Ik ben overgegaan op sit 'n go 3.50 buyin (doublethrough).. tot nu toe 3/4 winst. Ik kan geen cash games meer zien en ook geen tournaments die me geil maken met 14K+ 1st price.
Anyway. Wat me wel opvalt over het geheel genomen qua reacties is dat ieder van jullie, zonder je over 1 kam te scheren, het probleem op een technische manier benadert..
Ik kan absoluut heel veel leren qua techniek maar mijn probleem zit hem voornamelijk in psychologie en discipline.
Het is een soort self fulfilling prophecy. Met het gevaar me weer zwak op te stellen.. maar als ik niet geloof dat ik "geniaal" ben dan zal ik het ook nooit worden of zijn.. Ieder persoon die geniaal is gelooft in zichzelf en zijn/haar eigen gedachte kronkels.. Mensen die zichzelf NIET geniaal vinden die cijferen hun eigen ideeën weg terwijl sommige van die ideeën wel heel goed hadden kunnen uitpakken.
Mijn punt. Iedereen kan geniaal zijn. Echt. We hebben praktisch allemaal even veel neuronen in onze hersenen en neuronen worden altijd benut. Kwaliteiten zijn verdeeld maar wel vaak in evenwicht tussen verschillende personen.
Mijn probleem is dat ik te weinig te doen heb gehad die "tragische" week en alleen maar heb zitten pokeren. Wat ik moet doen is 's ochtends vroeg op werken, eten, bewegen, mijn bloed laten stromen, opgewekt raken, met meisjes flirten. En vooral geloven dat ik geniaal ben! En dan ff een paar uurtjes pokeren en dan klaar. Op mijn toppunt spelen max 3 uur ofzo en dan dingen doen die mij weer opgewekt maken voor de sessie de dag daarna.
Dat is de basis die ik als eerste onder controle moet krijgen. Technisch echt geloof me. Dat is niet mijn zwakke plek ookal lijkt het misschien zo door mijn stats. zelfcontrole en geloven in mezelf. Zorgen dat ik mijn eigen doom scenario NIET schrijf. Ik verwacht soms gewoon dat ik ga verliezen en dat is killing.
Ja en BRM