Wsl niks, eerder een principes kwestie vermoed ik. Want je kan het natuurlijk ook omdraaien.
Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
Wsl niks, eerder een principes kwestie vermoed ik. Want je kan het natuurlijk ook omdraaien.
Als je zo'n challenge doet is het niet meer dan normaal dat je op voorhand je geld in de pot steekt. Je gaat toch ook niet je Lotto formulier indienen bij de krantenwinkel en zeggen van "ik betaal wel na de trekking", moet je maar eens proberen... is exact hetzelfde.
Je zoekt gewoon iemand om het geld bij te houden die niet zomaar effe de boel gaat scammen voor $100 ofzo. En ik denk dat er zo wel voldoende mensen meedoen aan deze challenge.
Oorspronkelijk gepost door sjaakdaniels
Hoe wordt de ROI bijgehouden? opr, scope? of posten we zelf onze resultaten?
Het is het beste denk ik om een periode van een aantal weken te gebruiken om het volume te halen.
De eerste 100 resultaten vanaf startdatum voor de Turbo's worden bijgehouden. Via OPR kan er worden gecontroleerd, en bovendien kan je gebruik maken van een tabel welke is opgesteld door Eurnt.
OPR zal als check voor de 100 resultaten kunnen worden gebruikt. Op deze manier kunnen we nagaan of er niet wordt valsgespeeld.
Ik heb de openingspost geupdate met wat tijdslimieten voor de challenge.
Inschrijven voor de challenge kan nog tot Vrijdagavond 20.00.
Voor zover ik weet klopt de lijst nu, laat me echter weten of het niet zo is dan kan ik het bewerken.
Excel blad voor de 45man turbo spelers die graag al hun resultaten bijhouden van de hele challenge. Enige wat je moet invullen zijn je behaalde plaatsen in de groene kollom: http://www.megaupload.com/?d=4GG72DUX
Het zou kunnen dat er schoonheidsfoutjes in de formules zitten, ik denk dat het een jaar of 10 geleden is dat ik nog met Excel gewerkt had xD. De grafiek werkt alvast niet 100% omdat ik er niet meteen in geslaagd ben van de grafiek te laten stoppen tot waar er gespeeld is en dus zakt/stijgt ie daar gewoon naar 0 tot je de challenge afwerkt. Had geen zin om er té veel tijd in te steken
Oorspronkelijk gepost door Mstlc
Excel blad voor de 45man turbo spelers die graag al hun resultaten bijhouden van de hele challenge. Enige wat je moet invullen zijn je behaalde plaatsen in de groene kollom: http://www.megaupload.com/?d=4GG72DUXHet zou kunnen dat er schoonheidsfoutjes in de formules zitten, ik denk dat het een jaar of 10 geleden is dat ik nog met Excel gewerkt had xD. De grafiek werkt alvast niet 100% omdat ik er niet meteen in geslaagd ben van de grafiek te laten stoppen tot waar er gespeeld is en dus zakt/stijgt ie daar gewoon naar 0 tot je de challenge afwerkt. Had geen zin om er té veel tijd in te steken
![]()
Vind hem er netjes uitzien!
Wanneer gaat het beginnen?
Oorspronkelijk gepost door bobm78
staat op openingspagina.. as zaterdag dacht ik
mijn fout, dankje
Yo allemaal,
Is er eventueel een modje aanwezig welke het op zich zou willen nemen op voor de tijd de bank te zijn van de challenge!
Graag even laten weten, we kunnen em namelijk ook laten starten als al het geld binnen is. Zo zijn we zeker van geen geslack.
Oorspronkelijk gepost door SkunkyXXL
aan wie ga ik dat $10 storten...?
Ja daar probeer ik nog iemand voor te vinden :).
mod hoeft niet eens per se, gewoon iemand die bekend is hier op t forum, zijn genoeg mensen
Als er echt niemand het wil doen wil ik eventueel wel de potten bijhouden zodat we toch kunnen beginnen. Anders gaan we een beetje rond de pot blijven draaien denk ik...
Maar vermits je zelf de challenge heb op gestart kan je geld ook gewoon zelf bijhouden Roodbaars. Mij maakt het allesinds niet zoveel uit, ik wil gewoon zondag wel al aan men challenge kunnen beginnen omdat ik dan veel tijd ga hebben.
Als er echt niemand het wil doen wil ik eventueel wel de potten bijhouden zodat we toch kunnen beginnen. Anders gaan we een beetje rond de pot blijven draaien denk ik...Maar vermits je zelf de challenge heb op gestart kan je geld ook gewoon zelf bijhouden Roodbaars. Mij maakt het allesinds niet zoveel uit, ik wil gewoon zondag wel al aan men challenge kunnen beginnen omdat ik dan veel tijd ga hebben.
Ja is prima
Ik wil de pot wel bij me houden als challenge starter.
Op deze manier kan ik wel snel alles invullen ben morgen de hele dag naar alle waarschijlijheid toch online.
Heb je overigens skype?
Jazeker hugoluijnenburg is me skype.
Ik kom morgenmiddag /avond weer op skype.
Ga nu wel me bed in :), beetje moe van een lange week! Check jullie morgenochtend weer.
Peace Peace
Jammer dat de challenge niet 1 dag eerder begon, gisteren sessietje gespeelt van de 45 mans, 20 stuks. Had een ROI van 160%..
Maare, mogen we al beginnen..?? Wil namelijk ff paar gaan spelen, maar weet dus niet of die al wel of niet mee tellen, omdat nog niet alles helemaal is afgerond voor de challenge...