met $10 op 50nl zitten is gwoon SSS hoor mensen, niets meer en niets minder !!!!!!!!
Oorspronkelijk gepost door Last2Act
met $10 op 50nl zitten is gwoon SSS hoor mensen, niets meer en niets minder !!!!!!!!
ja mja, de BR zal die er wel niet voor hebben neem ik aan. Dus ik weet ook niet precies wat hij aan het doen is
Oorspronkelijk gepost door didimf
Oorspronkelijk gepost door Alecos89
Welke idioot maakt zo een raise met AJ daar?1: pas uw taalgebruik al maar aan.
2: als men gewoon naar 1$ raiset dan staan de andere ook niet sterk
3: ik zat op de big blindGeef aub nuttige commentaar, anders heb ik er liever geen ok?
Met dat taalgebruik vind ik het wel meevallen, ik verwijt je met met dat woord louter een stomme beslissing. En argument 2 en 3 moet je mij nog eens uitleggen. Je bedoelt bij 2 dat volgens jou een minraise altijd gelijk staat aan een niet sterke hand? En dat je in de BB zit is alleen maar een nadeel voor jou omdat je dan postflop uit positie zit.
Oorspronkelijk gepost door Last2Act
SSS gaat niet alleen om de buy-in, het is een manier van spelen. Hier houdt hij zich niet aan, zoals hij zelf ook al aangeeft, en dus is het ook geen SSS.
Wil er iemand een sidebet aannemen dat deze jongen niet aan goed BRM doet en broke gaat?
Ik heb geen informatie hierover en geef 2:1 odds.
Wil er iemand een sidebet aannemen dat deze jongen(didimf) wel het boek 'the Poker mindset' heeft, maar nooit heeft doorgenomen
Ik heb geen informatie hierover en geef 10:1 odds.
Pinowww(belachelijke naam trouwens), ik heb nog altijd meer dan 100€ staan op mijn br terwijl ik gewoon met die 50$ startkapitaal begonnen ben dus ik denk niet dat ik broke ga gaan. Ga trouwens in andere topics de clown uithangen?
Pinowww(belachelijke naam trouwens), ik heb nog altijd meer dan 100€ staan op mijn br terwijl ik gewoon met die 50$ startkapitaal begonnen ben dus ik denk niet dat ik broke ga gaan. Ga trouwens in andere topics de clown uithangen?
in 1 comment heb je duidelijk gemaakt dat je:
1. een donk bent
2. niet weet wat BRM inhoud
3. nog nooit een downswing heb meegemaakt
4. niet weet waar je over praat
5. geen commentaar kan aannemen
6. niet tegen je verlies kan
7. tiltgevoelig bent
8. dat je wss broke gaat binnenkort
9. geen flauw idee heb dat een "Pinowww" een unieke vogelsoort is en geen clown
Oorspronkelijk gepost door Pinowww
En een vogel die een rating heeft van meer dan 99,9%, waar jij dus moet proberen veel van te leren ipv af te kafferen.
Pinowww(belachelijke naam trouwens), ik heb nog altijd meer dan 100€ staan op mijn br terwijl ik gewoon met die 50$ startkapitaal begonnen ben dus ik denk niet dat ik broke ga gaan. Ga trouwens in andere topics de clown uithangen?in 1 comment heb je duidelijk gemaakt dat je:
1. een donk bent
2. niet weet wat BRM inhoud
3. nog nooit een downswing heb meegemaakt
4. niet weet waar je over praat
5. geen commentaar kan aannemen
6. niet tegen je verlies kan
7. tiltgevoelig bent
8. dat je wss broke gaat binnenkort
1: laat mij niet lachen, ik maak zo maar effe winst dan?
2: een brm
zeker wel, 20 big blinds - 30 buy ins
3: zeker wel, ik was ook bijna al mijn startgeld kwijt en heb alles terug opgebouwd
4: nee helemaal niet PINOOOOWWWW loser
5: ik kan zeker commentaar aannemen, maar niet op die manier
6: ik kan zeker tegen mijn verlies, het is gewoon balen als dat zoveel keer in de voorbije weken voorvalt
7: dat is het enige wat kan kloppen
8: zeker niet.
9: ik heb nooit gezegd dat pinowww een clown is, leer zinnen ontleden
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
En een vogel die een rating heeft van meer dan 99,9%, waar jij dus moet proberen veel van te leren ipv af te kafferen.
Als jij zomaar in iemand zijn topic zit te zeggen van ja welke idioot speelt nu die hand zo.. dan mag die rating 2000000000% hebben van mij, maar het blijft een loser.
Houden we het wel een beetje netjes allemaal...
Om ook even op de inhoud in te gaan:
@didimf: Ik kan je aanraden om toch te kiezen voor één van de strategieën die op die forum aangeboden worden. Deze zijn natuurlijk niet voor niets verzonnen en werken vrij goed. Het is prima als je een strategie speelt die je zelf bedacht hebt, daar ben je natuurlijk helemaal vrij in, maar je moet dan ook begrijpen dat wij daar niet zo heel veel mee kunnen...
Overigens is het wel handig om het artikel over BRM goed te lezen, dat is namelijk van toepassing op welke strategie dan ook. En met een €100 BR op de NL50 tafels is niet echt een slimme aanpak.
Dus ik kan je adviseren om ofwel de SSS-artikelen/video's/coachings te lezen/kijken/bezoeken en je daar in te verdiepen, of de BSS-artikelen/video's/coachings. Die hebben we namelijk niet verzonnen omdat we op een zondagmiddag niks te doen hadden, maar die zijn gemaakt om jullie op weg en/of verder te helpen.
Mocht je nou denken "nee bedankt", dan heb ik mijn best gedaan maar denk ik dat ik niet veel meer voor je kan betekenen.
Ja tuurlijk heb ik geen bankroll voor die NL50, maar ik speel af en toe gewoon is op 1 tafel om is te zien hoe het er daar aan toe gaat. Op zich niks mis mee toch?
Wat je wel nog kan betekenen voor mij is.. verwijder deze thread ofzo?
Hier staat toch niks nuttigs meer in.
Maar met meer dan €100 kun je natuurlijk niet broke gaan op NL50, wat zit iedereen hier nu te whinen?
Ik zou gewoon zo verder gaan wanneer je denkt dat dat het beste is, maar wanneer het fout gaat is het ook je eigen schuld he
Ja tuurlijk, maar ik vind gewoon dat je niet zegt van hoe idoot is dat gespeeld of van welke idioot speelt die hand nu zo.. en zeker niet als coach. Heel motiverend is dat niet
Het is frustrerender wanneer mensen niet willen luisteren, en een beetje kritiek moet je wel tegen kunnen?
Ja tuurlijk, maar ik vind gewoon dat je niet zegt van hoe idoot is dat gespeeld of van welke idioot speelt die hand nu zo.. en zeker niet als coach. Heel motiverend is dat niet
Dat ben ik met je eens, maar ik denk dat ik dat al liet door schemeren in mijn vorige post...
Daarnaast ga ik deze topic niet verwijderen omdat er wel degelijk nuttige dingen in staan, de vraag is alleen of je er wat mee gaat doen.
En wat dat betreft sluit ik me dan weer bij Yoghi aan