Voorstel 1: Isolatie raises
Er is nu een artikel over Isolatie raises maar het zou zeer leerzaam zijn denk ik om hierover een video te maken met voorbeelden van verschillende villains in verschillende posities en hoe je jezelf moet aanpassen aan de villains achter je. (lijkt me zeer EV+ als je dit goed kunt, maar ik vind het heel moeilijk om dit goed in de praktijk om te zetten).
Voorstel 2: OOP Donkraises/push
Op de lagere limieten (NL10-NL50 & soms ook nog NL100) gebeurd het redelijk vaak dat een villain waarvan je weet dat het een grote fish is, OOP je ineens voor een all-in beslissing zet als je de flop gemist hebt. Nu zegt de basisstrategie dan 100% folden terwijl je gutfeeling schreeuwt om de domme bluff te callen (TT op A72 Board bv). Een video hieromtrent zou leerzaam zijn als die de verschillende factoren bespreekt in de evaluatie van fold-push (stats, reads, outs, positie, draws..etc)
Voorstel 3: Blindsteals tegen kwade rocks/nits
Het is altijd zeer leuk als links van je een paar villains zitten met 7/7 -9/8 stats die 90%+ folden op een steal. In principe moet je dan met anytwo elke keer stealen aangezien het bijna onmogelijk is om hierop verlies te leiden. Ik heb echter gemerkt dat de rocks/nits dit beu worden als je het 4-5x achter elkaar doet en je dan gaan minireraisen met relatief slechte kaarten (sc,JT, 44 etc...). Een video die toont hoe je hierop kunt reageren en wat dan de voorwaarden zijn om te pushen zou zeer leerrijk zijn (ik weet het zelf niet
)