Ga naar het forum
Prijsvraag: Win een...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Prijsvraag: Win een gratis SSS-coaching van Xpload1989

58 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
3,724 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Goed mensen, we hebben de deadline inmiddels 12 uur geleden aan ons voorbij zien gaan (althans, sommigen van jullie, die op dat tijdstip nog online waren).

Ik zal dan ook spoedig een keuze proberen te maken uit de inzendingen. In de loop van deze dag, kan nog niet zo goed zeggen wanneer precies, zal de uitslag in dit topic worden gegeven en zal ik contact proberen te leggen met de winnaar.

Dus:

"Nog eventjes geduld alstublieft, U wordt zo spoedig mogelijk geholpen." :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Voorlopige voor-selectie:

Okay, ik heb de inzendingen allemaal nog eens goed nagelopen, en proberen een keuze te maken. Nou was dit niet altijd even gemakkelijk. Maar ik zal proberen hoe ik aan mijn keuze ben gekomen. Daarbij is het belangrijk dat het hier om MIJN keuze gaat, en daar kan niet over worden gediscussieerd. :D

Ik begin met het volgende: Er waren een aantal vrij gecompliceerde ideeën. Ik wil daarom ook eerlijk toegeven dat mijn kennis van SSS vooral op de basic elementen is gericht, en dat ik daarom genoodzaakt ben een aantal te lastige onderwerpen te schrappen. Hopelijk kunnen jullie dat begrijpen en accepteren.

Maar dan bleven er toch nog wel wat ideeën over, waar ik een keuze uit moest maken.

Uiteindelijk voelde ik het meeste voor de volgende ideeën:

:heart: Spelen met stats, van basis tot wat meer gevorderde analyses van je tegenstanders en dit toepassen in je spel (o.a. van Almighty1984, die hier als eerste mee kwam, maar ook gigagonnie kwam later met het spelen met stats. Zoals gezegd geldt dat alleen de eerste persoon die met een idee komt kan winnen, maar ik ben er nog niet helemaal over uit).
:heart: Het idee van KeesAZ (Het verschil tussen stack:raise ratio en de nieuwe strategie) vond ik ook een hele goede. Echter weet ik niet in hoeverre Kees nog coaching van mij nodig heeft, maar daarover zal ik hem nog wel even proberen aan te spreken.
:heart: Het idee van Knien, om een video te maken over 'wanneer wel of geen c/bet maken met bijv. AK op een gemiste flop' vond ik ook wel een leuke. Echter gaf hij al aan te passen voor de coaching, maar wel mocht ik zijn suggesties gebruiken voor een video. Dus daarvoor alsnog mijn dank. Maar ook yoshiwa kwam met zo'n soort verhaal, al werd het me pas duidelijk nadat Knien expliciet met het voorbeeld van AK kwam. Dus ik moet nog even bedenken wat ik daar mee doe.

Dit is wat ik er nu van gemaakt heb. Het komt dus neer op een keuze tussen deze video's. Tegen de andere deelnemers wil ik zeggen: Bedankt voor de inzendingen, wie weet blijkt deze coaching wel zo'n succes dat ik nogmaals een coaching zal weggeven, en dan hoop ik dat jullie er weer allemaal als eerste bij zullen zijn met jullie ideeën. Het zou zomaar kunnen dat er in de loop van de tijd nog een aantal van jullie ideeën in video-vorm terug te zien is. Denk bijvoorbeeld aan de blindsteals van pieter80, het maken van notes van gigagonnie, het analyseren van je spel misschien ook wel, en wie weet begin ik mezelf binnenkort ook wat meer te verdiepen in advanced SSS, en dan zal het meelimpen vanuit late positie vast ook wel een keer aan bod komen. ;)

To be continued! (Want er moet nog wel een definitieve keuze worden gemaakt)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Okay, het is inmiddels al 10 uur 's avonds, dus ik moet een keuze gaan maken.

Heb daarom besloten om Almighty1984 en Gigagonnie samen tot winnaar uit te roepen. Indien mogelijk zullen we dan met z'n 3en de coaching doen, waarbij bijv. Almighty1984 speelt, gigagonnie meekijkt en ik dus voor twee personen de coaching geef.

Kees: Mocht je je zeer bezwaard voelen, laat het me even weten ;)

Knien: Ik zal je idee hoogstwaarschijnlijk voor een van m'n volgende video's gebruiken ;)

Dat was het dan, bedankt voor jullie deelname. :)

Arjon
Oldschool Grinder

Leuk! :)

Schan-da-lig!

Hey super! Vind ik n goed idee hoor! :D

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Schan-da-lig!

LOL :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Schan-da-lig!

Hahaha, heb je niet meer op Skype kunnen vinden, dus heb een keuze moeten maken ;) Gelukkig kan ik altijd nog terugvallen op de voorwaarde dat er over mijn keuze niet gediscussieerd kan worden ;)

Anyways...

Almighty1984 heb ik al op skype. Gigagonnie, zou je mij ook even kunnen toevoegen: Xpload1989.

Op die manier kunnen we een afspraak maken en zoeken naar een datum/tijdstip dat we alle 3 kunnen.

Rigged. Altijd hetzelfde met Pokerstrategy. Eerst jatten ze je rake en als je iets wint, krijg je het ook al niet.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Rigged. Altijd hetzelfde met Pokerstrategy. Eerst jatten ze je rake en als je iets wint, krijg je het ook al niet.

Haha, zeker wel rigged dit. Maarja, dit is niet namens PokerStrategy he ;) Dit hebben hier weinig mee te maken. Dat ze je rake jatten is natuurlijk ook niet echt waar, want die zou je sowieso kwijt zijn aan de pokerclients.

;)

Heb jullie toegevoegd op Skype. Heb (nog) geen microfoon, maar dat komt nog! :-)

Dussss.... Wanneer spreken we af??? :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door gigagonnie
Dussss.... Wanneer spreken we af??? :D

Heb je een microfoon/headset? :D Dan kun je namelijk ook input geven in de discussies :)

Arjon
Oldschool Grinder

Ik zie je nog niet in m'n skype staan...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door almighty1984
Ik zie je nog niet in m'n skype staan...

Inderdaad wel even handig om Almighty toe te voegen op Skype.

En als jullie dan vast samen wat data zoeken waarop jullie kunnen (liefst 's avonds tussen 7 en 12). Ik kan vrijwel elke maandagavond, dinsdagavond en donderdagavond doordeweeks. :)

Ik heb Almighty wel toegevoegd hoor, je staat in mijn contactpersonen lijstje (Almighty1984)! En ik kan morgen ff een microfoontje kopen.

Ik kan deze week alleen dinsdag- en woensdagavond niet, verder alle avonden (na half 9). Volgende week alle avonden. Groetjes!

Arjon
Oldschool Grinder

Heb je almighty_arjon toegevoegd dus op skype? Raar....wat is jouw schermnaam dan?

Ah, dat zal het zijn, ik heb almighty1984 toegevoegd!?! Nu zou je me wel moeten zien... Mijn Skypenaam is (heel verrassend) gigagonnie. Groetjes!