Ga naar het forum
we zitten weer in e...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] we zitten weer in een downswing :)

63 Berichten
21 Gebruikers
0 Reacties
2,755 Weergaven
Qastorimon
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door WPTRay
Eerlijk gezegd schrok ik wel een beetje van de reacties.

In mijn tijd (vorig jaar) werd ik van alle kanten geholpen ondanks dat ik weleens fout speelde.

Echter, in dit topic (en dat is echt de eerste keer dat ik meemaak op dit forum) leek het wel op het forum van de "concurent".
En dan heb ik het over een forum waar constant iedereen elkaar afzeikt en iedereen denkt dat ie god is, niet echt goed dus.

Anyway, ik hou me er verder buiten, had niet verwacht dat het zo ver zo gaan, leek wel of we allemaal in spew mode zaten :rolleyes:

Eens

selgae
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Qastorimon

Oorspronkelijk gepost door WPTRay
Eerlijk gezegd schrok ik wel een beetje van de reacties.

In mijn tijd (vorig jaar) werd ik van alle kanten geholpen ondanks dat ik weleens fout speelde.

Echter, in dit topic (en dat is echt de eerste keer dat ik meemaak op dit forum) leek het wel op het forum van de "concurent".
En dan heb ik het over een forum waar constant iedereen elkaar afzeikt en iedereen denkt dat ie god is, niet echt goed dus.

Anyway, ik hou me er verder buiten, had niet verwacht dat het zo ver zo gaan, leek wel of we allemaal in spew mode zaten :rolleyes:

Eens

+2 helaas gebeurt dit inderdaad steeds vaker daarom niet meer zo actief hier _evil:

Heya,

Even een slotje op deze thread, want ik denk dat alles wel gepost is. Ik moet zeggen dat ik wel even schrok.

In onze community kan iedereen alles met elkaar delen. Verhalen uit je prive leven, successen, verliezen, tegenslagen, noem maar op. De gemoedelijke sfeer die we hebben komt doordat iedereen hier op een respectvolle manier met elkaar omgaat. Dit respectvol met elkaar omgaan is slechts 1 van de 4 kleine forum-regels die we hebben.

In deze thread gaat dat helemaal verkeerd.

Op gaming-fora en andere poker sites zie je veel flame wars. Iets wat totaal niet bijdraagt aan dit gevoel van elkaar helpen en al totaal niet iets wat onze community (waar jij deel vanuit maakt) eer aandoet. Hopelijk kunnen we zulke flame wars ten alle tijde hier voorkomen.

Dit gedeelte van het forum heet niet voor niets "De Klaagmuur" en is er juist voor om verhalen te delen die voor jou persoonlijk vervelend zijn. Dit is uiteraard ook het geval voor didimf.
Als dit in jouw wereld niet als een nare ervaring overkomt, dan is dat uiteraard prima. Dit is voor iedereen anders. Het enige wat wij verwachten is dat je dan of niet post, of de original poster met hetzelfde respect behandelt als dat je zelf mee behandelt zou willen worden.

Met de post van DeKuip is eigenlijk alles gezegd en had de thread wel op slot gekund. Dit doen we haast nooit en is daarom ook hier niet gebeurd.
Ik kies ervoor om dit alsnog wel te doen, omdat de discussie totaal nergens meer over gaat.

Onze community is onder andere zo gezellig omdat dit soort dingen eigenlijk amper gebeuren. Ga gewoon met respect met elkaar om en ga elkaar niet aanvallen omdat jij op een andere manier tegen dingen aankijkt.

Kortom: Houd het gezellig.

Groeten,
Leo