Ga naar het forum
Voorgoed naar het b...

Meldingen
Alles wissen

Voorgoed naar het buitenland

44 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
6,753 Weergaven
Roachor
PokerStrategist
Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Roachor
Als ik de mogelijkheid heb en kan per maand een bedragje bij elkaar pokeren om rond te komen in een cheap ass land dan pak ik die kans zeker aan. Wil het liefst morgen nog weg uit NL.

Dreams.. oh sweet dreams..

Zo moeilijk is het allemaal niet hoor:) Een ticket naar Athene, 135 euro, verblijf in een hostel (nog super gezellig ook!) 56 euro per week. Peuken zijn hier de helft goedkoper, een broodje shoarma koste me gisteren 2 euro.

Ik grind nu steady deze kosten eruit en hou zelfs een beetje over. Het enige echte probleem is dat ik mijn huisje niet wil opzeggen in NL en heb daardoor nog 500 euro vaste lasten (moet eens kijken of ik het kan verhuren).

Als je echt wilt kan het makkelijk, desnoods zoek vrijwilligers werk in het buitenland tegen kost en inwoning, zo ben ik hier ook begonnen.

Beantwoorden
Citeren
kozzmic Topicstarter
kozzmic
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door NietzscheF

Oorspronkelijk gepost door Roachor
Als ik de mogelijkheid heb en kan per maand een bedragje bij elkaar pokeren om rond te komen in een cheap ass land dan pak ik die kans zeker aan. Wil het liefst morgen nog weg uit NL.

Dreams.. oh sweet dreams..

Zo moeilijk is het allemaal niet hoor:) Een ticket naar Athene, 135 euro, verblijf in een hostel (nog super gezellig ook!) 56 euro per week. Peuken zijn hier de helft goedkoper, een broodje shoarma koste me gisteren 2 euro.

Ik grind nu steady deze kosten eruit en hou zelfs een beetje over. Het enige echte probleem is dat ik mijn huisje niet wil opzeggen in NL en heb daardoor nog 500 euro vaste lasten (moet eens kijken of ik het kan verhuren).

Als je echt wilt kan het makkelijk, desnoods zoek vrijwilligers werk in het buitenland tegen kost en inwoning, zo ben ik hier ook begonnen.

Das ook wel cheap. Ja, dan kan je beter verhuren. Maar valt het daar wat mee met die crisis enzo?

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

Das ook wel cheap. Ja, dan kan je beter verhuren. Maar valt het daar wat mee met die crisis enzo?

In Athene merk je het wel, vandaag weer een staking en de hele stad vol demonstranten en luidsprekers. Hoop dat het rustig blijft vannacht. Ten aanzien van de mensen merk ik eigenlijk niks. Ze behandelen je gewoon normaal en vriendelijk.

Op de eilanden valt alles wel mee. Zeker een aanrader als je een rustig en mooi plekje zoekt. Ik verbleef bijv hier: (Avia)

Beantwoorden
Citeren