Waarom denk je dat ik er speel?
Op een site die niet rigged is zou ik nooit winst kunnen maken ♠_evil:.
Waarom denk je dat ik er speel?
Op een site die niet rigged is zou ik nooit winst kunnen maken ♠_evil:.
Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
Oorspronkelijk gepost door onmybike
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Als je zo gaat bekijken kun je elke pokersite wel rigged vinden, want op elke site komen bad-beats en suck-outs net zo vaak voor.nee op pokerstars komen veel meer bad-beats en suckouts voor dan op welke andere site daar ben ik wel vrij zeker van.
ja ik ook
![]()
omdat ze 20 keer zoveel traffic hebben
![]()
haha, die kwam ook nog in me op ja
Oorspronkelijk gepost door MissBurns
Ik heb juist de raarste dingen op 888 gezien, en een ander weer op Full Tilt, etc. Dat is persoonlijk, denk ik
interresante gedachtegang. Dus je bedoelt te zeggen dat elke pokersite bepaalde leden dus "aanpakt" . Is dat dan gewoon random bepaald of spelen andere dingen daarbij een rol?
Want als dat random word bepaald kun je denk ik niet spreken van rigged omdat het toch random is bepaalt
Als je zo gaat bekijken kun je elke pokersite wel rigged vinden, want op elke site komen bad-beats en suck-outs net zo vaak voor.nee op pokerstars komen veel meer bad-beats en suckouts voor dan op welke andere site daar ben ik wel vrij zeker van.
Dat is vrij logisch dat het meer voorkomt, want er spelen meer spelers op PokerStars dan op andere pokersites.
ja ik ook
![]()
omdat ze 20 keer zoveel traffic hebben
![]()
ja deze meende ik serieus zelfs ja om deze reden
gelukkig was al bang dat je
ook complot theorien achter de variance aan het zoeken was
gelukkig was al bang dat jeook complot theorien achter de variance aan het zoeken was
![]()
variance bestaat niet alleen slecht gespeelde handen.
Ik heb juist de raarste dingen op 888 gezien, en een ander weer op Full Tilt, etc. Dat is persoonlijk, denk ikinterresante gedachtegang. Dus je bedoelt te zeggen dat elke pokersite bepaalde leden dus "aanpakt" . Is dat dan gewoon random bepaald of spelen andere dingen daarbij een rol?
Want als dat random word bepaald kun je denk ik niet spreken van rigged omdat het toch random is bepaalt
Nee, ik denk dat het gevoel persoonlijk is, door waar je net toevallig een heel bizarre bad beat zag (of heel vaak achter elkaar). Ik denk niet dat de sites rigged zijn. Eerst dacht ik dat wel:) totdat ik live precies dezelfde dingen zag gebeuren. Afgelopen weekend begon ik het bijna weer te denken op stars.. werkelijk iedere flip verliezen weetjewel, na een paar dagen winst, maar dat is gewoon poker.
Weet je wat rigged is: dat er elke keer weer donk opduiken die zeggen dat sites rigged zijn terwijl het nooit goede spelers zijn die er veel tijd, studie en moeite in hebben gestopt die dit zeggen.
gelukkig was al bang dat jeook complot theorien achter de variance aan het zoeken was
![]()
variance bestaat niet alleen slecht gespeelde handen.
heb je ook ergens gelezen
Nu is m'n vraag nog niett 'deftig' beantwoord..
Of het nu 100% zeker is dat er niet mee geknoeid word omdat het door de kanspelcommissie werd goedgekeurd
Probleem met alle mensen die roepen dat Pokerstars rigged is, is dat ze alleen maar zien wanneer ze een bad beat krijgen. Als ze eens ontzettend hard lucken dan zijn ze het 2 seconde later al vergeten, als ze het al door hebben.
PS: Win net met pocket 6'en van AA op Everest Poker. Runner-runner straight! Zal Everest Poker dan ook rigged zijn
Oorspronkelijk gepost door koenwillemen
Of het nu 100% zeker is dat er niet mee geknoeid word omdat het door de kanspelcommissie werd goedgekeurd
100% zeker weet je het niet, de bedrijven die dat (zogenaamd?) controleren zijn hartstikke onbekend.
Jongens voor complot theorien kunnen jullie bij mij op mijn forum fu** varriance terecht en in mijn nieuwe forum kunnen jullie terecht voor rigged stuff NL25 beaten of... want dat toppic is hot nu. Misschien kunnen we samenwerken
Oorspronkelijk gepost door koenwillemen
Of het nu 100% zeker is dat er niet mee geknoeid word omdat het door de kanspelcommissie werd goedgekeurd100% zeker weet je het niet, de bedrijven die dat (zogenaamd?) controleren zijn hartstikke onbekend.
lol iets in me zegt me dat dit geen level is anders ben ik wel hard geleveld
@koenwilleman de kanspelcommisie is een grap vergeleken met een instituut als pokerstars snap niet dat je aan die kansloze figuren waarde hecht die totaal geen enkel idee hebben wat poker uberhaupt inhoud kwa skills.
@missburns lol elk individu kan dit makkelijk controleren met zen eigen database daarnaast heeft pokerstars er ook helemaal geen voordeel bij om spelers bad beats te geven etc ze verdienen met de rake niet met spelers benadelen.
Weet je wat rigged is: dat er elke keer weer donk opduiken die zeggen dat sites rigged zijn terwijl het nooit goede spelers zijn die er veel tijd, studie en moeite in hebben gestopt die dit zeggen.
Of mss zijn het net beginnende spelers die rare dingen zien en omdat er in de wereld meer oneerlijke mensen rondlopen dan eerlijke, zich daarbij vragen stellen.
Maar nee, het is natuurlijk veel grappiger om iedere keer dezelfde flauwe moppen te zien passeren ipv gewoon te antwoorden op de vraag.
...daarnaast heeft pokerstars er ook helemaal geen voordeel bij om spelers bad beats te geven etc ze verdienen met de rake niet met spelers benadelen.
Heb dat argument nooit goed begrepen. Als het waar mocht zijn waarom sjoemelen rijke mensen dan?
Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
Weet je wat rigged is: dat er elke keer weer donk opduiken die zeggen dat sites rigged zijn terwijl het nooit goede spelers zijn die er veel tijd, studie en moeite in hebben gestopt die dit zeggen.Of mss zijn het net beginnende spelers die rare dingen zien en omdat er in de wereld meer oneerlijke mensen rondlopen dan eerlijke, zich daarbij vragen stellen.
Maar nee, het is natuurlijk veel grappiger om iedere keer dezelfde flauwe moppen te zien passeren ipv gewoon te antwoorden op de vraag.Oorspronkelijk gepost door onmybike
...daarnaast heeft pokerstars er ook helemaal geen voordeel bij om spelers bad beats te geven etc ze verdienen met de rake niet met spelers benadelen.Heb dat argument nooit goed begrepen. Als het waar mocht zijn waarom sjoemelen rijke mensen dan?
Als jij iedere maand 100k van een rijke tante uit Kenia krijgt omdat ze jou zo aardig vind waarom zou je dan je Buurman voor rotte vis uit maken?
...daarnaast heeft pokerstars er ook helemaal geen voordeel bij om spelers bad beats te geven etc ze verdienen met de rake niet met spelers benadelen.
Heb dat argument nooit goed begrepen. Als het waar mocht zijn waarom sjoemelen rijke mensen dan?
heel simpel omdat het voor stars niet uitmaakt of speler A of B wint, ze verdienen er evenveel aan.
Rik, hij bedoelt wss dat Stars bad beats laat gebeuren zodat ze meer rake krijgen omdat er meer in pot komt(waarschijnlijk).
Maar dit zeg ik niet hé, ik vind Stars rigged noemen gewoon dom, en dan zijn het meestal verliezen spelers die een uitweg zoeken voor hun slechte spel.