Ga naar het forum
6max NL: NL2 - NL5 ...

Meldingen
Alles wissen

6max NL: NL2 - NL5 - NL10

199 Berichten
27 Gebruikers
0 Reacties
5,423 Weergaven
Tichwich85
PokerStrategist

We moeten dringend op skype komen want het doet me zeer je statistieken te zien :facepalm:

Zeker als ik zelf zonder enige moeite in de 1000bb+ zit op evenveel handen EN men allin EV nog es bijna dubbel zo hoog als men profit is.

En ben ermee akkoord dat het grootste deel van zoom spelers recreatieve spelers zijn TOT een bepaald uur.
In high traffic times heb je een zeer hoge edge, maar eens het laat wordt, na 2u snachts, zakt men bb/100h ook wel, zonder anders te spelen, ik kom meer regs tegen die wss ook wel reads op me hebben... al is het bij mij moeilijk aangezien ik met alles zelfde openraise doe (AA-56s) _cool:

Kga die nieuwe blog checken, want is idd beter dan iemand zen progress te verstoren, met wie weet 5-6 members...

Beantwoorden
Citeren
Yordi85
PokerStrategist

Maandag ochtend lijkt me ook niet echt de beste tijd.

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

Zoom Nl2 JJ
Zoom Nl2 TT
Zoom Nl2 89s
Nl5 99
Nl5 Kk
Zoom Nl5 JJ
Zoom Nl5 99
Zoom Nl5 TT
Zoom Nl5 99 .
Zoom Nl5 55

en dan beter voorkomen dan genezen :):

Dear XXXXXXXXXXXX,

Your self-imposed table limit request has been accepted. You will not be able to play any cash games higher than the limit you imposed.

Requests to lower your table limits will take effect immediately. Requesting an increase or removing your current restrictions must be processed and will take 24 hours.

As always we are here to help. If you need further assistance, please contact us at wecare@pokerstars.be.

Thank you,

PokerStars Responsible Gaming Team

:f_biggrin:
Ik speel tot ik meer dan genoeg BI heb om nooit meer te downmoven :)

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

*whine modus activated*
Ben helemaal van de wijs door onder EV te runnen, ik heb lang +15bb/100 gerund en nu sinds korte tijd onder EV beginnen runnen en nu draai ik met moeite break even.. Ik zit met mijn spel te klooien, t is even om zeep.. Mijne BR blijft dit niet trekken..

Dit zijn mijn handen van dit jaar (ook shotjes)

Ik moet echt nog gaan toegeven niet te kunnen pokeren :) Ben ik even slecht aan het spelen.. :f_confused:

*whine modus out*

Beantwoorden
Citeren
Tichwich85
PokerStrategist

Helpt altijd om die ingewikkelde lines en tricky poker achterwege te laten en opnieuw ABC te spelen op een lagere limiet :)

Helped me, might help u too :]

Beantwoorden
Citeren
PokerIggy
PokerStrategist

Het ziet er naar uit dat je veel verliest op je non-showdown handen. Deze zou naar mijn inziens wat minder kunnen zakken of zelfs horizontaal of lichtjes mogen stijgen. Daarmee zal iig je total winnings + uitkomen ipv breakeven.

Je showdown winnings kunnen misschien ook iets beter. Misschien value bet je te weinig op de river? Wat ook eventueel kan is wellicht dat je te klein value bet op de river zit ik te denken. Indien je groter value bet op de river zal je vaker een fold krijgen waardoor je non-showdown winnings positiever uit zullen komen. Daarnaast zal je indien je een call krijgt meer winnen (natuurlijk alleen als je een beter hand hebt he :)).

Just my 2 cts

Hier trouwens nog mij 2NL graph van vorig jaar. Heb zo een 45k handjes. Zie dat ik ongeveer de helft minder aan non-showdown winnings heb. (niet dat de rest van de graph zo geweldig is, maar daar heb ik het nu niet over)

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Tichwich85
Helpt altijd om die ingewikkelde lines en tricky poker achterwege te laten en opnieuw ABC te spelen op een lagere limiet :)

Helped me, might help u too :]

Probleem zit 'em terug in teveel naar showdowns gaan met crap omdat ik er vanuit ga tegen ergere crap uit te komen.. Echt fancy speel ik niet, ik maak gewoon fouten :)

BTW; voordeel van bijna door je BR zit is dat je hem makkelijk verdubbelt.. Kijk, dat is positief zijn :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door PokerIggy
Het ziet er naar uit dat je veel verliest op je non-showdown handen. Deze zou naar mijn inziens wat minder kunnen zakken of zelfs horizontaal of lichtjes mogen stijgen. Daarmee zal iig je total winnings + uitkomen ipv breakeven.

Je showdown winnings kunnen misschien ook iets beter. Misschien value bet je te weinig op de river? Wat ook eventueel kan is wellicht dat je te klein value bet op de river zit ik te denken. Indien je groter value bet op de river zal je vaker een fold krijgen waardoor je non-showdown winnings positiever uit zullen komen. Daarnaast zal je indien je een call krijgt meer winnen (natuurlijk alleen als je een beter hand hebt he :)).

Just my 2 cts

Hier trouwens nog mij 2NL graph van vorig jaar. Heb zo een 45k handjes. Zie dat ik ongeveer de helft minder aan non-showdown winnings heb. (niet dat de rest van de graph zo geweldig is, maar daar heb ik het nu niet over)

Er zit logica in je river-opmerking, maar probleem is eerder dat ik te vaak met een zwakke hand tot aan de river kom, wat hetzelfde effect heeft maar een hele andere oplossing ;)

Ik speelde goed toen ik mezelf een tighte starthandenrange aanmat, die ben ik gaandeweg gaan uitbreiden wat me vlotjes gelukt is ( is ook helemaal niet moeilijk, gewoon meer handjes openen :) ) Het probleem zit 'em er in dat mn postflop spel en inzicht is van niveau vis waardoor het logisch is minder te presteren..

Plan van aanpak nu: terug een heel pak tighter openen tot ik tijd heb om aan mn postflop te werken..

Bedankt voor je NL2 graph trouwens hieronder even de mijne voor NL2 ZOOM van dit jaar: op zich valt die nog goed te vergelijken:

Door ze te vergelijken besef ik dat het nog niet zo slecht loopt als ik dacht, het is vooral de NL5ZoomSH die me pijn heet gedaan BR-gewijs

Er moet idd wel gewerkt worden aan die non-showdown maar ik had me laten vertellen dat dat op de micro's onbegonnen werk is ?

Beantwoorden
Citeren
Tichwich85
PokerStrategist

Bwa ik heb op de micro's een non-showdown red line op 10k hands zoom NL2 van +2$ :D

Dus zelfs op micro's is dit te doen.
Kzal die es posten in men blog, want heb altijd al men Winnings only gepost omdat ik de andere stats enkel relevant vond indien er een probleem zich voordoet zoals bij jou Oewems.

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

Graph sinds vorig overzicht

Mja, uitleg staat hierboven al, bitje aan't klooien geweest waardoor ik mn EV-lijn zag stagneren, alles samen 45$ onder EV aan't runnen dus heb deze week noodgedwongen soms met 1 tafel zoom NL2 gespeeld gewoon omdat de BR ontoereikend was...

Laatste paar k handjes terug tighter aan't spelen en voilà...

en Tichwich, zie is hoe die rode lijn mooi even naar boven komt te kijken ;)

Dat die examens maar snel voorbij zijn !

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

Zoom Nl2 TT
Zoom Nl2 AJs

Zoom Nl2 QQ

Zoom Nl2 77

blijkbaar iets misgegaan :)
Volgende week post ik weer met iets meer aandacht:

Organisatiekunde here i come !

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

ow yeah, pffffff morgen laatste examen: tijd om eindelijk leuke dingen te bestuderen ;)
volumefail

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

Net erin geslaagd om 5 BI onder ev te runnen en daarnaast nog eens vrij slecht te spelen..

mmm, heb het gevoel niet echt voortgang te maken

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

Morgen nieuwe maand, vanaf dan er maar tegoei invliegen..

Deze morgend examens gevierd, heel wat geld achtergelaten op cafee en dan een deel bankroll gedoneerd aan de late-night pokeraars.. mijn goede daad van deze week zit er ook al weer op :facepalm:

Zie er al nr uit om een tijdje door te vlammen !

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Ga je volgen, ik speel ook zoom (NL25)

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76
PokerStrategist

Kijk het aantal zoomers begint te groeien..
Maar jij bent al 2 niveaus verder.. So that's nice!

@oewems, leuke sessie gister, gaan we vaker doen.
Met horemanske ga ik deze week ook nog ff zitten..

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door martijnde666
Ga je volgen, ik speel ook zoom (NL25)

Zeker doen, alle hulp is welkom..

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

prima, wat veel helpt is handjes posten, levert vaak goede feedack op :)

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

Misschien post ik teveel overzichtposts, die wekelijkse is er misschien wat veel aan maar ik weet niet goed welke richting op met deze blog...

Om te beginnen, net mijn punten binnen de examenperiode: geslaagd over de hele lijn.. 't heeft inzet gekost, maar 't is meer dan gecompenseerd gebleken.. Ik ben dus een heel tevreden man momenteel..

Maar pokergewijs is dat ietsje anders. Ik had me voorgenomen dagelijks max 1k handjes te spelen om niet teveel tijd te stoppen in het pokeren en daar heb ik me vrij goed aan gehouden. Bedoeling was om NL2 stilletjes achter mij te laten. In het begin zoomde ik richting 16bb/100 maar naar mate mijn sample groter werd daalde dat aanzienlijk naar momenteel 1BB/100 (All in adj BB/100 is rond de 8). Ik run wel redelijk kut.. Met een kleine BR zo onder EV runnen is niet goed voor de moraal. Ik ben een beetje te resultaatgericht, dat merk ik ook tijdens het spelen.. ik toggel vaak heen en weer tussen mijn 4zoom-vensters en de graf van de dag terwijl dat helemaal niet zinnig is.. Het blijft toch spelen in mijn hoofd.

Mijn upmove NL5 is fout uitgedraaid, waardoor ik nu met een BR van rond de 20$ weer een hele tijd zal NL2'en.. De resultaten van de maand:

NL2

NL5

Ik moet toegeven dat ik naast handjes posten 1x week niks heb aan mijn spel gewerkt. Dat wil ik nu veranderen. Ben van mijn plan hier en daar een videootje mee te pikken, harrington on online hold'em door te nemen en zou wat actiever willen skypen om met wat meer ervaren spelers nieuwe inzichten op te doen...

Ik neem me ook voor om in feb na elke sessie of alvoor de volgende de handhistory was de voorbije sessie even gans door te nemen en hier of in het beoordelingsforum de interessantere er even op te gooien..

Als iemand zich geroepen voelt om komende maand intensief te pokeren en 'studeren', geef me dan maar een seintje.. 't lijkt me leuk om een 'pokerpartner' te vinden om samen door limieten te strugglen..

Beantwoorden
Citeren
pmania
PokerStrategist

Oeps als je met $20 pas gedown moved bent, dan heb je veel te lang door gespeeld. Tilt ? Maar aan de andere kant maakt het nog uit met hoeveel buyins je aan NL2 begint, eentje is wat aan de krappe kant. Maar 10, zal wel lang duren en/of je zal veel handen moeten spelen.

Mij lukt het ook niet om ver boven de 10bb/100 vast te houden over een grotere sample. Als ik 1 of 2 tafels speelt gaat het het beste. Ik vind het wel fijn als ik eerst wat winst heb op 1 tafel er dan pas 1 tafel bij te nemen. Zo kun je meer alleen je winst weer kwijt spelen en zak je niet.

Dit is mijn Januari grafiek:

Voor de rest nog wat sit en go's en zoom toernooitjes en wat andere toernooitjes gedaan, zodoende ook weer een kleine roll. Ik btw best vette setup now, monitor uit Korea. Zoals je misschien aan de grafiek kunt zien. :)

Beantwoorden
Citeren