denk niet dat pokerstars ooit rigged is geweest hoor.

Al lijkt het soms van wel :-)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja juist ermee, je hoort en ziet het overal op het internet dat pokerstars rigged is enzo..
En soms lijkt het idd echt zo daarom dat ik het vroeg of we nu 'zekerheid' hebben omdat het is goedgekeurd door de belgische kansspelcommissie

Beantwoorden
Citeren
Gildo0
Poker Player

Het is altijd al rigged geweest: kijk maar op http://fuckpokerstars.com/
Bewijzen genoeg!!!!

:coolface:

Beantwoorden
Citeren

gilly is de oprichter van die site.

Beantwoorden
Citeren
beertie1
PokerStrategist

Wil rigged zeggen dat niet random is ?

Beantwoorden
Citeren

lol wat een site :P

Maar op de vraag van koenwillem: Ik (en de meeste spelers) denken van niet, anders zouden we er niet spelen. Het is de grootste site met de beste medewerkers, het beste bestuur dus als er 1 site te betrouwen is dan is het stars wel. Heb ff op die site gekeken en sure er zijn van die bad beats maar dat is wrs omdat de oprichter van die site varriance onderschat... Er zijn veel spelers op dit forum die winnen op stars en ik denk niet dat zij een of andere cheat gebruiken.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door beertie1
Wil rigged zeggen dat niet random is ?

Dag vriend van Sjors (denk ik lol). Euh ja zoiets. Gecheat.

Beantwoorden
Citeren
beertie1
PokerStrategist

Dag vriend van Sjors (denk ik lol). Euh ja zoiets. Gecheat.

Dag ander vriend van Sjors

Maar random bestaat toch niet er zal altijd wel iets van een code achter zitten toch ?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja pokerstars zegt dat de kaarten normaal gezien random uit het deck komen dacht ik.
En rigged, het tegenovergestelde, dat hun software niet betrouwbaar is en de kaarten niet random gekozen worden

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door koenwillemen
Nu pokerstars goedgekeurd is door de belgische kansspelcommisie (of zoits) betekend dat dan dat de software 100% random is en veilig is om te spelen?

hmm denk dat pokerstars op sommigen dagen rigged is en op sommige dagen niet. Anders zou ik wel elke dag winst staan.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door onmybike

Oorspronkelijk gepost door koenwillemen

hmm denk dat pokerstars op sommigen dagen rigged is en op sommige dagen niet. Anders zou ik wel elke dag winst staan.

Dit dus.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Onmybike je kan toch niet zeggen dat als je verliest dat het rigged is. Dat je een zeer goede speler bent twijfel ik geen seconde om maar daar ben ik toch niet akkoord mee.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Onmybike je kan toch niet zeggen dat als je verliest dat het rigged is. Dat je een zeer goede speler bent twijfel ik geen seconde om maar daar ben ik toch niet akkoord mee.

lol level? :f_confused:

hoezo zou ik dat niet kunnen zeggen dat doen al die donks toch ook als ze keertje niet de kaart hitten op de river die ze gehoopt hebben ik baseer het teminste nog op een groter sample van één hele dag.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als je zo gaat bekijken kun je elke pokersite wel rigged vinden, want op elke site komen bad-beats en suck-outs vaak voor.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990

Inb4 re-re-4bet-troll :coolface:

Beantwoorden
Citeren

In het echt ook.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Als je zo gaat bekijken kun je elke pokersite wel rigged vinden, want op elke site komen bad-beats en suck-outs net zo vaak voor.

nee op pokerstars komen veel meer bad-beats en suckouts voor dan op welke andere site daar ben ik wel vrij zeker van.

Beantwoorden
Citeren

Ik heb juist de raarste dingen op 888 gezien, en een ander weer op Full Tilt, etc. Dat is persoonlijk, denk ik

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door onmybike

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Als je zo gaat bekijken kun je elke pokersite wel rigged vinden, want op elke site komen bad-beats en suck-outs net zo vaak voor.

nee op pokerstars komen veel meer bad-beats en suckouts voor dan op welke andere site daar ben ik wel vrij zeker van.

ja ik ook :P

omdat ze 20 keer zoveel traffic hebben :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren