Zijn hier mensen die reeds permament zijn verhuisd naar het buitenland? Zoja, waar?
Ik ben serieus ZO Azie aan het overwegen. Liefst Thailand, maar het is een miserie om bedrijf op te starten. Dat kan wel in Hong Kong maar ja. Misschien eerst een aantal jaar in Cambodja en dan richting Thailand.
Oorspronkelijk gepost door kozzmic
Ik ben serieus ZO Azie aan het overwegen. Liefst Thailand, maar het is een miserie om bedrijf op te starten. Dat kan wel in Hong Kong maar ja. Misschien eerst een aantal jaar in Cambodja en dan richting Thailand.
Thailand heb ik ook over gedacht, je kan ook vet easy poker pro zijn daar, leven kost toch geen drol.
Ben momenteel op Curacao voor 5 maanden, maar is wel de bedoeling weer terug te komen.
Ik heb 5 maanden in Finland gewoond, maar dat was voor mijn studie. Ben ondertussen wel terug. Als ik het goed begrijp wil je naar het buitenland om een bedrijf op te starten?
Ik kan van overal werken, dus waarom niet ergens waar het goed weer is en bovendien lekker goedkoop en waar er veel te zien en beleven valt.
Denk dat je de kosten van Thailand toch onderschat. Sure, je kan afgelegen wonen en straateten eten, maar das echt kut en vergelijkbaar qua kosten met als student zijnde op diepvriespizzas en noodles overleven
Oorspronkelijk gepost door Rogier
Denk dat je de kosten van Thailand toch onderschat. Sure, je kan afgelegen wonen en straateten eten, maar das echt kut en vergelijkbaar qua kosten met als student zijnde op diepvriespizzas en noodles overleven
Haha. Het is wel zo dat het duurder geworden is dankzij inflatie enz maar het scheelt toch nog steeds een pak. Maar je kan het zo goedkoop en zo duur maken als je zelf wil. Hangt van persoon tot persoon af.
Ik verhuis volgende maand naar Bulgarije voor 6 maanden..
Niet alleen beter weer maar ook veel betere vrouwen en veel betere sfeer.
Owja en meer kwaliteit! ook belangerijk
Oorspronkelijk gepost door Yordi85
Ik verhuis volgende maand naar Bulgarije voor 6 maanden..
Niet alleen beter weer maar ook veel betere vrouwen en veel betere sfeer.Owja en meer kwaliteit! ook belangerijk
Super crimineel daar ook hoor! Ben er 1,5 jaar geleden op vakantie geweest.
Ja je moet niet naar de kust idd.. Maar das hetzelfde als Kreta
Je bent zeker op Bourgas en sunny beach geweest?
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Ik woon in Noord Holland, telt dat ook?![]()
Aangezien ik in België woon, in principe wel.