Oorspronkelijk gepost door Yordi85
Ja je moet niet naar de kust idd.. Maar das hetzelfde als Kreta
Je bent zeker op Bourgas en sunny beach geweest?
Ja klopt, daar zat het ook wel erger zijn met alle toeristen.
Ja je moet niet naar de kust idd.. Maar das hetzelfde als Kreta
Je bent zeker op Bourgas en sunny beach geweest?
Ja klopt, daar zat het ook wel erger zijn met alle toeristen.
België is ook leuk. De bier maakt het leuk en Antwerpen is wel echt een mooie stad... Temiminste meer kwaliteit dan NL
Ja mijn vriendin is Bulgaars dus voor mij easy step...
Sunny beach moet je niet zomaar een club ingaan.
In Bulgarije worden vrouwen ingezet om mannen te versieren en die worden later helemaal uitgekleed. De vrouwen daar worden daar voor betaald.
Het loop 30 jaar achter op ons. Vrouwen zijn vaker in de prostitutie of stripper want ze hebben meer kansen in die vakken..
Maar als je de stad Plovdiv bezoekt met een paar mensen die je kent dan is het echt heel relaxed. Politie is er nauwelijks en staatsmensen zijn gewoon onderdeeltjes en niet zo streng als hier in onze inmiddels te ver gaande politiestaat....
Ja mijn vriendin is Bulgaars dus voor mij easy step...Sunny beach moet je niet zomaar een club ingaan.
In Bulgarije worden vrouwen ingezet om mannen te versieren en die worden later helemaal uitgekleed. De vrouwen daar worden daar voor betaald.
Het loop 30 jaar achter op ons. Vrouwen zijn vaker in de prostitutie of stripper want ze hebben meer kansen in die vakken..Maar als je de stad Plovdiv bezoekt met een paar mensen die je kent dan is het echt heel relaxed. Politie is er nauwelijks en staatsmensen zijn gewoon onderdeeltjes en niet zo streng als hier in onze inmiddels te ver gaande politiestaat....
Iknow, meisjes gaan ook met je dansen en na een tijdje halen ze je zakken leeg zonder dat je het merkt.
Oorspronkelijk gepost door kozzmic
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Ik woon in Noord Holland, telt dat ook?![]()
Aangezien ik in België woon, in principe wel.
![]()
Yessssssss!!!!!!! Ik ben buitenlander!!!!
Krijg ik nu subsidie?
Oorspronkelijk gepost door wdh1234
Woon al 17 jaar op Curacao.
Cool, waar woon je? Ik in de Nieuwestraat, studio boven Miles Jazz café.
Op Grote Berg. Banda Bou. Loop je stage hier?
Jup, ben er nog maar 6 weken.
Bevalt het? Drie keer in de week of meer naar Mambo? Wat voor stage doe je?
Ja bevalt erg goed, één grote vakantie met af en toe wat stage en poker. Ben 2 keer bij Mambo geweest maar vind het niet zo veel aan, als we naar het strand gaan gaan we meestal naar Bleu Bay. Ik loop stage bij Bounty Adventures, ken je waarschijnlijk wel. Morgen weer als crew mee op de boot naar klein Curacao.
Op Grote Berg. Banda Bou. Loop je stage hier?
he cool, mijn broer gaat over 2 weken naar curacao verhuizen, zijn vriendin word manager bij het pagagayo resoirt in het restaurant. Is dat een beetje een mooie tent? Ik zal er dus binnenkort ook wel eens heengaan
ff op bezoek ofc
Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
In b4 grindhuis ergens in Thailand.![]()
Ik doe mee.
Snap echt niet wat jullie toch allemaal in Thailand zien
Trekt me werkelijk totaal niet. Voor mijn (ws. onterechte) gevoel is het een land vol benauwde warmte, drukke straten, (kinder)prostitutie, tsunamie, aardbevingen en overstromingen, tropische stormen, enge beesten en meer van dat soort zaken...
Mij trekken meer landen zoals Noorwegen, Zweden, Canada, Ierland en zelfs een beetje Nederland.
Zeezout, meeste mensen gaan voor een goedkoper leven.
En als ik aan thailand denk, dan denk ik aan Ladyboys
dus nooit naar daar gaan!
zijn ook mooie vrouwen
die daaronder niets hebben (hangen) hehe
lijkt mij ook wel wat zo'n grindhuis....ik ga zo mee
Als ik de mogelijkheid heb en kan per maand een bedragje bij elkaar pokeren om rond te komen in een cheap ass land dan pak ik die kans zeker aan. Wil het liefst morgen nog weg uit NL.
Dreams.. oh sweet dreams..
wie wil er hier niet weg en naar de zon
wat een **** is dit he, ik houd echt niet van dit weer