Misschien post ik teveel overzichtposts, die wekelijkse is er misschien wat veel aan maar ik weet niet goed welke richting op met deze blog...
Om te beginnen, net mijn punten binnen de examenperiode: geslaagd over de hele lijn.. 't heeft inzet gekost, maar 't is meer dan gecompenseerd gebleken.. Ik ben dus een heel tevreden man momenteel..
Maar pokergewijs is dat ietsje anders. Ik had me voorgenomen dagelijks max 1k handjes te spelen om niet teveel tijd te stoppen in het pokeren en daar heb ik me vrij goed aan gehouden. Bedoeling was om NL2 stilletjes achter mij te laten. In het begin zoomde ik richting 16bb/100 maar naar mate mijn sample groter werd daalde dat aanzienlijk naar momenteel 1BB/100 (All in adj BB/100 is rond de 8). Ik run wel redelijk kut.. Met een kleine BR zo onder EV runnen is niet goed voor de moraal. Ik ben een beetje te resultaatgericht, dat merk ik ook tijdens het spelen.. ik toggel vaak heen en weer tussen mijn 4zoom-vensters en de graf van de dag terwijl dat helemaal niet zinnig is.. Het blijft toch spelen in mijn hoofd.
Mijn upmove NL5 is fout uitgedraaid, waardoor ik nu met een BR van rond de 20$ weer een hele tijd zal NL2'en.. De resultaten van de maand:
NL2
NL5
Ik moet toegeven dat ik naast handjes posten 1x week niks heb aan mijn spel gewerkt. Dat wil ik nu veranderen. Ben van mijn plan hier en daar een videootje mee te pikken, harrington on online hold'em door te nemen en zou wat actiever willen skypen om met wat meer ervaren spelers nieuwe inzichten op te doen...
Ik neem me ook voor om in feb na elke sessie of alvoor de volgende de handhistory was de voorbije sessie even gans door te nemen en hier of in het beoordelingsforum de interessantere er even op te gooien..
Als iemand zich geroepen voelt om komende maand intensief te pokeren en 'studeren', geef me dan maar een seintje.. 't lijkt me leuk om een 'pokerpartner' te vinden om samen door limieten te strugglen..